Morn fra vest. Forhåpentligvis siste morgen jeg trenger å skrape bilen. Idag blir det tur til hovedstaden med bolaget. Det er tid for Star Wars-konsert imorgen. Stas. Må kraften være med alle!
God morgen! I motsetning til Bergen (som skryter på seg), så har vi faktisk snø her. Skal bli borte i løpet av helgen, tenker jeg. Ha en fin en!
God morgen fra hq. Når SK går inn i SkyTeam(screw u airlines) blir dette den nye hverdagen Ha en fin fredag alle bonusnisser
God morgen fra Gardermoen. Snø her også og brøyteballetten er observert i full drift ute på området. Turen går oppover til Hell internasjonale for en arbeidsdag i Trondheim. Mistenker vi ikke kommer rett i luften på rutetid 08.00, denne maskinen må nok ta en liten tur innom isfjerningsdusjen Nyt fredagen folkens
God morgen fra terrassen. Sesongen for stemningsfulle vinterbilder er ikke over. Til uken blir det andre greier: Ha en fin dag!
God(?) morgen fra Grenland. Vinteren er tilbake. Trøster meg med det er T-20 til Tokyo tur, etter hva jeg har fått med meg av diverse poster her inne så blir det endel IF'ere der borte i månedsskiftet April-Mai ?
Morn fra kontoret. Hentet nybilene i går og fartet litt. Er vant til å kjøre gamle kjerrer, så det er et stort hopp opp for min del. Det ble en MG4 i fargen oransje, er tross alt Nederlender. Neida, ingen nasjonalistiske følelser, fargen kler rett og slett bilen. Neste flytur er om ganske nøyaktig en uke, men det blir verken business eller pleasure, for en onkel til samboeren skal jordfestes. Kjenner ikke hennes Danske del av slekta enda, så det blir en grei, om enn trist, anledning å få hilset litt. I morgen blir det bryggedag hos en kompis, der det virker som at fokus er litt mer på smaking enn laging. Det får gå som det går. Ha en herlig fredag!
Hilser fra et solfylt bortekontor i hovedstaden! Var en liten nedtur i morges, når man måtte frem med vintersko for å komme seg noenlunde trygt til t-banen. Det trøstes med vissheten om at det hvite skal forsvinne ila. helgen. Liflig vaffelduft fra kantinen hjelper også på til å blokkere eventuell tristesse. Ellers er det tre uker til Londontur og innimellom litt jobbing letes det også etter sommerferiebilletter. Til et eller annet sted... Ha en frisk og freidig fredag!
God morgon frå gullbua på Galemoen! Det blir flytur! Til Tyskland Først frukost: Ha ein knallfin fredag, gode medforumistar!
God morgen fra kontoret i Oslo! En hektisk uke går mot slutten, og skal rundes av med burgers and beers i kveld, så litt å se frem til på tampen. Ellers må det gjøres noen forhandlingsfremstøt for å se om det kan ordnes barnevakt for en helg om en måneds tid, håper ikke å måtte benytte avbestillingstråden...
God morgon frå Tenerife! Her må eg vel innsjå at ein forlenga påskeferie snart går mot slutten. Gårsdagen og dagen i dag blir brukt til litt trasking i Teide nasjonalpark. Infanten på seks månadar har fått mykje trening i bæresele og det er minimalt med klaging sjølv om turane vert over 10 km. Ha ein strålande dag!
God hælj fra nedafor. Hjemover søndag. Melkerute. Air sez La Digue- Mahe. SEZ-ADD--FRA-ZRH-OSL Det går direkte fly ADD-(ARN)-OSL 20 min før vårt fly. Skal be om å bytte, men håpet er tynt m biz bill for poeng utstedt av SAS? Vi får gi det et forsøk
God ettermiddag fra hjemmekontoret som i likhet med mange andre steder nå er omgitt av snø i altfor store mengder til å være april. I underkant av to uker til neste utenlandstur, og etter det blir det relativt hektisk på reisefronten. Da blir det turer i alle retninger og jeg må venne meg til både å gå til venstre og til høyre etter jeg har kommet inn på flyet. God helg snart alle!
God ettermiddag fra MBT, relativt rolig jobbuke med hjemmekontor. En avlyst reise til TLL siden jeg ikke orket, men eller lite som skjer. Det vurderes med US&A tur til uka, eventuelt Chicago som ny by på lista noen dager før det blir en tur innom hovedkontoret. God helg folkens, sprett champisen
God ettermiddag fra strålende vintervær i Tromsø. Tok igjen denne eldre damen nordover, og nå satte hun kursen videre mot Longyearbyen. Impressive!