Fredags - endelig ferie

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av peterfox, 03. juli 2015.

  1. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, da skriver vi fredag og 03. juli i 2015,
    Ett aldri så raskt møte på OSL, deretter hjem til Rimowa parken (tror det blir 5 eller 6), så er det avreise med "Qatar"-bussen til DOH, videre til HKG og KUL. Har fått sikret oss 1EF/2EF så dette blir bra. Totalt 19:30 i C-class før vi er fremme i morgen kveld (KUL) tid, så jeg satser på at Gate Gourmet har fyllt vognene med smoothie og champers.

    map.gif


    map-1.gif
     
    Last edited: 03. juli 2015
    Henrik, tommy777, SASDC8 and 4 others like this.
  2. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,203
    Likes mottatt:
    4,232
    Bonuspoeng:
    113
    Nitten timer i Qatar biz er ikke dumt. Husk å kjøpe med et sånn krympet apehode for å skremme alle kosedyrene som florerer på forumet. Kanskje det kan lede de bort fra den mørke sti av reising til skumle plasser og sjampisrus ;)
    Ellers ser værmeldingen for Trøndelagen ut til å ta feil. Brukbart vær her også idag.
     
    tommy777 and Bizflyer like this.
  3. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    @peterfox - god tur, dette kan ikke bli noe annet enn gørrbra!

    Morn fra Oslo, her har jeg gått rundt og ordnet opp i en haug småting siden ankomst til kontoret rundt klokka seks. I kveld kommer gutta innom for drikkekveld, regner med at det blir hyggelig! Vi må i hvertfall først bli enige om hvilken pizzaer vi skal ha..

    Ha en fin dag!
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra det Sørlandske!
    Her har det faktisk kommet noen dråper regn i natt, og det var sikkert gress og blomster glad for.
    Heller regn om natten enn om dagen.
    Værmeldingen for helgen ser heller ikke så wurst ut, så i ettermiddag går turen til hytta i skjærgården for resten av helgen. Skal prøve å finne denne berømte roen. Helt uten små plysj-dyr.
    Men først må det jobbes. Og det helst litt effektivt så jeg kan gå litt tidligere......

    Ferie? Næsj, ikke enda. Må jobbe ei uke til først.

    God helg!
     
    stalek liker dette
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Makan... ;)

    Guten morgen fra Lillestrøm.

    Tromma har ikke hatt så veldig godt av et par uker uten sit-ups, men desto mer mat/vin. Men ryggen har blitt bedre. God nok til at jeg kan begynne å stramme opp igjen.

    Tok innersvingen på Privatair sine omfattende serveringstriks på vei hjem fra Houston også. Ville sove, ikke sitte 3,5 timer og kuke med braissert vinkeldue. Så jeg fant en Finsk FA. Hilste fint på Finsk og sa jeg bare ville drikke litt og sove. Hun skjønte tegninga, og fylte opp med rødvin straks etter takeoff. Fyllte raskt opp tre ganger og så sov jeg som et barn innen de andre knapt hadde fått menyene sine. Så sov jeg frem til innflyvning mot Stavanger.

    #Wearetravellers

    Ha en stilig dag
     
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    Sommer fredag fra Sola. Her har vi kanon bra vær i dag, varmt som rakker`n (for å være her da). Skulle egentlig bare tatt lunsjen på Sola stranden men har bevilget meg opptil flere 5 minutters utomhus her, som alle varte 15 min ekstra. Her i gården er det en uke igjen på arbeid før ferielivet starter, men den uka skal nok gå raskt den også.

    Ha en kanonbra helg ;)
     
  7. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag! Over halveis i arbeidsdagen, straks helg. Sola skinner, men den gode temperaturen uteblir på grunn av nordavind.

    Ha en flott dag!
     
  8. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God eftermiddag från Uppsala,
    Ser fram emot kvällens lilla äventyr, luftballong över Stockholm. I övrigt står inte mycket på agendan denna varma dag. Ha det topp!
     
    Islending liker dette
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Sikkert den samme jeg hadde. Hun var raus med det meste som handlet om alkohol. Men slik skal det kanskje være på en 'oljåruta' .. ?

    Bulder og brak her hos meg og telefonen hyler opp med 'Flash Flood Warning', 'Extreme Thundershowers' og Gud vet hva ... Ser ut til å bli en finfin dag å gjøre ingenting på. Fri i dag nemlig!

    Bikkjene ligger her og håper drittværet varer lenge nok til at 4. julifyrverkeriet blir kansellert ....
     
  10. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,265
    Bonuspoeng:
    113
    Her er dagen gått med reise til skagen. God start i OSL loungen med et glass sjampis før det gikk ned sun air (BA) til Aalborg. Kjip leiebil fra Aalborg til skagen hvor temp er under 20 grader som det eneste sted i DK, overskyet er det også. Men men, det er festival stemning og nok av kalde øl nyt resten av dagen!
     
  11. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    Sun Air leverte varene? Hvordan er serviceopplegget ombord? :)
     
  12. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,265
    Bonuspoeng:
    113
    Synes de leverer utrolig bra. Flytid på 35 min og den søte vertinne rak at servere brett frokost, gå i gjennom med kaffe + en ekstra runde med påfyll av kaffe. Synes alltid det er smilende og hyggelig crew ombird hos sun air
     
    Islending and bern747 like this.
  13. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    902
    Likes mottatt:
    293
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra havet. Tåke om morgenen og take om kvelden, men folket kom seg iallfall inn i ettermiddag. Er I innspurten her ute nå, håper vi ikke snubler nå som vi er like ved målstreken.:oops:
     
  14. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra Am.dam. Hadde en hyggelig ikvliegveel middag med Mike.

    Alltid hyggelig å treffe mileage junkies rundt omkring.

    Natta!
     
  15. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    Regner med du fløy Dornier Jet-maskina deres da. Har fløyet OSL-AAL en del i jobbsammenheng, men bare én gang i Dornier.
    Husker også en veldig søt vertinne. Tror de alle har samme navn - hvert fall står det Lotte på alle navneskiltene.

    Uansett. Veldig god service. Varm hovedrett, dessert og valgfri drikke. Fikk så mye mat på kort tid at det omtrent kom i retur ved landing. Dornier Jet-maskina er dessuten et av de mest komfortable maskinene jeg har fløyet.

    Jetstreamen derimot. Bumpy ride, trangt, håndbagasje på fanget. Du kjenner hvordan det er å fly altfor godt til tider...
     
    Last edited: 04. juli 2015

Del denne siden