God morgen fra karantene belagte Viken.
TTT var en kassa suksess, bemerkelsesverdig fikk jeg mange blikk, og jeg ga nokså mange tilbake når multiple varer var tomme??? Hva er det som foregår i Norge? Det er ikke 3. verdenskrig?!? Er et virus... Og mitt skip var lastet med masse tørrvarer, toalett papir, kjøtt, fisk, fugl...De på kasse i stor Kiwi XXL kjenner meg(hver TTT er jeg der), får det typiske vennlige blikket og når vedkommende roper summen 4981kr, får vel de fleste i kassene rundt meg nakkesleng skade...Nei sykemelding får de ikke...
Egentlig avreise i dag 16.00 med LH C til FCO, for en fantastisk tur var planlagt, med både innom kulturskatter og 3*Michelin middag. Isteden fikk vi servert Corona på sølvfat, og ikke nok med det.
Erstatningen ble The Thief...Avreise 13.30 fra kontoret...Med stengt Spa avdeling...
Bent PIP Høie har pålagt ALL HELSEPERSONELL UTREISE KARANTENE
Påsken går også rett til Blokksberg, Hemsedal er stengt...Alt stengt?(Var HKG i SK C med JW Marriott 5* og søndags brunch på Ozone...)
Ser stygt ut for juli F turen også...
Eneste positivte er 2 stk CT, 500+EB på bok, 7500 Trumf(da stoppet overføring når krisen kom altså 2 uker før alle andre på IF) Rimowa`n Classic er RÅLEKKER
PS: Jo forresten er fremdeles Corona fri om det har noen verdi
God fredag den 13....
Last edited: 13. mars 2020