Fly til København eller Stockholm via oslo (sommerferie)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av SVG_flyer, 24. april 2018.

1. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

Tenkte å bestille reise fra stockholm eller københavn med Lufthansa/Austrian i business til Split, men før den tid lurer jeg på hvilken rute hadde dere valgt om dere fikk muligheten med sas til en av byene som nevnt ovenfor.

Saken er at jeg fly fra stavanger til oslo og deretter til en av byene stockholm eller københavn (sas plus) som blir egne billetter, og deretter videre ut i europa med nye billetter.

Det finnes 2 fly innen en time til hver av byene og jeg tenkte å ta det som går tidligst fra oslo slik at jeg rekker de andre flygningene i god tid. Det andre flyet som går tenker jeg å ha som en backup i tilfelle om noe skulle skje (kansellering/for seint).

Tips???

2. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    Kastrup eller Arlanda er litt hipp som happ. Synes CPH generelt er en bedre flyplass, spesielt dersom du skal shoppe. Maten i gullstua til SAS er generelt bedre på ARN etter min erfaring, men til gjengjeld er den litt trangere og vanskeligere å finne plass enn på CPH. Tror ikke jeg ville brukt mye energi på å velge mellom disse flyplassene, velg det som passer best for den videre reisen

mhsalv liker dette
  3. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for tips :)

4. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er jo enkelt.
    ARN-VIE er mye lenger og gir da mer poeng med Austrian ;)

holmen liker dette
  5. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Helt garantert, jeg må bare regne på det hos lufthansa sin side om hvor mye det blir i poeng i henhold til miles :).

Del denne siden