FREDAG!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 12. des 2014.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Yes yes yes yes!

    Det är fredag idag och det gör mig så glad! :)

    En hel del "städarbete" på kontoret idag innan jag tar helg. Det verkar bli storm så jag tror det är bäst att kollegorna längre ner i kedjan får goda förutsättningar.

    Ha en topp dag!
     
  2. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    TGIF! Ingen møter i dag, bare opprydding i mailboks etter en hektisk uke. Og et par reiseregninger som skal skrives. Og forsikringskrav på forsinket bagasje i september. Treg mann. Trenger penger inn på konto for å betale regningene.
    Men så er det helg! I dag blir det guttas julebord og det starter pent og pyntelig på Nydalen Spiseri og så utvikler det seg vel til en rølpefest etterhvert. Det blir brillefint. Og så blir lørdagen ødelagt fordi man har en smule hangover. Jada. Bra helg det...
     
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad formiddag fra bryggekontoret. Våknet opp på Oslos nyeste og ganske så heftig hotel. Nå venter et par kundemøter før det blir helg. På tide å få inn juletreet også. Happy!
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Sola.

    Da er det atter dags for en tur i Olja igjen for denne karen. Som mange kanskje har fått med seg så har det vært kaos med helikopteravgangene i området mer eller mindre siden mandag grunnet lyn & torden. Dagen i dag har også startet med det samme, men nå har de tilsynelatende begynt å fly igjen. Så gjenstår det å se når man kommer seg avgårde siden det er mange hundre som har ventet i flere dager for å komme seg ut og ikke minst alle de som skal hjem. Vårt helikopter i dag har allerede blitt "stjelt" av kollegaer som skulle ha reist ut onsdag og vi har fått en ny avgang klokken 1400. Men om det faktisk skjer gjenstår å se...

    Uansett, hjemreise er i alle fall planlagt til 2. juledag så i år blir det ribbe og pinnekjøtt offshore. Satser på storeslem i julelotteriet som trøst. Og uansett har vi jo en tur til Jakarta å glede oss til :)

    Ha en lyn & tordenfri fredag folkens!
     
    tommy777 liker dette
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeendelig Fredag!!

    Det ble en hyggelig julebordstur til Hirtshals i går kveld på tross av 4 meter bølger. Når det skvalper like mye innvendig som utvendig er væskebalansen i orden, og alt går på skinner!
    Kjenner det ble lite søvn i natt også, og at en liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten hangover sitter i hodet.

    Heldigvis ingen planer for helgen annet enn å prøvesteke ribbe igjen. Kjenner jeg trenger å sove ut litt skikkelig. Det meldes bare regn allikevel, så da kan man jo like gjerne holde seg under dyna.

    God helg, folks!
     
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag hilses fra Sola. Har fått produsert en reiseregning og vert ute på en ørliten befaring. Nå lunsj og vinlotteri, men har allerede vert innom polet for å sikre meg. På eftan går turen til Haugesund hvor helgen skal tilbringes sammen med hele familien på Clarion Collection hotell Amanda.

    Ha en flott helg :)
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Dævven så innmari vondt det er med fiskemat iblant altså. Gud hjelpe meg.

    Hadde arrangert julebord på Nodee i går. Fusion meny med masse rå gugge fra havet, blandet med stram fiskelukt var helt krise for min del. Men jeg satt og pimpet vin og så på mens jeg holdt forsiktig for nesa. Good times.

    Nå er det surprise på gang for en kompis... Hohoohooooo

    Ha en dødsfjong dag
     
    Herlov, peterfox and SASDC8 like this.
  8. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Hepp Hepp fra Bodø :)

    Greit med en kort kontordag (bare 4 møter) før julebord (unnskyld jeg mener seminarmiddag) med jobben i kveld. Tar med meg en flakse skotsk ildvann, for å sikre at humøret blir bedre enn normalt ;) Lørdag er herved kansellert.

    Ha en super fredag og helg!
     
    Herlov liker dette
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'moorgen! 'Normal' fredag her også for en gangs skyld. Og når denne dagen er over er det fri tri heile dagar til ende! Herlig!

    Ikke noe spesielt på skjemaet i dag, annet enn å holde hodet over vannet. Vi 'byttet' kjøleskap med Svigerbestemor i Thangsgiving-helgen, og nå står det et fullt fungerende GE kjøleskap fra 1937 i garasjen, og i det skapet ligger det noen øl som akal konsumeres i kveld i stampen under stjerneklar himmel. Good times!

    Men nå: Kaffeeeee ......
     
  10. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Saken er biff, og atter biff
     
    Fnate and Kjakan like this.
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra nesten over huet til @LN-MOW . Fortroppen til årets sydentur består av megselv og modern som slet meg å komme seg opp i morgen etter heftig rangling.

    Brodern er på vei over dammen med Air Berlin med noe som så flott som en courtesy upgrade, hilsen Air Berlin HQ. Fruen kommer nedover med United om noen timer, venter på at svigermor skal komme fra Sacramento.

    Først blir det å plukke opp leiebil, en stk Tahoe bestilt. Deretter innsjekk på W Fort Lauderdale og deretter ned til MIA for å hente brodern. På vei tilbake plukker man opp fruen og svigermor før middag på hotellets utmerkede steakhouse.

    Alt taima og tilrettelagt mao. Så blir det å flate ut før cruiseavgang på søndag. God helg!
     
    TIB, Jørgen, Storg and 3 others like this.
  12. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    2 + 5 + 13 + 3 timer flygning er mye, spesielt da alt utenom de 2 første timene (SAS Plus) er i økonomi og de 16 siste i økonomi midtsete. Heldigvis god plass til både skuldre og knær i EK sine A380 og med sitt utmerkede ICE IFE så unngikk man den verste kjedsomheten også. Fått stappa en burger i trynet her på SYD så da er man ca klar for siste strekket. Tror også at det er blitt lørdag her
     
    SASlovah4evah and Herlov like this.
  13. TIB

    TIB Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    God tur, og hils brodern !
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden