Hadde en fin prat med fjordkraft sin kundeservice på stand på en byggemesse. Han tipsa meg om at selv om jeg selv hadde brukt opp min 10k bonus poeng mulighet, kunne jeg flytte abb til kona sitt navn og få 10k nye poeng. Jeg spurte om bindingstida, men han sa at de var fleksible dersom alternativet var at jeg gikk over til norgesenergi (som hadde stand ved siden av). som sagt som gjort, og nå 10k nye poeng i boks.
Nå har jeg fått to ganger på samme strømmåler... I fjor, og nå for et par dager siden. Men jeg prøvde tidligere i år også, da gikk det ikke.
De flytta min etter en mnd, så de virker fleksible på det.. mulig de som står på stand har "friere tøyler" en kundeservice på tlf har? fikk de inn på min EB konto, sa vi hadde familiepooling på den kontoen.
Dette er sakset fra en Mail jeg sendte til Fjordkraft å spurte om jeg fikk poeng for 2 gang. «Finnes det noen andre i husstanden som du kan overføre avtalen til? I så fall kan jeg ordne så dere mottar ytterligere 10.000 poeng.»
Ja, dette gjorde jeg. Først poeng (5000) til meg selv og så 10.000 når jeg flyttet abo til kona. Begge overført til samme EB konto.
Da har jeg bestilt fjordkraft til utleieboligen og hytta også. 20k ekstra poeng - ble jeg fortalt på kundeservice. Men tro om jeg får 3k i året, pr. måleranlegg? Det glemte jeg faktisk å spørre om.