Freaky Fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 22. jan 2021.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Da var det "endelig freddan".....og du trenger ikke "vente til...." ;)
    Jobber et par timer da...så hjem til middag og trening med eldstemann. Den som oppfant trening på fredag kveld skulle jeg hatt noen ord med......:mad::mad:

    Anyways...restriksjoner noe lettere så opphavet får et lite besøk lørdag. Resten av helga går vel med til indretjeneste og operasjon "rydd kjeller"....

    Ha en strålende fredag og helg :D:D:D
     
    Earl, EndreD, Torris and 8 others like this.
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    «Vel blåst» kan man vel si i Bodø.....: :)
    90A3CDD5-68F6-45B6-A6C4-BD691F02D7A2.jpeg
     
    Earl, Torris, Sunnfjordingen and 3 others like this.
  3. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,742
    Likes mottatt:
    8,291
    Bonuspoeng:
    183
    Tørr ikke spå fredagen en så lenge så begynner rett på her i Nord.

    Frank har herjet her i natt. Riktignok ikke i Tromsø men ihvertfall i Nord-Norge. Som dere vet satte Frank kjepper i hjulene for SK4587 til Trondheim via Bodø igår som jeg skulle ha blitt med men som av værmessige årsaker ikke er med.

    Så igår kveld tikket det inn en melding. Jeg var blitt ombooka til Widerøe WF849 til Bodø via Stokmarknes nå kl. 08:25-09:55
    Og fra Bodø til Trondheim: SAS SK6301

    Jeg er ikke helt overbevist om at dette skal gå så dette blir spennende.

    Ellers får dere andre ha en god fredag med eller uten Frank

    Update 07:55
    Damen i Widerøe skranken som jeg fikk boardingkort av virket optimist. Så langt ingenting som tyder på forsinkelser eller kansellering 16112984846659218219537191530786.jpg

    Update 09:11
    WF849 har kommet seg til Stokmarknes lufthavn Skagen og pilotene har troa på at vi kan komme oss til Bodø så da kan det se ut som jeg kommer meg til Trondheim idag allikavel

    Update 10:23
    Widerøe fikk landet i Bodø selv om det blåser kraftig her. Hørte over høytaleren at Det var ikke sikkert Widerøe til Trondheim via Brønnøysund kom til å landet der grunnet Frank. Så passasjerer som skulle bli med til Brønnøysund fikk valget mellom å prøve eller å bli ombooka til senere fly
    Ellers har jeg kommet meg ombord på SK6301 så nå ser det ut som jeg kommer meg sydover 16113073716563924778284825755442.jpg
     
    Last edited: 22. jan 2021
    Earl, EndreD, RoadKing and 11 others like this.
  4. Mbauer

    Mbauer Greenhorn

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    545
    Bonuspoeng:
    83
    God morgen fra SAS-loungen på OSL. I dag skal jeg fly OSL-BOO-OSL. Det blir visst litt vind har jeg lest. IMG_4856.jpg
     
    Earl, EndreD, Torris and 11 others like this.
  5. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,296
    Likes mottatt:
    5,017
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen! Her skal en prøve på joggings til/fra jobb som en god start til helga.

    Fikk endelig ut fingeren og kjøpte hyttetomt på Hitra i går. Vi får se om det blir telttur der i sommer eller om @LN-FHU har noen bedre tips :D
     
    Earl, EndreD, Torris and 10 others like this.
  6. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,875
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer, tok de AmEx? :cool:
     
  7. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,871
    Likes mottatt:
    12,553
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

    Regn, glatt, sørpeføre. Badevakten var forsinket til å åpne kommunens badekar. Men alt ser bedre ut med kaffe i koppen og IF på brettet. Samt god musikk fra BBC3.

    Ha en frisk og feiende dag. Håper alt går bra med dere som er i nærkontakt med Frank .
     
    Earl, EndreD, Torris and 9 others like this.
  8. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå eit Valdres trekt i vinterregn. Etter ein kveld med problemer med fresen til skøytebanen, så var den fresa fint i går!

    Fekk også kjøpt meg Hilton Gold på Ebay i går, måtte berre sette adresse til Las Vegas!! 450 kr.

    Då er det litt jobb, før ein skal pakke seg ut til hyttetur
     
    Earl, EndreD, Torris and 9 others like this.
  9. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,819
    Likes mottatt:
    21,374
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen

    Dagen idag er det noe mindre arm smerter, men fortsatt sensitivt ved berøring. Hodepine borte, feber følelse borte, antydning til slapphet nok en dag.

    Helgen jo da har en tid til å tenke på når Covid 19 skal forsvinne, videre kartlegge alle som vil ha vaksine og ikke vaksine. Et fint mareritt å ringe rundt, at Helse Norge ikke hadde et bedre system?:eek:

    Hvor er alle disse App folkene, bare trykk på en knapp JA eller NEI ferdig snakka.

    Hotell nei, fly nei, cruise nei, bil tur nei, kino nei, sosialisering nei, SUMO ja?

    Ha en super helg :)
     
    Earl, EndreD, Torris and 9 others like this.
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,762
    Likes mottatt:
    57,028
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret!
    Opptatt i kurs i hele dag, og så er det helg.

    Har ikke sovet noe særlig i natt, da det har blåst litt her i sør også. Men, det største problemet (utfordringen?) var at vi er midt i bytte av tak på huset. Og de presenningene som er lagt på er ikke veldig høyt på skalaen for "solid i sterk vind". Det er har vært et j*%¤la bråk, og litt vann inn i huset. Men men. I dag skal det bli bedre.

    Fikk denne fra SAS i dag, de har visst startet samarbeid med Volvat/Dokotor24?
    upload_2021-1-22_8-48-36.png

    Litt usikker på den hjemmetesten? Hvordan foregår det?

    Pris var 1160,- for test og attest for "fit to fly". Ikke billig, men ikke hinsides dyrt heller.

    Nyt fredagen! Det er straks helg!
     
    Earl, EndreD, Torris and 9 others like this.
  11. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,047
    Likes mottatt:
    68,587
    Bonuspoeng:
    293
    Det er bare ett ord i dag: Møkkavær
    C16DB657-D56B-4A7B-A200-C3A54E044AE6.jpeg
     
    Earl, EndreD, Torris and 7 others like this.
  12. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,195
    Likes mottatt:
    22,198
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå eit heimekontor i Sunnfjord. Arbeidet er godt i gang. Arvingen vart sint då han ikkje fekk pusse tenna med såpe i dag tidleg. Jaja. Godt med kaffi frå eiga kaffimaskin i alle fall.

    Godt å sjå at @drsyk har fått seg vaksine. No gjenstår berre resten av forumet.
     
    Earl, EndreD, Kristian and 7 others like this.
  13. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer, og velkommen til Hyttelivet etterhvert. Anbefaler å sjekke ut Familiehytta sine modeller, de har mye flott, er billige og meget serviceminded samt raske,nøye og presise i byggeprosessen.
    Nå har ikke jeg hytte på Hitra men derimot Indre Fosen,så tips blir det dårlig med dessverre. Men det er flott på Hitra :)
     
    EndreD, Eddie47, obay and 2 others like this.
  14. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,377
    Likes mottatt:
    12,052
    Bonuspoeng:
    183
    Godday fra Grenland. Skal jobbe overtid i ettermiddag. Bestilt bord på restaurant med fruen og et vennepar i morra. Mye pussige skjenkeregler som florerer, men satser på mat og vin blir servert til vi er forsynt?
    God helg
     
    Avixlo, Earl, EndreD and 5 others like this.
  15. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,440
    Likes mottatt:
    34,233
    Bonuspoeng:
    293
    Ventetid på Expedia i dag....

    Men hos Amex var det bare smil og latter. Fikk bekreftet at diverse poeng for kampanjer før jul skal utbetales. Verving på 30k i Januar eller Februar, pointearner i løpet av Januar.
     
    Avixlo, Earl, Eddie47 and 1 other person like this.
  16. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag frå Aust-Finnmark!

    Tysdag kveld byrja det å snø. Det slutta ikkje. På 24 timar kom det 130 cm. Fleire av naboane måtte ha hjullastarhjelp for å finna bilane sine. Eg greidde meg fint med simplare utstyr:
    20210122_102809.jpg

    God fredag og helg, folkens! :)
     
    Avixlo, Earl, Calling and 6 others like this.
  17. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,296
    Likes mottatt:
    5,017
    Bonuspoeng:
    183
    Det var selve bygginga jeg tenkte på ja. Har sjekket ut litt ymse modeller derfra ja (dvs FH-gruppen og nordlyshytter).
     
  18. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,296
    Likes mottatt:
    5,017
    Bonuspoeng:
    183
    Skulle gjort seg ja :) Dog må det være noen koblinger en eller annen plass - min CT bestilling ble mysisk avbestilt av bolaget på samme dag :confused:
     
  19. Points4Fun

    Points4Fun Senior Medlem

    Innlegg:
    550
    Likes mottatt:
    3,872
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra gullstua og en nødvendig fritidsreise til TRD:) Endelig en flytur! Unnet meg billetter i Plus og 1A/1D for følelsen av å sitte helt foran.

    Såååå klar for en fredagspils, men det får man jo ikke her. Går for vann og baguett i plast. Kalde bobler venter heldigvis på destinasjonen.

    Edit: Ble jammen tur på splitter ny A320. Første tur med passasjerer. Tenk om det ble servert bobler på jomfruturen:D

    God helg:)


    1BEF2E2C-B60C-41F9-BAC2-1568CA240EFF.jpeg G
     
    Last edited: 22. jan 2021
    haifinn, Avixlo, Spielhaug and 9 others like this.
  20. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,355
    Likes mottatt:
    7,515
    Bonuspoeng:
    183
    God fredagskveld fra hovedstaden.
    Enda en våt og grå dag, men heldigvis varmt inne på hjemmekontoret i dag. Føltes veldig godt med helg i dag, etter en litt lang arbeidsuke blir det helt klart litt kvalitetsvare fra Skottland i glasset i kveld.
    God helg folkens :)
     

Del denne siden