Hadde billett fra Oslo til Bergen via Haugesund en fredag. Flyet til Haugesund ble forsinket, og sas på osl nektet å endre flygningen min. Vel framme i Haugesund var siste fly til Bergen gått, og ingen hos jeg kunne snakke med hos SAS som kunne få meg tilbake til Oslo og så til Bergen.
Fra jeg kom til Haugesund stod jeg over en time kø på telefonen. I den perioden var siste fly gått og terminalen holdt på å stenge. Gikk derfor for å leie en bil til Bergen, ettersom også siste buss var gått for kvelden.
Når jeg omsider kom igjennom til SAS var jeg på vei hjem. Eneste de kunne tilby meg var et nytt fly søndag kveld, altså to netter etter
..
Så kravet om å få dekket mat og leiebil er legitimt. Kravet ble sendt inn tidlig i desember, og har enda ikke hørt noe. De har enda ikke sett på det i følge nettsiden.
I perioden har jeg purret flere ganger og på flere måter. Via telefon, via diamantmailen og via å legge inn klager via nettsiden deres. 0 respons.
Så å blindt legge ut for et selskap som sliter økonomisk er i alle fall jeg litt betenkt med å gjøre. Skal i alle fall ha ryggdekning fra reiseforsikringen når det kan ta så lang til å behandle en sak
Vis alt...