Praise the lord, it's Friday! Ei tøff arbeidsveke (12 timar) er over, og eg har pakka bagen igjen. Jobb heile jula, nyttårsfeiring i Romerriket, resten av sentralstyret på Cognac-overdose nyttårsaftan og dei krangla med fruene ang tidleg heimreise, avlyst tur til Ist nyttårsdag (snøkaos), omgangssykje i familyen, onkel Stuttfeiten måtte sitte barnevakt og hente i barnehage, fikk sett alle Harry Potter filmane nyttårsdagane, fyrste fly heim i går, rett på jobb, og så set ein kursen mot Istanbul igjen i morgon tidleg (der det igjen snøar og er kaos). Skal bli godt å kome opp i lufta igjen og slappe av litt... Ha ein strålande fredagskveld alle sammen!
Jaja, de 10 min forsinka fra Oslo gikk jo greit å ta inn. Værre når vi landet i Gdansk, her var det glatt så de fikk ikke trappa inntil og loungen var stengt, så det ble ikke en siste fare well...
Det er nok bedre å oppleve take-off med Thai 380 i virkeligheten! enn fra Airport SpiseStueBord (SSB) scale 1:400. Kos deg på tur!
Takk skal du ha Are! Hadde ikke planer om å sende samme krav begge steder, men å gjøre som du sa å sende krav og opplyse om at jeg har forsikring begge steder. Satser på at det går bra De ringte akkurat fra Flyplassen og sa at baggen min ble levert med taxi innen en time. Bra service det, men mistenker at det er fordi jeg fløy First, samt at jeg sa til de at jeg skal i et bryllup idag og at det starter om noen timer. Så Kudos til de at gjør det de kan så smokingen kommer frem i tide
Det er jo rett og slett og slett kritisk! Da kan du likesågodt handle taxfree og finne bordtennis handicap-toalett og holde festen der...