First Hotels

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av EB, 06. jan 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Hotel: First Hotel Copenhagen
    Status: Nei
    Rom booket: Standard
    Oppgradert: Ja - business room på toppen
    Annet: Hotellet åpnet som Clarion Hotel Copenhagen og gikk over til First for noen år siden. Fortsatt fresht og bra.
     
  2. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Hotel: First Hotel Twentyseven Copenhagen
    Status: Nei
    Rom booket: Standard
    Oppgradert: Nei, nedgradert. Ba om et stille rom. Fikk ved siden av heisen og rett ved nattklubben..
    Annet: Mest slitte rommet jeg har fått på mange år. Badet burde totalrenoveres før det i det hele tatt lånes ut til noen som helst andre kunder. Synlig slitasje hvor maling var skrapt bort fra innredningen, flisene hadde misfarge og fugene var slitte.

    Bor ikke der igjen.
     
    EB liker dette
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Helt enig! Bodde der da det var et Clarion Collection hotel....for flere år siden. Mitt bookede to-døgns opphold ble forkortet til en natt og jeg flyttet til Mayfair som ble fast adresse i København de neste årene.
     
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Det rare er jo hvordan twentyseven enda omtales blant nordmen som et bra hotell. Lobbyen og baren har mye fint skandinavisk design, resten er jo bare slitt.
     
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: First Hotel G & Suites
    Status: Nei
    Rom booket: Superior leilighet
    Oppgradert: Nei (de har vel ikke noe bedre, trur eg)
    Annet: Ganske slitt, men rent og pent. Gode senger og alltid digg med to-roms slik at man kan ha det kaldt på soverommet uten at det andre rommet blir iskaldt. Fikk rom inn mot bakgården, så da gikk det an å ha vindet åpent uten alfor mye annen støy enn vinden. For det blåste fælt i Køben den natten.
     

Del denne siden