Har nesten 30 000 First Hotel poeng som går ut i år. Hadde tenkt å booke Kong Frederik men det er tydeligvis helt håpløst i Desember! Noen som har tips til hva jeg kan benytte dem til? 30 000 poeng på FH = 30 000,- NOK (bodde nesten 2 uker i topp Suiten) så IKKE FAEN om jeg skal la dem gå ut!!! I værste fall gir jeg dem bort gratis til noen som vil bo gratis på hotell!
Uvisst, for siden dems er helt håpløs så kaster snart to PC'er til 30 000, IPad, Mac og Iphone til helvete ut vinduet!
Jeg er usikker på om jeg normalt ville booket noen av disse, men hvis det er mulig å få en god deal på Reisen eller Kungsbron i Stockholm helga 23.-25. februar kan det være interessant
Ringer support TLF og dem glanser ut av seg selv om god deal også legger dem på jaja, jeg får vel bare prøve igjen i morgen. Men jeg skal hvert fall ALDRI i hele mitt liv betalt en eneste krone til for å bo hos dem!
Det er godt å se at det ikke bare er jeg som tenker det samme som du. Du tør til og med å skrive det.
Fikk overtalt gamlingene til og ta en natt i Norge. Måtte omtrent tvinge det på dem men da fikk jeg hvert fall svidd av 20 000.
Får vel da legge til at dem fikk tilbud om flybilletter også med CT Men nå har jeg et annet dilemma! Har et par poeng unna 10 000 igjen som gir en gratis natt. Skal jeg da ta en natt på det billigste jeg finner i Oslo for også få en gratis natt etterpå... kan se ut til å bli en hektisk desember i år!
Det vet jeg faktisk ikke. Hvis det er mulig tar jeg dem gjerne for da har jeg nok til en gratis natt hvis jeg ikke husker helt feil.
Jeg er helt blank på hotellpoeng, men hvis jeg har forstått dette riktig så bor foreldrene dine én natt i Oslo for 20.000 poeng? Som du lenger opp skriver har en verdi på 20.000kr?? Litt av en gave!!
Svarer meg selv.. Punkt 2.7 i medlemsbetingelsene sier: Poeng og netter er personlig og kan ikke under noen omstendigheter selges, overdras, arves eller tilbakebetales i kontanter. Så da er det dessverre ikke mulig! Poengene går nok ut på dato for min del..
Det er sikkert noen som skal overnatte på Hotell når de besøker familien sin i Jula, så om du booker hotellet på ditt navn og har med deg "Den du selger billetten til som medreisende", så dette greit. Gjorde det samme med Thon Hotel poengene mine, de sjekket ikke dette når han andre kom på hotellet og sjekket inn