Flysmarter.no?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av TRD_Lars, 15. mars 2018.

1. TRD_Lars

TRD_Lars Medlem

Likes mottatt:
    85
    Bonuspoeng:
    28
    Har noen erfaringer med Flysmarter.no?

Jeg sitter og planlegger en langtur i skyscanner, og beste ruteforslag/pris jeg har fått opp per nå er via Flysmarter.no. Siden deres ser litt jalla ut, og i tillegg blir jeg litt ekstra skeptisk når de er i stand til å levere kombinasjoner av segmenter som ingen andre søkemotorer klarer å gi meg. Er det noe galt med dem, eller er det bare jeg som er for mistenksom?

Edit:
    Etter litt grundigere research kan det se ut som Flysmarter.no er den eneste som kommer opp med forslag med 4 segment en vei. Er det en begrensning de fleste har eller?

Last edited: 15. mars 2018
    NoLimit liker dette
  2. TMM

TMM Nytt Medlem

Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    8
    Booket OSL-MUC-SFO med retur SFO-LAX-LHR-OSL tidligere i år, fungerte fint det.

Det eneste spesielle - og ganske kreative - var at etter å ha lagt inn flightene og klikket «bekreft bestillingen» eller noe i den duren hadde jeg forventet å bli videresendt til en betalingsside for endelig bekreftelse av bestillingen, men da kom plutselig «Takk for din bestilling». Betaling kunne man gjøre der og da eller innen 24 timer via link i bekreftelsesmailen...!

I mitt tilfelle gjorde dette at jeg fikk bekreftet den ovennevnte reisen til den nette sum av kr 1746,- (den prisen var borte 10 min senere)

3. morradi

morradi Senior Medlem

Likes mottatt:
    673
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har brukt flysmarter en gang og var, som deg, skeptisk siden de var langt, langt billigere enn samtlige andre OTA jeg klarte å oppdrive.

Bestillingen gikk fint gjennom og var synlig hos BA/IB med en gang. Alt vel med prosessen og reisen.

Jeg hadde ikke behov for å gjøre om på noe ved bookingen, så jeg vet ikke hvordan de er å forholde seg til i slike situasjoner.

4. Malmo

Malmo Status: EBD

Likes mottatt:
    797
    Bonuspoeng:
    93
    Litt erfaring med dem for noen dager siden ref. dette innlegget. Skal du ha kontakt med dem så krever de "Gullpakka", men i min situasjon var det snakk om kansellert flyvning og mener regelverket gjør at de ikke har lov å kreve betalt for å hjelpe i dette tilfellet.

5. firsetttt

firsetttt Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Billige flybilletter - https://aviasales.com Sjekket stortsett alltid Aviasales før jeg bestiller noe.

Last edited: 19. okt 2022
  6. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,523
    Bonuspoeng:
    113
    Hva ville det kostet å kjøpe en FullFlex-billett direkte hos flyselskapet?
    Hvilken service kan du regne med å få fra Flysmarter ved en eventuell kansellering?
    Er kundeservice tilgjengelig når du skal reise?

Dette er retoriske spørsmål som du ikke trenger å svare på.
    Om du ikke vet svaret på alle spørsmålene bør du booke flybilletter direkte hos flyselskapet neste gang.

Del denne siden