God morgen fra hjemmekontoret! I morgen blir det guttas julebord på Lorrys, tipper dette er meg etter noen timer Siste CT for året nærmer seg, tipper den tikker inn samtidig med at promillen stiger Ha en fin fredag alle If-ere
God formiddag fra Porsgrunn. Friske 16 minus her- godt jeg har masse ved i hus. @Maggie - jeg var på julebord på Lorry for 6 dager siden. Alle var fornøyd med maten, og de var flinke på å skjenke ved bordet- bare å glede seg Ha en velfylt fredag alle IF-ere
God morgen fra vakre Stockholm -9 grader her og utrolig vakkert her på Nybroplan. Siste hotellnatt for 2022 gjennomført (93 netter på Radisson og minst 30 på andre kjeder)! Årets siste flytur skal også foretas i dag, siste gang som EBD , i alle fall på et år ;-) Så, får vi se hva 2023 bringer og hva Anko får til
Aner ikke. Vi var 16 stk på to bord. Vi utnevnte to "bordkapteiner" som tok regninga.. vippsa i etterkant. Får melde meg som kaptein neste år for å hanke inn noen poeng
God morgen fra Frankfurt og FCT. Turen fra Kazakstan gikk greit men sengene blir trange over litt tid. Enkel servering i dag;
Morn fra Trondheim sentrum. Litt etterglød etter å ha spist Chili Klaus sin vindstyrke 15 godteri, fulgt av Lil' Nitro "the world's hottest gummy bear". Sistnevnte fikk vindstyrke 15 til å kjennes svak. 22 dager til BKK, begynner å glede meg Ha en finfin dag dere!
God morgen fra solkysten ... det sner! SAS har store utfordringer med refusjoner og her er en historie fra virkeligheten: Dette handler om VY, et selskap som kanskje (??) har flere reisende enn SAS. Søndag 11.12 var linjen stengt ved Mjøndalen (eller Møkkadalen som Brann-supportere kaller det) og vi ble jagd ut av toget på Hokksund og bedt om å vente på "Buss for tog" til Drammen. Det varte og rakk og ingen buss kom så vi tok en taxi til Drammen Stasjon og nådde akkurat toget til Lillehammer kl 17 og vi nådde flyet. I følge kjente kom det ikke buss til Hokksund før kl 17:30 .... Sendte søndag kveld refusjonskrav til VY. Mandag morgen kom det melding fra VY om at kravet var mottatt og det ville ta inntil 10 dager for behandling. I går torsdag (15.12) kom det melding om at pengene ville bli sendt snarest. I dag er pengene på konto! Du verden....
God formiddag fra kontoret. Solen skinner, det er kaldt og fint. Fikk vasket bilen i dag, det var jammen på tide. Skal også vise den frem for å vurdere innbytte til uken, så det kan hende det er greit at den ikke ser ut som den gjorde. Straks julelunsj, og så er det kort vei til helg.
Noen som har en dårlig dag på Radisson i Berlin.. https://www.dagbladet.no/nyheter/vannkaos-pa-berlin-hotell/78074390
God formiddag fra Trondheim! Arvingen er syk og i dag var det far sin tur til å være hjemme. Men får jobbet litt med å finne reiser til kollegaer, så får brukt ledig tid til noe fornuftig. For å reise selv, er av en eller annen grunn litt vanskelig 5 dager til 10 dagers juleferie og avslapping på hytta, skal bli bra godt. Så satser på 3 rolige arbeidsdager før jul.
God formiddag fra SK955! Julen feires i det store utland, takk til forumet for mye inspirasjon og gode tips. 4 pax i dag, kona og minstemann i C og jeg i + med eldstemann. Crewet har til og med merket seg EBD! Ha en fin dag alle!
God formiddag. Kaldt i byen, enda kaldere å først akkurat miste banen (min egen feil) men så er neste ytterligere ti min forsinket...veldig kald start på dagen. Men det er snart, helg, og ønsker om at den blir god, sendes dere alle!
Sitter å leser om akvariet hos Radisson Blu i Berlin som eksploderte. Flaks at ingen røk med her. Spørs om det blir noe nytt akvarium med det første: https://tv.vg.no/video/253307/verde...ovedlopet_row3_pos1&utm_medium=df-86-k4490f7b
God ettermiddag fra SK1471 på vei mot CPH. 50.min forsinket ut av OSL grunnet at 1 crew medlem satt fast på Flesland hvor det visstnok var full stopp i trafikken. Ei heller noe crew igjen på standby så de måtte låne en fra et annet, senere fly. Har kun 1 time og 15 min på CPH til neste fly så vi får se hvordan det går, men bør vel akkurat kunne gå! Nyt fredagskvelden folkens
God ettermidag fra Hilton Gdansk. Manglet noen netter på å opprettholde HH Diamond et år til så da ble det en tur hit igjen. Ca 800 kroner natta med oppgradering fra standardrom til deluxe er absolutt innafor. Nå er det ut på julemarkedet for å se om man finner noe man kan gi til nieser og annen familie til jul.
Liten oppdatering på denne. Neste fly er nå meldt 1 time og 20 min forsinket så endte opp med god tid på Kastrup likevel... maskinen er på vei fra Gdansk ifølge FR24 og antatt landing på Kastrup er 1804. De tok av 1 time og 41 min forsinket fra Polen så blir vel fort rundt 1,5 time forsinkelse videre fra CPH også...
God formiddag fra litle Exuma Flyturen over gikk veldig raskt og tok vel ca 45min. Utrolig liten flyplass så greit at det ikke var mer enn en halvfull e175. Etter passkontroll og bagasje var det på tide å hente ut leiebilen. Venstrekjøring, dårlige veier og fartsskilter som viser milesperhour mens bilen viser km/t så ble det noe stress før undertegnede følte seg noenlunde trygg Det var mørkt når vi kom frem så fikk ikke sett stort i går. Våknet i rett tid og tuslet ned på stranden allerede kl 0800. Fantastisk strand, hav og temp. Mer eller mindre helt alene også
Alt er forøvrig veldig dyrt her. Kjøpte en pose kaffe til 9$ i går. Liten pils på butikken kostet 4$. Det for gå opp i opp med sparte strømutgifter