Vi har barnefri fra søndag og hele neste uke. Fruen er klar for F-tur. Noen som har sett noen fine ledige turer? Det var ledig til EZE for noen timer siden. Var ute og kjørte og da jeg kom hjem var de selvsagt borte. Lesson learned. Bestill så fort som mulig. Kunne tenkt meg Lufthansa og Frankfurt men er åpent for annet. Har kun klart å finne turer til MEX selv og det vil vist ikke fruen. Fruen vil også være ca 3 dager på plassen vi reiser til. Setter pris på hjelp har CT og 240'+ poeng tilgjenglig.
Disse godbitene er hvertfall åpne på søndag FRA-HKG LH F A380 FRA-DEL LH F A380 FRA-HKG LH F A380 FRA-ICN LH F A380 og på mandag LHR-HND ANA F B777 HND-SYD ANA C B787 +++
Kan sterkt anbefale ICN og Seoul! Vi digget byen, men hadde altfor kort tid der! Skal definitivt tilbake! Kanskje dere kan kombinere med en retur fra Tokyo hvor dere får flydd 747-8 Intercontinental!? Edit: Er ledig F-seter fra HND-FRA onsdag neste uke
Går litt fort i svingene Til BKK er en artig rute via Delhi i LH F og deretter Thai C i B787. EVA har også 2 seter i C fra Wien til BKK...
Fikk booket følgende: OSL-FRA - bolaget i plus. 6 timer 25 min til porche og FCT FRA-ICN - Lufthansa F. 23 timer i Seoul ICN - HKG - Thai Business HKG - MUC - Lufthansa F. 3 timer i MUC. Kan vel bruke First loungen da? MUC - OSL - Lufthansa Business Håper ikke Asia blir for varmt og klamt. Har vært i Bangkok i August før og husker det var forholdsvis høy luftfuktighet Takk for innspill!
Bare vært der en gang, men vi booke på Lotte Hotel Seoul og var fornøyd med det. Bor dere der så ville jeg valgt Old wing som er av nyere dato enn New Wing hvor vi bodde. Four Seasons er litt dyrere, men nyere og ligger rett ved en undergrunnstasjon. I og med at du/dere bare har et døgn i Seoul tror jeg dette er et fint område å bo i Kjenner jeg skal tilbake Seoul og da blir det for en uke, minst!
Conrad Seoul. Beste executive lounge jeg har besøkt på et Hilton-hotell, topp standard og god stemning over hele fjøla. Booket et standardrom med poeng, og fikk executive suite på litt over 100 m2 (diamond-status). Eneste minus måtte være at det ikke bugner over av barer og restauranter rett i nærheten av hotellet.