.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SASlovah4evah, 25. okt 2013.

  1. ,
     
    Last edited by a moderator: 16. juli 2018
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Våt morgen her i Mosjøen. Godt jeg slipper å bevege meg utendørs for å komme meg på jobb.

    Første etappe av hjemreisen i ettermiddag. Overnatting på OSL og 2 x Airbus i morgen. Skal bli godt å komme hjem til mine to invalide hunder nå. Yngstebikkja tok det andre kneet for en uke siden og er nyoperert .. Den gamle er bare .. gammel ... Lyset på men ingen hjemme ...
     
  3. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Vurderte i går kveld å booke QR til en påsketur nesten år, men det ble ingen booking i går kveld. Ser at AY kjører t/r BKK i C for under 12.000 kroner med mye tilgjengelighet så man har jo det alternativet hvis bookingmotivasjonen kommer tilbake.

    Anyway - enjoy the day!
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Trøtt, fyllesjuk og gretten morgen fra den nydelige Jazz loungen i Moskva.

    På vei hjem via Finland med Finnair. Nå venter bare en liten lør-søn tur til Stavanger imorgen før en stri reiseperiode er over.

    Shallabais
     
  5. Captainfire

    Captainfire Nytt Medlem

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    3
    God eftermiddag från någonstans i västra finland. Statens järnvägar har äran att transportera mig till Helsingfors, i det troligtvis äldsta tåget på norra halvklotet. De ryska tågen var en del av tvångsavtalet mellan finland och ryssland efter kriget, och ser ut därefter..
     
  6. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,849
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Full uttelling i vinlotteriet!! 1 lodd = 1 vin, det feires behørlig med vaffel. Tror jammen meg det blir helg likevel...
     
    tommy777 liker dette
  7. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Sitter på flytoget og klar for en jobbhelg i Bergen på filmfestival! SK271 har æren av å ta meg hjem i dag. Retur til Oslo blir mandag morgen. God helg!
     
  8. Captainfire

    Captainfire Nytt Medlem

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    3
    Och 3,5h senare har jag åkt totalt 80km..
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    "Call mr Bjørn Kjos!!!" - sitter ved gate 31E i Helsinki - der man genialt har satt opp to fly til Oslo, med 40 min mellomrom. Relativt mange som kommer feil. Anyway - full nedsmelting for et band som måtte betale gebyr for å få med gitarer og koffert som håndbagasje.

    Om ikke annet fikk det meg i litt bedre humør etter den totalt sett døveste businessclass opplevelsen jeg har hatt i hele mitt liv. Loungene her er så fulle at man ikke fysisk kommer inn en gang. Folk står stappet i gangene og slurper innpå salatblader. Buss gate både inn og ut også, selvfølgelig.

    Grrrrr... This is not my day.
     
    Scanflyer liker dette
  10. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag fra Oslo.
    Godt det endelig er helg igjen, er jo en uke siden sist tross alt. Ikke stort på blokka i helga, for holde sofaen med selskap tenker jeg.

    Amen..
     
  11. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra Warzawa!
    Sitter irritert og svett på et bussiness class room på Radisson Sobieski etter en airport transfer som tok 1 time, og som egentlig skal ta 15-20 min. Den superfantastiske Global Concierge tjenesten til CC hadde klart kunststykket å sende to sjåfører til flyplassen, fra henholdsvis både Sobieski og Radisson Centrum. Jeg valgte (uunvitende) selvfølgelig den fra Centrum. Det hjalp heller ikke at sjåføren ikke kunne ett ord engelsk, men heldigvis hadde jeg utskrift av booking. Morroa startet først for alvor når jeg skulle sjekke inn med en illsint sjåfør i ryggen. I stedet for å sjekke meg inn og ikke blande meg inn i krangelen, ble jeg ufrivillig vitne til en krangel mellom sjåfør og resepsjonist i 20 minutter. Først når jeg hevet stemmen og krevde å få snakke med manager fikk jeg slengt en romnøkkel etter meg.

    Så skulle man tro at en oppgradering til Biz class rom burde hjelpe på humøret. Men råtten frukt som velkomstgave, nespressomaskin uten kapsler og ingen badekåpe gjorde meg bare enda mer irritert.

    Nå er det bare en medisin som hjelper. Ildvann!! God natt.
     
    Fnate liker dette
  12. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Tjohei

    Endelig hjemme etter mange timer på reisefot. 15 totalt faktisk. Dro hjemmefra litt over 0500 i morges og trillet inn hjemme nå litt før 2000.
    Med det er to rundreiser i Plus gjennomført og gullet er sikret ut desember 2015. Hurra!
     
  13. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Yeah -valuta for penga idag. Utsiktsplass foran på Dash'en Mosjøen-Værnes - 1C TRD - OSL og til slutt oppgradert rom på Radissen Blå.

    Tidlig i bingen.. opp tidlig og legge ut flåtenyheter på sosiale medier for Widerøe før jeg hiver meg inn i lørdagsmorgenhælvetet på Galemoen. Skal vedde på at ikke engang FastTrack er åpen .... .
     
    SASlovah4evah and Fnate like this.
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Tucson. Boneyard. MegaDo charter. Nuf said

    Goooood helg!
     
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Husk hvor du kan legge dem først ;)
     
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Tok meg en 30 minutters ferie i Nice i dag. Fant ut at jeg var allergisk mot palmer så jeg dro bare rett hjem igjen.
    12 timer fra ut hjemmefra til hjemme igjen. Er helt imponert over meg selv.
    Hyggelig tur med hyggelige flypratere og bonusjegere. Tida fløy bokstavelig talt.

    10000 poeng opptjent på en dag er jo ganske greit. Tror sannelig jeg gjør det igjen i neste uke,hehe.

    Takk for turen til dere som var med. Nå tar jeg et glass med noe godt og slapper av før ole blund kommer og tar meg med i drømmeland.
     
    Jørgen liker dette
  17. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    [​IMG]
     

Del denne siden