Flott oversikt over når bonusbilletter legges ut

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Storbaba, 04. sept 2019.

  1. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,830
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Leon, drsyk, ArthurDent and 11 others like this.
  2. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    Veldig nyttig lenke! Men stusser på en sak: Det virker som det er et slags gap mellom disse "førsteslipp"-tidspunktene og den løpende oppdateringen av awards som siden ellers opererer med. Har vært interessert i å finne gode award-billetter ut fra AKL i slutten av November, men oversikten som gis ser ut til å være dags dato + 2 mnd.
    upload_2019-9-5_8-58-27.png
     

    Attached Files:

  3. samtom

    samtom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    901
    Bonuspoeng:
    93
    Tror det er best å velge spesifikke destinasjoner og ikke "Everywhere" på AF. Da vil den gjøre nye søk for hver dato du sjekker. Med "Everywhere" så viser den deg bare det som andre har søkt og fått opp, mener jeg å ha forstått, uten å gjøre et ordentlig søk. Antar den fungerer slik at den ikke aggregerer opp absolutt alle flights, men muliggjør søk og viser det andre har prøvd å søke og fått i resultat.
     
  4. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    Det er mulig (sannsynlig) at dette fungerer med oppgradert abbonnement. Uten slikt abbonnement er spesifikke søk stort sett tomme ( selv kortere frem i tid.)
     
  5. samtom

    samtom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    901
    Bonuspoeng:
    93
    Mulig. Jeg har oppgradert abonnement og opplever det slik i hvert fall. Man må velge destinasjoner, ellers "oppdaterer" den ikke søket. Da er det sikkert enda verre for basisbrukere :)
     
  6. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,830
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Utfører du selve søket på strekningene og ikke bare ser på det AF presenterer? Nå bruker jeg ikke siste versjon, kun EF. Men husker fra jeg hadde den at tok litt tid før jeg fikk med meg for at faktiske søk skal utføres så må man trykke på forstørrelsesglasset for å utføre søket på ønsket dag....
     
  7. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Finner ikkje bonusbilletter til LAX for 2020. Nokon som veit kva det er eller skal eg maile og høre?
     
    Braxze liker dette
  8. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,959
    Likes mottatt:
    5,764
    Bonuspoeng:
    183
    Ser ut som at bonusbilletter på CPH-LAX ble sluppet i dag. Enn så lenge nokså god tilgjengelighet i business frem til vinter/vår, og litt sporadisk utover sommeren.
     
    bighc and ValdresBjarne like this.

Del denne siden