Finne anvendt kampanje ved bestilling

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av n0gga, 12. aug 2018 kl 22:45.

  1. n0gga

    n0gga Medlem

    Innlegg:
    86
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    18
    Hei!
    For et par uker siden bestille jeg en familietur for familien fra EVE til BGO på SAS pluss, og skulle benytte meg av kampanjen fra SAS MC som gir samme pris som SAS Go. Det gjelder 2 voksne, ett barn og en infant.

    Men i kampens hete ble det ikke valgt kampanje, det ble forhåndsvalgt for meg, og poengprisen kom automatisk opp som 25.000 i stedet for 50.000.
    Men nå i ettertid er jeg livredd for at det kan være CT som har blitt benyttet. Det er ikke lenge siden jeg kom over 100k-grensa, og har ikke sett kampanjen tidligere på SAS, og har heller ikke fått brev fra AMEX. Så jeg vet altså ikke om CT var tilgjengelig når bestillingen ble gjort. Har bare stusset litt over at den ennå ikke har dukket opp på siden min på SAS.

    Så til mine avsluttende spørsmål:
    - Dersom man har flere kampanjer, blir det forhåndsvalgt én kampanje i bestillingen da?
    - Finnes der noen mulighet til å finne igjen i noen kvitteringer hvordan kampanje som ble benyttet?

    Håper på litt hjelp her sånn at jeg kan sove godt igjen - har sykt lyst på ny CT-tur med fruen til neste år :oops:
     
  2. Upsaker

    Upsaker Senior Medlem InsideFlyer Skribent

    Innlegg:
    3,150
    Likes mottatt:
    5,686
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan ta det helt med ro, du får ikke aktivert Companion Ticket hvis du søker for mer enn to personer.
     
    n0gga liker dette
  3. n0gga

    n0gga Medlem

    Innlegg:
    86
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    18

Del denne siden