Fredag og vi fortsetter Corona "karantenen"

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av geddi, 27. mars 2020.

  1. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,285
    Likes mottatt:
    3,186
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen!

    Det gikk litt tid før jeg vant i Kiwi's sunnhetslotteri, men når jeg først vant så vant jeg pina dø to ganger på rad. Bra jeg slengte oppi den first price fiskepudding som ikke stod på handlelisten.Satser på en trippel så idag blir det Euro lotto.

    Flott vær idag så blir nok en tur ut for å holde brakkesyken på armlengdes avstand.

    IMG_20200327_082142.jpg
     
    Last edited: 27. mars 2020
    Earl, ArthurDent, Torris and 13 others like this.
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,308
    Likes mottatt:
    35,195
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag frå Aust-Finnmark!

    Ingen karantene her sånn eigentleg, men de facto er isolasjonsnivået nokså høgt, så ein har liksom ei kjensle av å sitje i karantene likevel...

    Og medan ein sit er på stumpen, så må flybillettar avbestillast. Det betyr at SAS-appen blir tommare og tommare. Ja, det er eit filleproblem i desse dagar, men her på forumet er vi jo reise- og bonusopptatte.

    Vel, ha ein mest mogleg koronafri dag, folkens!
     
    Earl, ArthurDent, Torris and 9 others like this.
  3. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    397
    Likes mottatt:
    3,096
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen! I går ble det lagt inn en bonusbestilling med SAS C til HKG i starten av Juli. Bestillingen er egentlig bare ment å fungere som profylakse for reisefeberen og har naturligvis ikke skyhøye forventninger til at det blir tur.

    MEN om det nå faktisk går fly i den retningen om ca 3mnd er planen å enten hoppe videre på en runde i Tokyo og Seoul, eller sørover til Bangkok og Singapore før retur fra HKG. Fy flate det var godt å få lagt inn en booking :D Så kan jeg drømme om hvilken rute det blir og pusle med hvilke hotell jeg skal booke.

    Ha en fin en!
     
    Earl, Torris, holmen and 8 others like this.
  4. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg synes dere er fine når dere sitter og booker reiser for å kurere "brakkesyka". Jeg går ikke så langt som til å booke, men man kan si det sånn at alle langturer de ti neste år (inkludert hoteller, fly, severdigheter, restauranter) begynner å nærme seg ferdig planlagt. Noe må man ta seg til. Idag er det to videomøter, to unger som skal ha tre timer tysk arbeidsøkt (=mye mas på oss voksne). Dessuten skal det ukeshandles pluss vi må på Polet. Gidder ikke å utsette påskehandlen på Polet til neste helg, så idag bunkrer vi opp. Det kjøres ikke særlig stil her i gården nå (jeg mener..det gjelder hele fjøla...jeg tusler rundt i yogabukser og finskjorte), så det blir bag in box med rødvin og flasker med hvitt. Håper dere holder dere friske og ønsker at de pjuske en kjapp recovery.
    Hvis noen har gode tips til røde bag in box viner, så tips meg gjerne.
     
    Earl, ArthurDent, Torris and 11 others like this.
  5. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,381
    Likes mottatt:
    20,999
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmestudiekontoret. Samme pendlerute som min vanlige jobb nå til dags... rulle ut av sengen, tur innom dusjen, plante rævva på hjemmekontorstolen. Starter snart på kopp 3 med kaffe, så er jeg i gang for dagen. Selv en halvtime ekstra søvn framfor pendling hjelper ikke mot min tungstarthet.
    Og så blir det slik at vi stille klokka i helgen så vi en ekstra time å sitte hjemme på... en kompiss lurte på om vi ikke bare kunne stille klokka en måned eller tre fram, i håp at ting er normalisert til da.

    Ha en flott dag dere!
     
    Earl, holmen, Avixlo and 3 others like this.
  6. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,200
    Likes mottatt:
    17,201
    Bonuspoeng:
    293
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,076
    Likes mottatt:
    68,745
    Bonuspoeng:
    293
    Halvveis i karantenen
    2217C392-D22B-46A4-A500-5761736A2F32.jpeg
    .. som @geddi viser .. solkysten skinner! 465ED21B-86D4-4840-99B7-7943CA0B511C.jpeg
     
    Earl, ArthurDent, Torris and 8 others like this.
  8. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
  9. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Nedre Romerike. Karantene dag 7 her. Dagene går med til hagearbeid, samt planlegging av reiser til høsten:)
     
    Earl, ArthurDent, Kristian and 4 others like this.
  10. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen.
    Ferdig med karantene på onsdag, men merker ikke store forskjellen. Hjemmekontor er kjipt okke som...….
    Langtekkelige skype-møter, hvor det blir mye Corona-prat, er trege saker.
     
    Earl, ArthurDent, Kristian and 4 others like this.
  11. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,209
    Likes mottatt:
    22,261
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Her er det full fart og stormande jubel. 4050 EB inn frå Norgesgruppen. Yohooooo!

    Stilt og rolig og nesten heilt tomt i heile etasjen. Blir tidleg helg i dag, slik at ein kan få handla inn litt ymse før arvingen skal hentast i barnehagen. AmExen har fått kvile lenge nok no.
     
    furlong, Earl, ArthurDent and 6 others like this.
  12. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    ArthurDent and OttoL like this.
  13. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,413
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Sandefjord
    Her er det blå himmel ute og telefonen sier 5°C

    Dagen idag skal brukes til å først handle for favorittjenta også tilbringe litt tid der. Også skal jeg hente en kamerat etter jobb for å så henge litt med han ikveld. Vi alle tar forhåndsregler så det skal vel gå greit.

    Samtidig håper jeg at COVID-19 ikke setter kjepper i hjulene for Malta turen min som begynner 19. Juni. Men det er enda lenge til

    Ellers ha en flott fredag og en god helg om vi kan si det i disse tider. Også god bedring til alle dere som er syke. Ta vare på hverandre
     
    Earl, ArthurDent, Kristian and 8 others like this.
  14. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    750
    Likes mottatt:
    1,413
    Bonuspoeng:
    93
    Happy fredag fra en grå og trist hovedstad, men bak skyene skinner sola og ingen får sett det for ingen er ute og flyr :confused:

    Etter et raid på IKEA for å sikre seg litt av de dyrebare forsyningene av skrivebord og kontorstoler (snart like etterspurt som håndsprit) er hjemmekontoret oppe og går. Dog måtte litt plass på soverommet ofres, så nå har jeg fått hinderløype å bryne meg på om jeg må opp om natta... :p

    Vestlandsturen til påska er også lagt på is, så litt usikker på hva man skal finne på da.... mistenker at det blir inntak av vulgært store mengder påskegodt!
     
    Earl, ArthurDent, Kristian and 6 others like this.
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,165
    Bonuspoeng:
    293
  16. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,645
    Likes mottatt:
    21,690
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Larvik!

    Litt lettere til sinns enn i går, men ikke mye.
    Prøver å skaffe noen oppgaver hos kunder men de fleste har stengt igjen krana. Spennende..

    Tenker å hoppe på Farris Bad sitt ekstremt gode salg med 45% rabatt og booke et rom til høsten. Kan være greit å ha noe å glede seg til.. Også har jeg veldig lyst til å bestille denne: https://www.lego.com/nb-no/product/land-rover-defender-42110

    Ha en fin fredag på bakken!
     
    Earl, Kristian, Torris and 5 others like this.
  17. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    750
    Likes mottatt:
    1,413
    Bonuspoeng:
    93
  18. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,645
    Likes mottatt:
    21,690
    Bonuspoeng:
    293
    Absolutt! Fant den faktisk i den lokale leketøys-sjappa til 1550,- så blir nok der =)
     
    RescueMe liker dette
  19. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,645
    Likes mottatt:
    21,690
    Bonuspoeng:
    293
    Fikk forresten foreløpig skatteoppgjør i går kveld: 7500,- tilbake.
    Normalt bruker jeg å ligge på rundt 5000,- i rest..
    Og kona får rundt 10.000,- tilbake.
    Deilig med mye penger å bruke på ferie i utlandet i sommer! No, wait..
     
    Earl, Torris, OttoL and 2 others like this.
  20. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,285
    Likes mottatt:
    3,186
    Bonuspoeng:
    113
    Fortsatt stille på Flesland

    IMG_20200327_141601.jpg
     

Del denne siden