God fredag ønskes fra Sør-Korea, den siste dagen her på en lang stund fremover for min del. Tar turen ICN-SIN med SQ senere idag, også en litt lang connection i SIN før turen går videre med SQ til LHR. Blir fint det....må passe på å unngå sånn biz-smuss på klærne Ha en strålende helg alle sammen!
Fortsatt skjelven etter det som skjedde på Lerkendal i kveld Håper de trekker noen kule lag slik at man får reist litt til nye plasser. God natt
God fredag fra Trondheim Får ikke sove....kroppen full av endorfiner etter en SINNSYK kamp på Lerkendal. Snakk om emosjonell berg-og dalbane... Blir en flott dag etterhvert....bare jeg får sove Ha en herrrrlig fredag...DET SKA Æ !!!!
Hurra! Etter 10 dagar (nesten i alle fall) skal eg snart få kjenne parafinlukta i nasen igjen. Det store spørsmålet er om dagen i morgon blir tilbrakt på Grönan med GT på termos og skallebank frå Vilda Musen eller i Birger Jarlsgatan 18 med te og kjeks (brus kostar pengar i City Lounge så det utgår med høge kneløft). Decisions, decisions.... Ha ein fin dag alle sammen!
God fredag fra hovedstaden! To dager på rad til BGO for å teste bollebua er over, jeg konkluderer med at den ikke er verdt reisen i seg selv. Den nye terminalen er blitt veldig fin, og Bybanen er alltid gøy. I går rakk jeg å ta Flybussen til byen, spise pølse på Trekroneren, og ta Bybanen tilbake til BGO. Flott ettermiddag på Vestlandet! (Det regnet, selvfølgelig..) Noen timer på jobb, så er det endelig helg!