Hm mitt gavegull forsvant, ikke at man reiser så mye men - og i tillegg er jo ingen tilgjengelige bonusreiser til utlandet - burde ikke vært lov nesten.... Får jo ikke brukt poeng til reising. Om noen har et gavegull for mye ta gjerne kontakt...
Jeg har følgende: KVALIFISERENDE PERIODE 01.10.2020 – 30.09.2021 UTLØPSDATO FOR MEDLEMSNIVÅ 31.12.2021 Betyr dette at jeg vil få den kvalifiserende perioden utvidet med ett år?
Jeg vil vel si at det er uklart. Iht sas.no er der kun lovt utvidelse for de med utløp tom. 31.8.2021. Men noen som har senere utløp fikk i sommer en e-post med forlengelse. Har du ikke fått en slik e-post så må du se hva som skjer her på sas.no (første punkt under Level and benefits)
Ja, det skal du få. Jeg har samme kvalifiseringsperiode som deg og fikk e-post 9. juli med beskjed om forlenging.
Supert! For dere som har fått en slik mail - har de allerede endret kvalifikasjonsperioden hos dere eller står det som hos meg?
Ok, glimrende. Og da beholder man sine statuspoeng og får ytterligere 1 år til på å kvalifisere seg til gull ikke sant?
Jeg er i samme situasjon, og vurderer Diamant i neste periode. Hvordan blir det hvis jeg for 20k fra DnB i graceperioden? Teller det mot forrige periode, som jeg uansett får fra sas, eller vil det telle i den nye perioden?
Det er frustrerende når ein har sikra fruen elite for å tikke over grensa med utløp 30/9. Godt ein får bonuspoeng...
Da fikk man bekreftelse på mail om at gullkortet er fornyet 12 mnd. for oss som har kval.periode-slutt 30. nov og 31. des.
I jakten på fornyet gullstatus trenger jeg alle poengene jeg kan få om dagen (er sikkert ikke alene om det ). Men da møtte jeg dette scenarioet, hvordan tror dere muligheten er for å få med seg noen poeng hvis jeg henvender meg til SAS? Jeg skulle til Trondheim et par timer på jobbtur, opp og ned samme dag. Hadde betalt for oppgradering til plus tilbake. Men flyet fra OSL ble kansellert pga tekniske problemer (fikk ikke lukka døra), så booket de oss om på et senere fly, men med det hadde jeg ikke rukket jobben jeg skulle på. Dermed måtte jeg kansellere både tur og retur ved gaten. Jeg ba dama ved skranken legge inn grunnen til at jeg måte kansellere, men uvisst om det kommer videre i systemet. Tror dere jeg har noen sak?