God morgen fra norges moralske hovedstad. Her bys det på 7 grader og oppholds, dog gråskyer over hele fjøla. Turen går til hytta etter jobb- lenge siden nå. Håper alle får en fin fredag -enten du skal gå,fly,bile,båte,sykle eller busse.
God morgen fra solkysten ... litt vått her Fra et fantastisk vær på den vestlige solkyst til 10 grader og regn. Det er fantastisk å reise, men det er godt å komme hjem også! Ha en flott
God morgen fra en høst preget Drammen... God helg med mer regnvær Krysser fingrene for at vær og tilstand i HKG bedrer seg, tilnærmet normalisert ila okt Hva skjer med vinmonopolet: Du er nå i kø Du står nå i kø for Nyhetsslipp September 2019. Når det blir din tur, er dette kø-nummeret aktivt i 15 minutter Hva er dette? Ditt kø-nummer: 4869 Antall brukere i kø foran deg: 1749 Forventet adgang kl.: 08.45 Du er på siden om 24 minutter Oppdatert: 08.21.23 1749 "tørste" klienter før meg God dag i luften som på bakken.
God morgon frå under eit pledd i Sunnfjord. Arvingen er ikkje i strok og eg er heime og tek meg av han. I går vart den fyrste flyturen betalt med mine poeng gjennomført. Svigermor kan melde om at business class er langt betre enn økonomi. Er det fleire her med same erfaring?
Velkommen tilbake til steinrøysa!...Også bokstavelig talt. Veslemannen har visst endelig gitt etter for sine lyster
God morgen fra det sørlandske! Våknet til regn ( et lavtrykk som har albuet seg inn på solkysten helt uten grunn, eller tillatelse -her må regjeringa gripe inn!) Men jeg sitter og tripper og venter på at Tallinn skal åpne. Jeg har funnet en særs trivelig alternativ routing for hjemreisen på ego-trip'en i slutten av november. Skal skrive mer om det hvis/når den er i boks. Men .."i boks" er også et stikkord. Et luksusproblemspørsmål til dere som har reist mye og langt i de eleverte klasser: Hvis en gjør en CT tur som stort sett går i Biz og F vil en jo "pådra seg" en hel liten samling med amenity-kits. Noen av dem kan være såpass "snodige" at en gjerne vil ha dem med seg. Hvordan fungerer dette hvis en kun reiser med håndkoffert (gjennom diverse sikkerhetskontroller) ?
God fredag, snart helg! Litt jobbing og litt mer pakking så er det etterhvert avgårde til OSL for helgetur til Legoland, ikke skaffet visum enda, men antar at de deler ut 24 ev 48 timers adgang mot gebyr ved ankomst
Hehehe, så etter om noen fine bobler, kom fram til at det er bedre konsumerer slikt på SUMO og om billett prisen stemmer up in the air to LHR
Var nummer 1380 i køen, kom gjennom kl. 08.08 og foreløpig ikke fått utsolgtmelding på noen av varene, IF måtte vente på morgenen i dag....
God morgen fra hovedstaden. Dæven det har begynt og bli kaldt ute! Eneste fordelen med kalde og mørke netter må være at man sover bedre, utenom det kan jeg ikke se noen fordeler! Det er en trist tid i vente. Men men, god helg ønskes uansett om man fryser eller ikke!
God fredag fra hovedstaden! Helgen er like om hjørnet, jeg har akkurat lagt ut for hotell for 12 mann i Barcelona (Med Amex og ViaTrumf, selvfølgelig). I tillegg skal jeg ut og fly i dag, og er egentlig mer opptatt av å finne ut hvilken håndbagasje jeg skal velge, enn å jobbe på hjemmekontoret. Det kommer et reisebrev i en annen tråd! Aller først skal jeg innom øyelaserklinikken, og sjekke om jeg kan kvitte meg med briller en gang for alle. Det hadde vært digg. Håper de tar Amex! Straks helg!
Det er fredag her i Nordens Paris også 8°C meldes det om jeg også og samtidig har det vært antydninger til Regn. Idag blir det jobbing både uten lønn og med lønn og ikveld blir det å gå på kino og se på IT: Chapter Two Ha en god Fredag alle sammen og når den tid kommer også en god helg!
Det er de best anvendte pengene jeg noen gang har brukt i alle fall. Nå har riktignok synet endret seg igjen etter mange år, men de 10+ årene jeg fikk uten briller/linser gjorde det definitivt verdt det (og uten å ha finregnet på det så tror jeg faktisk økonomien gikk i pluss også)
Jepp. Jeg har ingen illusjoner om at jeg aldri skal bruke briller igjen, men nå har jeg vanlige briller, databriller, og solbriller med styrke. Det er dyrt! Og masete å måtte ha med seg så mye briller over alt.
God fredag fra Flesland. Sitter i bollebua og venter på å fly videre fra D-gate. Det får bli dagens trening å tusle bort dit
God tidlig ettermiddag fra Nidaros! Det elektroniske kvikksølvet viser 13*C og OK vær. Om dette været varer til i morgen, er heteslag i løpet av 21.097,5m rimelig utelukket... Ha en fortsatt fin fredag