Muligheten til å bestille open jaw på SAS-bonusreise på nett forsvant plutselig, men kan gjøres via telefon. Dette har derimot ingenting med FlyPremium å gjøre.
Det går fremdeles an online, men du må ‘finte’ systemet ved å først søke reiseruta betalt med penger. Gå så tilbake å velg ‘poeng’ og samme reiserute (open jaw) er bevart og kan bookes for poeng. funka her iallfall. Lykke til
Hva med bonusbillet f.eks. TOS-OSL med retur OSL-TRD, går det an? Jeg tror ikke det går på nett, da blir det vel gratis på telefon hvis mulig?
Strever fremdeles med open jaw bonusreise.. Har prøvd å lese alle poster om det, men no dice.. Er det fremdeles mulig? Trenger detaljert oppskrift.. Kan noen holde i hånda?
1. Finn flygningene du ønsker å bestille med ledig bonus ved å søke på enveisreiser. 2. Ring SAS og si at du ønsker å bestille en bonusreise, men med openjaw slik at det ikke går på nett (da skal du ikke måtte betale telefongebyr). 3. Fortell agenten utreise og retur, ha de gjerne opp i to separate faner foran deg på PC dersom det skulle komme spørsmål om flyvninger. 3.1 Dersom det kommer noe "tyvarr" si flyvningene spesifikt (f.eks. SK1491 og SK932) og at du får opp ledig i [bookingklasse] på flyvnigene. 4. God tur!
Usikker. Du har annen reise, hvor du kan ha openjaw på destinasjon (men ikke utreiseflyplass). Jeg får alltid feilmelding når jeg forsøker å gå videre i bestillingsprosessen med det alternativet, men kan være at det er jeg som er uheldig?
Ser det er ledig OSL - MUC - DEL og det er ledig KTM - IST - OSL, og siden DEL og KTM er i samme sone som heter India, går den kombinasjonen ann på CT-Billett?
Trikset med å søke opp ordinære billetter, og deretter endre fra "revenue" til "point" i URL-en virker heller ikke å funke lenger
Ja, men du er ikke avhengig av samme sone for å ha open jaw. Forrige CT-reise jeg hadde var f.eks. OSL-ZRH-FRA-PEK-HND-HKG//HKT-BKK-FRA-OSL. Hong Kong og Phuket er i to forskjellige soner.
Testet nylig å kjøpe 2 single turer & ringte så for å få dem slått sammen men denne muligheten var nå fjernet kunne kundeservice opplyse om. Løsningen ble at kundeservice kansellerte mine biletter & håpet at de fortsatt ville være tilghjengelige for dem etterpå
Jeg fikk gjort dette nylig. Spurte vennlig om han kunne sjekke med en kollega, og da var det visst mulig
Min erfaring er at det er teknisk mulig, men at kundebehandleren har føringer om ikke gjøre dette. Men at en kan booke en reise online og så ringe inn og legge til feks retur.
Ringte inn i går for å booke TRD-OSL-EWR ORD-CPH-OSL-TRD sk(C) Tok litt tid før agenten klarte å finne returen som jeg hadde funnet, men da han fant den så booket han hele turen for meg uten noen ekstra avgift, som jeg forventer når de har tatt bort muligheten på sas.no.