God morgen, Ja, hva skal man si? Det er fredag, og det er helg. Heeeeeeeeeeeeeeeeelg. H/E/L/G. Helg. HELG. H-E-L-G. Nå er det bare å holde det gående på kontoret her fram til 16 først. Qatar Travel Festival = T minus 2,5.
God fredag fra Trondheim. 5 blå her og kidsa er klare til levering i bhg. Deretter jobb, og siden det er fredag blir det vafler med brunost i kantina Ha en fantastisk fredag
Snart helg! Har kommet meg gjennom morgenens økt på Elixia, nå venter noen timer arbeid før fredagskaken blir servert. Bikkjekaldt i Oslo i morges, men skal faktisk bli varmegrader før hjemreisen..
Siden det er den store meme-dagen, kan jeg ikke være noe dårligere. Bildet forteller alt om dagens arbeidsinnsats Skal kose meg med en liten GT til kvelds etter endt trening. Ha en feiende flott fredag
Kaffen er intatt, skrapmetall er løftet på det lokale treningssenteret og nå sitter man på kontoret, klar for en produktiv og effektiv dag... ...på InsideFlyer-forumet Ha en flott dag og en fantastisk weekend alle sammen!
Morsomme bilder i dagens hilsner, takk for det. 1000 våte meter er unnagjort, allerede satt ny årspers . Nå er det kaffe og havregrøt som gjelder, før stålsetting av nerver og henting av barnebarn og hundebarnebarn for helgevakt. Teller samtidig på alle knapper om hvordan best utnytte SQ tilbudene, må nok snart sette inn glidelås. Ha en fin og tellende dag, alle!
God fredag fra loungen i Alicante. Antar at det er siste oppholdet i denne på en stund. Nå venter flytur hjem til vinter i gamlelandet før jeg kan ta helg...
So much to do, so little time. Multitasking på høyt nivå; -Oppvaskmaskinen PÅ -Vaskemaskinen PÅ -Robotstøvsuger PÅ -Kaffetrakter PÅ -TV langrenn PÅ -børsen PÅ -planlegger roadtrip PÅ -planlegger tur til San Diego PÅ -og mitt pusling med mine nettsider. Skal bli godt med et glass vin snart...
God fredags formiddag fra Star sin førsteklasse lounge på CDG. Thai sin 380, DP, Bangkok og Peninsula neste. Kan ikke si at jeg gruer meg. Ha super dag folkens
Kom akkurat på, i forkant av vår tur med Thai F t/r BKK hvor vi hadde 747 ned og 380 tilbake, så var det diskusjoner om hva man som var å foretrekke. Husker ikke om det var @Insomnia4u eller noen andre som nevnte at de foretrakk 747 F over 380 F. Etter å ha fløyet med begge, sogar i 747 med gammel F, må jeg si meg enig. Det var mye mer eksklusivitetsfølelse i den gamle kabinen på 747'n enn i 380'n. Med det så mener jeg at man var færre og en mindre kabin samtidig som den opplevdes som veldig luftig. Innredning og hardware var så klart mye dårligere. Så det kommer selvsagt an på personlige preferanser. Men for all del, 380'n var fin den og altså .
Nah. Digger 380en jeg. Etter å prøvd å skifte til pysj noen ganger på 747en må jeg si at 380 gruser den. Ellers er jeg enig. Det er kulere å sitte i nesen, enn her opp men må man så må man. Og så har jo 380en Wifi
Skjønner set, men må være kjedelig med gammel kabin da? Skjønner at 747 med ny kabin om man er heldig å få det må være bra. Men turte ikke spille thairullete når jeg fløy ned idag/igår. Veldig bra service ombord fra LHR til BKK. Bare litt kjipt at bagasjen ikke var der når jeg landet i Perth. Men fått lovet at den skal komme imorgen. Noen som vet eller erfaring med å kreve penger fra både DNB(reiseforsikring) og Amex? Hvis dere vil se en kopi av snap storyen min så ligger den her:
Du kan slå sammen dekningen på forsinket bagasje mellom selskap. Kravet kan du så sende til et selskap i etterkant så lenge du opplyser om at du har forsikring hos flere. Alternativt kan du sende til separate selskap og opplyse om at resten er sendt til andre. Dette da om du ikke synes de har noe med hvor andre steder du er forsikret.. Vet ikke 100% sikkert hva slags regler som gjelder vedrørende opplysningsplikt. Jeg har ved et tilfelle brukt alternativ to, der jeg forklarte at jeg delte opp kravet og sendte en del til hver. Ingen spørsmål og fikk penger utbetalt. Nå til jul sendte jeg krav til Amex (DNB) når bagasjen ikke kom med opplysning om en annen forsikring i tillegg.
Å dele opp kravet er ok, men å sende samme kravet til flere forsikringsselskap er direkte umoralsk og bedrageri, som vi andre forsikringstakere betaler dyrt for.
Ja selvfølgelig, har da på ingen måte antydet noe annet? De fleste selskap krever jo også originale kvitteringer ved slike utlegg, nettopp for å unngå dette.
Det er bra, jeg har blitt irriterende ærlig på mine gamle dager. Her for ikke lenge siden fikk jeg nesten nervøst sammenbrudd i det det gikk opp for meg at jeg hadde kjøpt 0.25l for mye hetvin.