God morgen, eller skal jeg fremdeles si god natt? Da er man plassert på flybussen fra Harstad til Evenes for fakirflyet hjem til hovedstaden og den første av dagens to flyturer. God torsdag, alle.
God formiddag fra Grenland. Meldt hyttetur for syv gubber i helga- undertegnede har tatt på seg kokkejobben. Handler seff inn i dag God TTT
Gooooooood morgen alle bonusnisser. Det er mnds viktigste dag Burgerer med 52% trumf, smaker bedre en på byens beste burger restaurant Ha en strålende sanking
Morn fra Røros! Jeg har hatt verre hotellutsikt enn dette (bildet tok jeg i går kveld). Det beste med hotellopplegg ifm jobb er at pendling fra rommet til konferansesalen er unnagjort på få skritt, som betyr mer tid i sengen. (Jeg er ingen morgenfugl) På vei hjem herfra stikker jeg innom Kiwi for noen ekstra prosenter. Ha en fin TTT!
God morgen fra et TTT-løst land. Til gjengjeld har det en vakker solnedgang. Lykke til med Trumf-jakten!
Et minus med workation er at det er litt langt til nærmeste butikk som gir trippel trumf, og man heller ikke er hjemme for å spise opp tidligere fylling av fryser. Trøsten er at hotellet ble booket på et «flash-sale» hos hotels.com, så kommer vel ut i pluss totalt sett.
Da er det som nevnt over både trippel trumf, straks helg. Og starten på et burger basert kosthold denne helgen. Blir bra det.
God torsdag fra Meny. Så.. Hvor mange på forumet skal lage taco med opphakka burgere som fyll i helga?