God morgen fra Bangkok, nærmere bestemt Lumpiniparken. Ble en behagelig tur ned fra LHR, klarte heldigvis ikke å tømme tralla. Formen er derfor på topp, selv om kroppsklokken sier midt på natten. Hotellet hadde ikke rommet klart, ikke uventet når man dukker opp før 08, så da ble det en spasertur på kjente trakter før checkin. Har fått i meg dagens første is og nyter sommeren. Skal se det blir utepils etterhvert også. Ha en feiende flott start på helgen!
God morgen fra Bangkok #2 Været er kanonbra, skyfritt og relativ greit nivå på fuktighet, og da er det faktisk ganske levelig her tiltros +30°C, men når solen står rett på terrassen på morran blir det i varmeste laget å sitte ute, så kaffen nytes i stuen I dag blir det diverse ærend, hårklipp må også til siden en i morgen skal til moderlandet for påskeferie, det blir EVA som står for første etappe av turen. Forumister, ha en glitrende flott lørdag
God morgen! Siste innspurten før man kan ta påskeferie med god samvitighet. OSL har innført dette ved bagasje innleveringen Ha en fin fredag alle bonusnisser
God morgen! I dag tar jeg det rolig, for det står ikke noe i jobbkalenderen før etter lunsj. Det blir en kaffekopp til før en tur med hunden. Så blir det en runde på treningsrommet før lunsj, og så litt jobb før påskeavslutning. Fant billetter til MIA med SAS i går, så da booket jeg de. Det blir retur med TAP. De har jeg ikke testet på long haul før, og dette blir nok siste krampetrekning med Star Alliance for min del. Ha en fin en!
Fikk en gledelig tilbakemelding fra min bedre halvdel i dag tidlig når det var noe reisegreier på God Morgen Norge. Så da blir det å finne bonusbilletter og brenne et par CT på ZNZ, SNZ, MLE eller MRU med avreise i April neste år. Vi blir to voksne, en 13-åring og en ett-åring på tur. Så vil ha minst mulig stopp så da blir det nok Etiopean eller Turkish med ett stopp i ADD eller IST. Kan vurdere et stopp i ARN eller CPH i tillegg.
God morgen fra Numedal. Både sol og skyer i dag. Til dere som allerede har dratt til varmere strøk serveres et trøstebilde. Var det riktig å dra, eller skulle jeg likevel ha blitt hjemme? Ha en fin fredag!
God formiddag fra kontoret på Skjervøy. i går var jeg på tur på Uløybukt og hadde møte med bygdelaget der ute i forbindelse med ny samfunnsplan. Det var fint der ute, ble godt tatt imot og de kunne fortelle at en tidligere ordfører viste ikke at den delen av Uløya var en del av Skjervøy kommune. Jaja. Jeg serverer dette bilde fra da jeg kom i land på Uløybukt: Det var fint der ute, så jeg tar definitivt en privatreise ut ditt engang jeg har tid. Men i går var det altså i jobbsammenheng. I dag er det fredag og Bunnpris her på Skjervøy har kebabfredag. Har fått med resten av Sektor for teknisk drift og utvikling med på kebab spising hehe. Kanskje det blir tur til Tromsø i kveld ellers blir det i morgen tidlig. For i morgen skal jeg på tur til Oslo for å feire at en kamerat har blitt 20 år. Men ha en fin fredag alle sammen!
God morgen fra LJU, småtåkete men flyene går; LJU-FRA-OSL, CRJ til FRA så da er der garantert henting med bil, kjapp rusling til FCT for frokost og bil ut til flyet igjen
God «morgen» fra solkysten avd. strilelandet .. Her er det sol og lyden av TK179 på vei til LAX høres over hodet ., Snart sommer, godt jeg ikke er i snøværet i Numedal. Ja ja hver sin lyst
God formiddag fra en solfylt hovedstad. Her er det hektisk på jobb med god fremgang på noen store prosjekter, så jobb-PCen blir med på tur i kveld. Påskeferien starter kl 21 i kveld med fly til Stockholm og ei overnatting der før vi flyr videre i morgen. God fredag alle
Min aller beste opplevelse fra Skjervøy var for omtrent 50 år siden. Etter å ha rodd over sundet ved Maursund og dradd nok fisk til et nattlig måltid på et skjær, satt vi og spiste og drakk og sang Evert Taube i et herlig solskinn midt på natten. Den gang var livet enkelt for en NTH student ….
God morgen fra et skydekt vestland! Frenetisk pakking nå, og kona «vet ikke» hva hun skal pakke, så da pakkes alt. Høres kjent ut? Første etappe SVG-BKK nå etter lunch, så blir det BKK med bolaget sent ikveld. Får ikke ut boardingpass, så må vel i skranken som @Kaffen og krangle om enveis hjemtur… Det frister ikke. Menmen, om et døgn sitter vi i solen vi også, forhåpentligvis!
God fredag fra Fornebu. To Teams møter unnagjort allerede og dermed skulle møtevirksomheten være unnagjort for i dag, så da kan man faktisk få gjort noe resten av dagen. Ellers er framtidsutsiktene for dagen: 1. Få nøkler til nytt hus 2. En flaske Dompa. Kunne vært verre antar jeg? Ha en strålende fredag
Heisan fra Bayern. Litt tung nettverksbygging må gjennomføres før retur til gamlelandet og ompakking av koffert før påskeferie. K
Får vel ønske god kveld fra gullstua som nå er åpen for alle. Nå skulle vi straks tatt av til Stockholm, men flyet har blitt forsinket på en tur til Bergen, så foreløpig har det tikket inn tre notifikasjoner med stadige nye tidspunkter. Forhåpentligvis er vi i lufta om en times tid. Flyet har iallfall kommet seg bort fra Bergen nå, så burde ikke bli så mye mer forsinkelse (selv om jentene håper på å innkassere enkle €250 til shoppingbudajettet)
Jada, der er vi i gang igjen. Flyet har landet for over en halv time, men siste info fra SAS er «New departure time is unknown»
Det ble avgang rett etter midnatt etter vi fikk nytt crew. Om ikke annet, så blir det et hyggelig tilskudd til feriekassa