FjordKraft + ViaTrumf

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Rgjertsen, 25. mars 2018.

  1. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg lurte enkelt og greit på om man kan kombinere disse to fordelsprogrammene?
    Kan man samle opp trumfpoeng med viatrumf og samtidig få cashback gjennom FjordKraft?
    Edit: Beklager hvis dette er et veldig gjentakende spørsmål. Prøvde å søke på telefonen, men fant ingen svar.
     
  2. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Nei. Men Fjordkraft har egne kampanjer som gir Eurobonuspoeng
     
  3. MartinR

    MartinR Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Fjordkraft har fast tilbud 5000 + 3000 i lojalitet per år. Om høsten og vinteren annonserer de kampanjer på 10 000 poeng.
     
  4. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har benyttet meg av dette tilbudet en gang og hadde den avtalen ut de tre månedene med binding. Er dette tilbudet kun for nye kunder, eller kan det brukes en gang i året?
    Fjordkraft sitt fordelsprogram blir nok ikke brukt da. ViaTrumf stikker av med seieren :p
     
  5. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Fjordkraft sitt 10.000 EB tilbud er en gang pr. kunde pr. anlegg. Jeg har fått for både meg og kona på samme anlegg.
     
    MartinR and jgroneng like this.
  6. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor mye pleier fjordkraft-greien å koste i ekstrautgifter? Er det snakk om 500 kr ekstra på de 3 mndene, og så kan man fritt bryte, eller er det et bruddgebyr? Mener vi har spotpris her i huset nå (familiebolig) med fjordkraft, hvor mye dyrere er EB-avtalen sånn vanligvis? Vi er også 3 voksne i huset, kan jeg da sette 1x per voksen til min konto - altså 30k poeng?
     
  7. Cforoe

    Cforoe Bonusjeger

    Innlegg:
    229
    Likes mottatt:
    646
    Bonuspoeng:
    93
    Bruk denne siden så ser du hva forventet pris blir for din adresse med de ulike strømprisene. https://www.strompris.no
    Jeg droppet å benytte Eurobonusavtalen til Fjordkraft da jeg fant ut at det ville koste meg ca kr 1.000 ekstra pr måned i forhold til det strømproduktet jeg hadde da (billigste variabel pris).
     
  8. Crom83

    Crom83 Medlem

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    77
    Bonuspoeng:
    28
    Så mykje? Via samme nettside er billigste tilbyder for min del 741, medan Fjordkraft sin EB-avtale kjem ut med 838 - dvs. 291 kr over 3 mnd.

    **edit
    Såg ikkje på variabel pris, men det generelle rådet er vel uansett at spotpris lønner seg i lengda.
     
  9. mariusbb

    mariusbb Senior Medlem

    Innlegg:
    561
    Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Regnet på det i november da de hadde kampanjen. Hvis du har forbruk på 1800 kwh/mnd., kostet det ca. 350 kr. ekstra for de tre vintermånedene til sammen, sammenlignet med Fjordkraft Variabel Online som var det billigste alternativet der. Jo høyere forbruk, jo større blir differansen ihvertfall! Er en grunn til at disse kampanjene gjerne kommer på høsten og vinteren... ;)
     
  10. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,268
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Nå som sommersesongen starter er det jo på tide å gjøre valg av strømleverandør på hytta igjen. De siste to årene har Fjordkraft hatt kampanje på 10000 poeng som passer godt med sesongstart sånn ca. nå....

    Er det ikke lenge siden det har vært kampanje der nå ? ....må jeg rett og slett nøye meg med 5000 poeng denne gangen ?
     
  11. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    Det har akkurat vært en kampanje hos fjordkraft. Den er vell muligens over nå.
     
  12. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
  13. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,268
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Der kom vårkampanjen ser det ut til :)
     
    Magnus1001 liker dette
  14. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg leste vilkårene og så dette punktet.
    1. "Eurobonus-poeng kan bare gis en gang per strømanlegg."
    Er dette nytt? Mener å ha hørt her inne at flere får avtalen på både sitt og samboers navn. Betyr dette slutten på flere slike avtaler?
     
  15. oyvindm

    oyvindm Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg kan ikke skjønne annet enn at det betyr én gang per strømanlegg per kunde. Jeg hadde i hvert fall blitt småsur hvis jeg hadde flyttet inn et sted der forrige eier hadde benyttet seg av strømtilbudet, og at det hadde betydd at jeg ikke kunne fått det ;)
     
    wilco, jgroneng and Rgjertsen like this.
  16. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Kan man bruke Fjordkraft sin prismatch når man inngår EB avtalen? Eller er dette en avtale som unviker fra prismatch reglene?
    Hadde jo vært fint med EB avtale med samme pris som NE sin Gul Webspot ;)
     
  17. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har hatt to ganger Fjordkraft på samme anlegg, en gang på meg og en på kona. Fikk poeng begge gangene.
     
    Rgjertsen liker dette
  18. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Du sammenligner jo ikke epler med epler her, så lite sannsynlig at du får prismatchet dette.
     
  19. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Ja, tenker de har nok noe som sier at EB avtalen går utenom dette. Begge er jo spotpris, men forstår hva du mener :)
     
  20. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    816
    Likes mottatt:
    3,304
    Bonuspoeng:
    93
    Til dere som har inngått EB-avtale med Fjordkraft tidlegare: Kor raskt er poenga på konto? Har to anlegg og desse 20 000 poenga er akkurat det eg treng for å få bestillt CT-tur i løpet av juni.
     

Del denne siden