FlyingBlue

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Weissen, 24. nov 2017.

1. Weissen

Weissen Nytt Medlem

Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Noen som har en del erfaring med Flying Blue?
    Skal den neste tiden reise en del mellom SVG-BUD. Har sas gullkort, og velger da ofte å reise med sas og lufthansa, selv om dette krever to mellomlandinger. Vurderer å hoppe over til FlyingBlue, da KLM i utgangspunktet har greiere reisetider, pluss at jeg bare får en mellomlanding + at det som regel er litt billigere billetter. Da går jeg jo glipp av fordelene ved gullkortet mitt, men har regnet meg frem til at jeg kanskje klarer å oppnå Gull hos Flying blue etter ett år.
    Noen erfaringer med FB? Er det verdt ett år med reising for å oppnå gull, og hvordan er gullfordelene hos FB i forhold til EB?

2. Markal

Markal Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    220
    Bonuspoeng:
    43
    Min erfaring med Flying Blue intra-Europa er at de ofte gir oppgradering til business når man flyr økonomi med status. Nå er ikke business i Europa noe å hoppe i taket av, men alltid greit med anerkjennelse av status. Ofte City hopper hos klm så plassen er begrenset uansett :)
    Med gull hos klm har du naturligvis fast track og tilgang til lounge. Crown loungen i Amsterdam er ganske bra.

Del denne siden