Hei, Tenkte å bestille reise fra stockholm eller københavn med Lufthansa/Austrian i business til Split, men før den tid lurer jeg på hvilken rute hadde dere valgt om dere fikk muligheten med sas til en av byene som nevnt ovenfor. Saken er at jeg fly fra stavanger til oslo og deretter til en av byene stockholm eller københavn (sas plus) som blir egne billetter, og deretter videre ut i europa med nye billetter. Det finnes 2 fly innen en time til hver av byene og jeg tenkte å ta det som går tidligst fra oslo slik at jeg rekker de andre flygningene i god tid. Det andre flyet som går tenker jeg å ha som en backup i tilfelle om noe skulle skje (kansellering/for seint). Tips???
Kastrup eller Arlanda er litt hipp som happ. Synes CPH generelt er en bedre flyplass, spesielt dersom du skal shoppe. Maten i gullstua til SAS er generelt bedre på ARN etter min erfaring, men til gjengjeld er den litt trangere og vanskeligere å finne plass enn på CPH. Tror ikke jeg ville brukt mye energi på å velge mellom disse flyplassene, velg det som passer best for den videre reisen
Helt garantert, jeg må bare regne på det hos lufthansa sin side om hvor mye det blir i poeng i henhold til miles .