Forsinkelse flytoget

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av Darkcho, 26. aug 2016.

  1. Darkcho

    Darkcho Senior Medlem

    Innlegg:
    1,187
    Likes mottatt:
    825
    Bonuspoeng:
    113
    Sitter i taxi på vei til Osl pga strømstans. Rekker nok ikke flyet. Noen som har erfaring med bruk av flytoget sin garanti for ny billett? Hva gjør jeg når jeg komer til Osl?
     
  2. Earl

    Earl Aktivt Medlem

    Innlegg:
    363
    Likes mottatt:
    244
    Bonuspoeng:
    43
    Sikkert for sent nå, men så vidt jeg har skjønt det dekker de ny flybillett hvis du mister flyet pga at de er mer enn 30 min forsinket og du har beregnet deg god nok tid med tanke på innsjekktid hos flyselskapet eller noe sånt... tror du må henvende deg i billettsalget deres og få rekvisisjon til ny flybillett
     
  3. Darkcho

    Darkcho Senior Medlem

    Innlegg:
    1,187
    Likes mottatt:
    825
    Bonuspoeng:
    113
    Utrolig nok rakk jeg flyet, mot alle odds:)
     
    Earl, RoadKing, Kjakan and 1 other person like this.
  4. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    96
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg ble 32 minutter forsinket med flytoget pga brann i Oslotunellen og mistet flyet mitt. Fikk refundert utlegget for ny billett etter to dager. Veldig effektiv behandling
     
    Misterix and Darkcho like this.
  5. Darkcho

    Darkcho Senior Medlem

    Innlegg:
    1,187
    Likes mottatt:
    825
    Bonuspoeng:
    113
    Ankom Gardermoen 5 min før flyet skulle gå. Pga full stans i togtrafikken ble det null kø i security og løping helt til flyet parkert på F-gatene. Litt kø i pass, men der fikk vi sympati og ble sluppet igjennom. Gikk ombord 7min før dørene stengte :) Upgrade fra SAS til PLUS pga fullbooket fly ble det sannelig også.
     
    FlyTax, Earl, KatManDu and 2 others like this.
  6. Misterix

    Misterix Senior Medlem

    Innlegg:
    791
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Hvordan gikk du fram for og få det ordnet? Gjorde du noe spesielt på OSL eller bestilte du bare ny billett og tok kontakt med flytoget på mail etterpå?
     
  7. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    96
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg kjøpte ny billett hos SAS på Gardermoen. Tok kontak med flytoget via epost (flytoget@flytoget.no) dagen etterpå hvor jeg henviste til transportvilkårene, samt la ved kvittering fra SAS på gammel og ny billett.

    Sendte meg pengene uten å mukke.
     
    mhsalv and Misterix like this.

Del denne siden