God morgen fra Oslo. Ferdigtreng og nå tog til provinskontoret hvor det også er fest på kvelden. Satser på å karre meg over til diamant i løpet av perioden som går til juli, men første poenggivende flight er faktisk om en måned, så enn så lenge lever jeg fint uten ordentlig glinsekort. Ha en solid en!
God morgen fra Sølvbyen. Tilbake i gamlelandet. Fredagsrutinen går sin vant gang: Morgensvømming, så kaffe og IF mens vi stirrer på snøhaugene. Fin fredag ønskes for både kvinner og menn!
God morgen fra hjemmekontoret. Kaffe i koppen, mens jeg gjør unna de siste arbeidsoppgavene før avreise mot OSL i ettermiddag. En liten treningsøkt tas på vei til flyplassen. I dag blir det et kort hopp til CPH og overnatting på Clarion for avreise til LAX i morgen. Ha en fin en!
God morgen fra Oslo. Solen lyser men varmer lite. Håper vi snart går mot varmere tider. Ha en strålende fredag alle IF-ere. God kommende helg
God morgon frå austkanten av hovudstaden! Verk i kroppen er delvis erstatta av host og snufs, så i god woke-ånd helsar eg mangfaldet velkoment... Eller gjer eg det? Måtte alle få ein fin-fin dag, og ei særleg helsing til alle kvinner, sjølvsagt
Da har resten av kollegene for dagen fått gratulasjoner. Og så langt ser det ut til å bli en bleieskiftefri dag. Med tanke på gårsdagens helvask er det kanskje like greit. Nå er det helg ... snart....
God formiddag fra Grenland. Strålende vær i dag også. Var så fint i går, at jeg måtte finne frem grillen og kjøre i gang. Ha en vårlig dag
God føremiddag frå Sunnfjord. Her går det slag i slag med teamsmøter og talknusing. Snart helg. Då skal madammen i slutta lag og yngstemann på overnatting til bestemora. Eg og 5-åringen skal holde fortet og ta nokon seige tak med vasking før maling av utleigebustad. Og so skal eg lage til momsoppgåva til selskapet mitt. Rai rai!
God tidlig ettermiddag fra MBT. Sov meg gjennom siste delen av hjemreisen fra Doha, QR sliter med å få «suite»-dørene på sine 787-9 til å fungere som de skal så de er derfor låst i åpen posisjon på noen av flyene. Fikk tilbud om wifi-voucher som komp, takket pent nei. Straks helg, topper uka med en tur til Tiggerstaden og besøk hos tannlegen for sjekk og nok en beskjed om at nå må jeg bestille time for å trekke visdomstanna
På DOH-AMS for to uker stod jeg plutselig og holdt døren min i hånden, ikke helt våken. Jeg tror jeg så litt forfjamset ut, men de klarte å ikke le, og kom ilende til og fikk festet døren igjen. Det skjedde uten at jeg hadde grepet tak i nødfunksjonen hvor hele døren skal løse ut.
God kveld fra Eurostar på vei til Antwerpen. Ble F på Femaleday, litt usikker på servering og slikt, men behagelige velourseter ihvertfall. Skal se på noen jærbuer daske på oljefat og klimpre på orgel og gitar. Det gledes! Ha en ompa-aften!!!