Lodder stemninga for en pils eller noe i Stavanger neste uke. Jeg og en kompis skal på Gladmat fra torsdag til søndag, så om noen vil treffes for litt bonusprat og en leskedrikk er det store muligheter. Dag og sted tar vi der de mer kjente ønsker
Toppers, da er sikkert torsdag lurt! Er ikke lommekjent i byen, men ei sjappe som kan servere oss noe finner vi nok. Lander 17.10 på torsdag, så klar rett over 18
www.gladmat.no Bare jeg får ei fiskesuppe på fisketorget er jeg redda. Da kan det være så mye festival det bare vil....
Det regner jeg med, men IF pleier å være raskere og mer presise. Også tenkte jeg at noen av de som skrev om Gladmatfestivalen i denne tråden hadde mer info, men så feil kan man ta!
Nå som Sumo har åpnet i Stavanger kan man vel også opptjene EB poeng der. Blir kanskje mat der med noen kompiser i helgen, men til min store forskrekkelse finner jeg ikke det vanlige EB-kortet, bare SAS Eurobonus mastercard. Får jeg ikke registrert poengopptjening da? :/ Jeg ble EBB sølv for noen måneder siden og fikk da nytt mastercard, men fikk ikke noe nytt "vanlig kort" uten kreditt. Og finner ikke det jeg fikk helt i startfasen i 2013. Hva kan gjøres? Må jeg sende en mail til SAS og be om å få nytt vanlig kort, eller kan noe avleses på SAS appen på mobilen min.
Jeg glemte mitt kort på forrige Øl&Flybonus i Oslo. Jeg skrev bare i etterregistrering at kortet mitt ikke fungerte i terminalen. Og det gikk helt fint. Poeng på konto kort tid etterpå
Puuuuh, da får jeg forsøke det samme. Takker! Bare bruke SAS Eurobonus mastercard og sende en slik etterregistrert på SAS sin nettside som du skriver. Satser på det går bra. (Men skulle jeg ikke fått nytt "vanlig" kort da jeg ble EBS?) Burgeren kommer til å smake mye bedre nå.
Du må selv bestille nytt "vanlig" kort på nettsiden. Men jeg tror det skal funke å bruke det gamle også, men jeg er ikke 100% sikker..
Svarte pokker og det som verre er, jeg er altså i området nå og skulle bli til lørdag kveld, men pga driftsproblemer på Jessheim må jeg fly hjem i morgen ettermiddag. Det skal bare ikke klaffe dette her... På tide at de ringer fra NT på fredag kveld så jeg endelig kan førtidspensjonere meg...