Tørr ikke spå fredagen en så lenge så begynner rett på her i Nord.
Frank har herjet her i natt. Riktignok ikke i Tromsø men ihvertfall i Nord-Norge. Som dere vet satte Frank kjepper i hjulene for SK4587 til Trondheim via Bodø igår som jeg skulle ha blitt med men som av værmessige årsaker ikke er med.
Så igår kveld tikket det inn en melding. Jeg var blitt ombooka til Widerøe WF849 til Bodø via Stokmarknes nå kl. 08:25-09:55
Og fra Bodø til Trondheim: SAS SK6301
Jeg er ikke helt overbevist om at dette skal gå så dette blir spennende.
Ellers får dere andre ha en god fredag med eller uten Frank
Update 07:55
Damen i Widerøe skranken som jeg fikk boardingkort av virket optimist. Så langt ingenting som tyder på forsinkelser eller kansellering
Update 09:11
WF849 har kommet seg til Stokmarknes lufthavn Skagen og pilotene har troa på at vi kan komme oss til Bodø så da kan det se ut som jeg kommer meg til Trondheim idag allikavel
Update 10:23
Widerøe fikk landet i Bodø selv om det blåser kraftig her. Hørte over høytaleren at Det var ikke sikkert Widerøe til Trondheim via Brønnøysund kom til å landet der grunnet Frank. Så passasjerer som skulle bli med til Brønnøysund fikk valget mellom å prøve eller å bli ombooka til senere fly
Ellers har jeg kommet meg ombord på SK6301 så nå ser det ut som jeg kommer meg sydover
Last edited: 22. jan 2021