Forskjellig connection time avhengig av bookingklasse!?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av milehigh, 29. jan 2022.

1. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,895
    Bonuspoeng:
    183
    Skulle ta siste krampetrekning for en venn da det mangler 20 segments for status. 5 segmenter mandag skulle duge og fant KRS-OSL-BOO-TOS i plus med turnaround og TOS-OSL-KRS.i go.

Kom forbi setevalg etc før det ble error. Kundservice antydet annen browser, clear cookies/history, prøv svensk side (siden jeg skulle bruke SEK voucher, men kom jo uansett ikke til betaling). Etter mye frem og tilbake ble det sagt at det var under MCT på TOS siden det var forskjellig booking klasse!! Og ja, om jeg tok plus begge veier funket det. Tenkte da og booke som 2 enveis, men ved søl på en vei KRS-TOS finner systemet ikke ruten med stopp i BOO.

Noen som har hørt om noe lignende? Skal jo ikke ha noe å si hvilken klasse du sitter i!?!?

jonss liker dette
  2. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,629
    Bonuspoeng:
    183
    Både BA og LH/LX har forskjellig MCT og innsjekkingstiden mellom status og bookingklasse så er vel ikke itenkelig SK har det også?

milehigh liker dette
  3. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,895
    Bonuspoeng:
    183
    Det tror jeg du har rett i, at det er tilfeller med forskjeller for F pax med ground guide. Men domestic NO forskjell på plus og go kan ikke være noen annet enn en bug spør du meg.

4. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    3,667
    Bonuspoeng:
    93
    SAS IT strikes again?:p

5. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,629
    Bonuspoeng:
    183
    Kan jo være de ønsker å gi «fordeler» til Plus/statuskunder. Hos LH gruppen på innsjekk kan jeg droppe bagasje 30 min før oppsatt avgangstid, mener å huske det var 40-50!min uten status. BA har jeg ikke reist med på 2 år så husker rett og slett ikke annet en at mct på LHR var så kort at det ble vanskelig å rekke noen ganger

milehigh liker dette
  6. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    I følge SAS sine nettsider er det ingen forskjell på domestic flights, men intra-Europa er det 10 minutter senere innsjekk for Plus/Gold+.

Mulig at det er dette som slår inn. MCT har vel ingenting å si da det ikke er connection i prinsippet men tur og retur.

milehigh liker dette

Del denne siden