God fredag, melder om muligheter for opplett og kanskje eit solglimt iløpet av dagen Forøvrig kan en her se Oppedal i Oppedal Ønsker samtlige bonusentusiaster en strålende dag
God morgon frå det austfinnmarkske! Reisefeberen herjar, men så var det å finna tid. Dessutan er eg skeptisk til å bestilla med SAS inntil vi veit meir om resultatet av urrøystinga om avtalen som vart forhandla fram under streiken. I mellomtida får ein nøya seg med å sjå på himmelen... Varangerfjorden Ha ein brillefin inngang til helga, gode medforumistar!
God morgen fra et bulkheadsete på… på vei til… Hadde gjerne skrevet noe annet enn ‘bussen’ og ‘jobb’ der, men slik er det nå bare ikke. Planlegger dog en rolig dag på jobben og muligens en tur på Outland. Vi får se hva dagen bringer. Ha en flott dag!
God morgen fra hytten. Sol og lyse utsikter for dagen. Den skal brukes til jakt på gule bær. Usikkert resultat grunnet a) er det egentlig bærår? og b) hvor mange andre har allerede vært ute i samme ærend? Tankene går raskt tilbake til fjoråret i Aust-Finnmark og vellykket resultat, takket være @Kristian. T-11 til LHR, og musikkbad i RAH. En god dag ønskes for oss alle!
Solkysten melder om … ja . sol! Kanskje det blir hyttetur? Plutselig kom det en ny flygning i appen ..og da får 15 timer hjemme før flyene til Brasil starter fra BGO .. tenk om flyet dagen før fra TRD til BGO blir kansellert? Grusom tanke, men det var fruen som insisterte ..!
God fredag - endelig helg og endelig flytur! Bare et kort hopp til OSL, men er glad bare jeg får reist litt... og at SAS fortsatt eksisterer til å reise med... for now! Istedet for badeand i First så blir det Funko Pop på bussen?
God morgen fra hjemmekontoret i hovedstaden! Ser ut til å bli en fin dag utover, så skal ikke se bort ifra at arbeidsdagen blir kort. Må bl.a. rekke en poltur, så kveldens skalldyr kan skylles ned med noe godt. Morgenen har allerede vært produktiv, fikk jammen meg booket en bonustur til London om noen uker. Godt at SAS-appen ikke er helt tom, det bidrar til å bevare sinnets munterhet! Ha en fin fredag!
Blir ikke heeeelt det samme... Men Pop blir det uansett ikke, muligens et nytt spill. Hvilket, om noen, avgjør jeg først i butikken.
God morgen fra kontoret. Ser ut som det kan bli en strålende dag og helg værmessig. Sommeren er ikke helt over enda i Tigerstaden Mulig det blir en tur på Huk i morgen. Ha en strålende fredag og god helg alle IF-ere
God morgen fra Innherred Her er man kommet til siste dag i ferien og om værgudene spiller på lag, blir det beising av naustet på feriehuset. Ha en fortreffelig dag
Morn fra det vestlandske! Idag skal jeg prøve SAS sin Embraer for første gang. Køben venter. Villa venter (!), Tivoli venter og en spent 10-åring venter. Ha en flott helg!
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Grått ute, men det skal visstnok bli bedre utover ettermiddagen. Kona skal på Fjordfesten så da blir det guttastemning hjemme med fredagstaco etterhvert. Og i morgen blir det Oslo-tur med Tusenfryd (sesongkortene må job brukes) og besøk hos besteforeldre. Ha en flott fredag. Snart helg!
God fredag fra Grenland. Holder fortsatt på og rydde opp i alle problemer turen til/fra YYZ for 2 uker siden medførte: Venter på 2 chargeback/dispute claims med AMEX. Venter fortsatt på en koffert. Er vel en uke til den anses som tapt og erstatning kan utbetales. Første krav på 2x600EUR fra SAS ifbm med streiken/turen ble godkjent i dag, da venter jeg bare på 3 tilsvarende krav hos SAS + tilsvarende krav grunnet forsinkelser hos BA og AC, skulle alt gå igjennom uten krangling(noe tvilsomt) snakker vi om ca. 80-90k i EU261+APPR komp. Nesten fulltidsjobb og følge opp alt dette. Ønsker alle en fin helg.
God formiddag fra et solfylt Malaga! Leiebilen er levert og 150kg (!) bagasje er sjekket inn. Javisst, fruen og datteren brukte sine seks uker på «litt» shopping, ikke bare sol og strand... TAP spanderer ikke fast track, ei heller finnes det noe for gull-kort. Uansett gikk det veldig greit gjennom, de har alle sluser åpne og det flyter fint. Nå er det dessverre bare AGP-LIS-OSL som gjenstår før hverdagen innhenter oss.
God morgen fra hjemmekontoret. Solen skinner ikke ennå, men den er på vei rundt hjørnet. Skyfritt og over 20 grader er ålreit på en fredag. Må booke litt hotellrom, men ser at Choice-opptjeningen på ViaTrumf er nede på 5,4% igjen. Hmm. Vente til 7%, eller være fornøyd med det man får? Kan jo hende prisen går opp innen den tid, og da går vinninga opp i spinninga. Men, kanskje det kommer en dobbel/trippel kampanje snart? Jaja. Sånn går no dagan. Mye man skal tenke på! Ha en deilig fredag, det er straks helg!
God morgen fra hjemmekontor. I går ble det spising på Los Tacos i Torggata etter jobb, noe som faktisk var veldig godt (lenge siden jeg har spist meksikansk). Etterpå dro vi på food courten i Bjørvika og jeg spiste en indisk. I dag blir det en tur til Svinesund og Strømstad etter jobb for litt shopping og bare kose meg litt, kanskje innom kafe. Nyte dagen rett og slett
Nyt Oppedal @Kvalvaag God busstur @Flyingdutchman Fin fangst, synes jeg @Berlioz Solen er på vei her i verdens hovedstad @Maggie God tur til Køben @Spielhaug @Lars J rop når du trenger hjelp til å fly opp vouchers @holmen booke nå, og rebooke når det kommer salg og eller bedre inntjening? @travelislife god lunch på Svinesund @indahla nyt køståinga og gledene på Tusenfryd @NorFlight nyt beisinga @sutenai velkommen til hovedstaden @funkenstein god poltur, kjøp noe spennende @Kristian book i vei, vi må ha trua @Eddie47 mor har sikkert kontrollen. 15 timer er en evighet. @OyvindN Jeg vet ikke om 6 uker ferie eller 150kg shopping er mest imponerende. Uansett. Imponert! God helg fra Oslo. Jeg er oppe og går, og det er bra.
God morgen fra Oslo vest. Rolig start på fredagen og straks helg. Ikke dårlig det, ønsker dere alle en riktig god slik en. Helg altså
Nytt pass bestilt. 6-8 uker. Jeg reiser til Afrika om 8 uker... Dette blir spennende. Kenya stiller tydeligvis krav om 6 mnd gyldighet etter hjemreise. Min er 4. Jaja. Det løser seg sikkert Ellers er det mistenkelig stille på bortekontoret. Magefølelsen sier mye langweekender. Sniker meg vel ut i kristelig tid selv God helg når den tid kommer