God morgen! Vi skriver fredag 6/1/23, og i dag er det på tide å vende nesen mot syd SVG-OSL-CPH-LIS i dag, er allerede klar ved gate for første strekning: SK4004
God morgen! Våkner opp til en schedule change fra Sas på en reise til sommeren med to utgåtte ct-er. Hjertepumpen stiger. Sammenligner med booking-ingen endring overhodet. Kan Sas slutte skremme vettet av oss bonusnisser Ha en strålende fredag alle IF-ere
God morgen. Snart ut i snøen for å dra på jobb. Lang dag med kurs, men da går dagen fort. Straks helg! Den skulle egentlig inneholde middag på Smak, men den måtte flyttes av ulike årsaker. Så da blir det bortrydding av julen i stedet. Det er en fin inneaktivitet mens det regner.. Nyt fredagen!
God morgen fra Sølvbyen. Dagens oppgaver er klare: Først kaffe (er i gang). Pakke litt tøy. Frese bort mest mulig snø før regnet kommer. Forflytte seg til OSL, pr R12 ( tidligere L12), forutsetter at kjøreledninger og jordfeil er under kontroll . Dette bør være overkommelig. I morgen LHR. Ha en fin dag, alle IFere!
God morgen fra hjemmekontoret. Siste arbeidsdag før det blir en ukes ferie. Vi flyr til Oslo i morgen, og derfra videre til IST og BKK som endedestinasjon. Blir kjekt å teste et for meg nytt businessprodukt. Gleder meg til tur! Ha en finfin fredag
God fredag og gratulerer med dagen til meg! Er på besøk hos en kunde utenfor Kristiansand så lite feiring på dagtid, men i kveld blir det kanskje litt mer Ha en flott fredag, bursdag eller ei !
Her er det ut på tur med @Bernd og @Stuttfeiten. På god vei til LHR i første omgang... Da er også andre runde frokost servert!
God morgen fra Håstølen ! I går gjekk en mektig lei manuell snømåking, det endte med en kjapp tur på Finn, der ble det opppdaget en kurrant snøfreser snaue 7min med bil unna 15min seinere var den kjøpt, idag er snøen regnet vekk Ha en bonusfin dag
God morgen fra gullstua. Her venter en helgetur til Dublin! Men først tre timer venting på Gardermoen. Siden dette er en tur med kjæresten måtte jeg vente til klokken hadde passert 09 med å ta den første øla...
God aften.. Siste nattevakt endelig færdig.. Kjørt bil i to timer, før jeg måtte måke oppkjørselen for å komme meg inn døra.. En god mix av overtrøtthet og utslitthet gjør at jeg scroller IF forumet før senga.. Ha en fin dag folkens!
God morgen! Tok sjansen på bortekontor i dag, noe jeg enn så lenge er ganske alene om her på huset. Behøver ikke bare å være negativt det, får jo gjort mer uten forstyrrelser og sosialisering. Muligheten for uoppdaget jakt på hoteller i Bangkok er jo også tilstede, når sjefene holder seg vekke... Gratulerer med dagen til @indahla og god fredag til alle!
God morgen fra Budapest. 9 av 19 flygninger i ferien unnagjort. I morgen starter neste kapittel med herunder 4 F-leg. Selvprofetien om at AF ikke kom til å klare og få med bagasjen videre fra CDG i går kveld slo til, selv om det stod i appen at kofferten skulle være lastet under meg når jeg var kommet ombord. Bagasje på kort connection i CDG er kun meningsfylt dersom du trenger nye klær på AFs regning. Nå skal imidlertid kofferten være i luften på vei, så får vi se hva dagen bringer.
God formiddag fra Grenland, ny dag nytt snøkaos. Fruen freste i vei med Teslaen, mens jeg stod og spant med Leaf'en - ble mao. hjemmekontor. Skulle gjerne som TS vendt nesen sydover, men må nok dessverre vente halvannen måned til. Dagens planlagte treningsøkt på mølla byttes nok ut med snømåking utover ettermiddagen.
Til lukke med dajen, @indahla. Måtte du få fleire EB-poeng i helga enn Liverpool får PL-poeng Her i Sunnfjord kjem det vind frå austlandet som drar med seg massevis av snø. I kveld må eg høyre med madammen om eg får lov å reise på tur neste helg... Lovlig seint ute? Vil det hjelpe å kjøpe med blomster heim i dag?
Hehehe. Det blir ho heilt sikkert. Det begynner å bli lenge sidan eg kom heim med blomster no. Det kan slå begge vegar, men so er det jo kampanje på SAS Online Shopping med 50 poeng pr 100 kr...
Jøss, da satt vi på samme! Vender allerede snuten tilbake vestover, denne gang mot BGO, og en svært hyggelig servicedame i skranken i innenlandsloungen fikset tidligere fly hjem. Flott start på helgen.