Forskjellig avreisested, men samme destinasjon på en billett.

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Rapolo, 14. april 2015.

  1. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    666
    Likes mottatt:
    2,334
    Bonuspoeng:
    93
    Har irritert meg lenge over at sas m/flere ikke lar deg booke flybilletter fra forskjellige avreisesteder til samme ankomststed på en billett. Eller at det ikke er mulig og booke ungsdomsbilletter og vanlige billetter på samme booking på nettet.

    Noen som har gode tips til å booke billetter fra forskjellige destinasjoner til samme destinasjon, og det å booke to forskjellige typer billetter i samme booking?
     
  2. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Testet på Widerø sine sider?
     
  3. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Ser ikke helt problemet med å booke to billetter, en fra A-C og en fra B-C er jo veldig vanskelig å lage et system der man kan booke forskjellige utreisebyer til samme destinasjon. Det enkleste er vel bare å booke 2 billetter.
     
    Last edited: 14. april 2015
  4. Travelmate

    Travelmate Guest

    Ta turen via Kayak.no så skal du også kunne få det til. Ellers pleier wideroe.no som Misterix nevner å kunne fikse slike reiser kurant. Tidligere kollegaer av meg brukte i alle fall den siden mye på open jaw. Selv booker jeg alle billettene mine selv i Amadeus så jeg har ikke det problemet.
     
  5. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan ikke ha samme reise med forskjellige prisklasser i samme reservasjon. Derfor vil du aldri kunne booke ungdomsbillett og 'vanlig' billett i samme reservasjon. Akkurat som du ikke kan booke en passasjer i Plus og en i Go.
     

Del denne siden