Fredagstråden

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av indahla, 25. febr 2022.

1. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,939
    Bonuspoeng:
    293
    Endelig fredag! Må bare jobbe noen timer først.
    Så går turen til hytta i Strømstad for en kort vinterferie.

Men idag går tankene til alle i Ukraina eller de som har kjente eller kjære der! Krysser fingrene for at Putin tar til fornuften og trekker sine styrker ut av landet.

2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,540
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra SK956 Miami-Oslo.
    Det positive A350 og pre departure bobler.Det negative maten. Dårligste maten jeg har fått servert i biz noensinne. Har flydd 4 legs i biz ned bolaget siste tiden og dette var bunnpunktet, terningkast 2 og det sniffer på 1. Shrimpen reddet 2. Biffen var grusom.

Maten i Turkish loungen var bedre, her tror jeg vi var heldige som fikk sjekket inn hele familien grunnet kun 2pax i biz og resten i plus. Kun meg med biz billett med gull og da kan jeg vel ha med 1ekstra.

Ha en strålende fredag og god helg flotte forum :)

20220224_180331.jpg
    20220224_145826.jpg

3. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,368
    Bonuspoeng:
    183
    Været her i Dallas har gjort at både byen og flyplassen har gått i dvale på andre døgnet og har varslet dvale i morgen også. Alle tog står, kun noen få bussruter, alle skoler stengt etc. På flyplassen er etter hva jeg klarte å se rundt halvparten av flyene kansellert i dag og i perioder alle. Det er nesten spøkelsesstemning noen steder. Freezing rain som kom i går har etterlatt et par cm med is overalt. Får håpe flyet mitt går i morgen.

Jeg har istedenfor brukt dagen til å toppe litt opp Flying Blue kontoen (det er 100% bonus på kjøp av poeng nå), og så knust poengsparegrisen for å kunne oppleve la premiere. 4t40min på bakken i Paris og dagflygning til USA. Nesten et år til reisen, men merker reisefeber allerede.

4. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,502
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Birdland Theater, NYC.
    Hører på big chief Donald Harrison, fikler litt med mobilen. Har tidligere tatt circle line pg vært på Intrepid.
    Fått arvings koffert tilbake i dag, fått oppgradert 4x Y+ til C for morgendagens flight hjem, så man kan vel si at dette er en bra dag.

Håper dagen deres blir minst like bra!

5. tstone

tstone Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,095
    Bonuspoeng:
    93
    20220224_184907.jpg 20220224_183309.jpg God torsdag kveld/fredag morgen fra Polaris Lounge i Houston. Etter en bedre middag med burger, reker og en fantastisk varm chocolate chip cookie med is er det greit å slappe av med dype lenestoler og champagne før mest mulig søvn i Uniteds Dreamliner til LHR.

6. DrJens

DrJens Medlem

Likes mottatt:
    559
    Bonuspoeng:
    93
    Torsdag 23.00 her nå i NYC. Litt søvn nå, så er det mer shopping. Tømte Macy’s i går… inkl. vintersko som var planen.

Det blir det noen japanske språkbøker på Kinokuniya, noen Bearbriks på Toy Tokyo, og så er det outlet i new jersey før sas flyr meg hjem igjen til OSL.

Har allerede shoppet så mye at jeg må gå på rødt, ugh!

Når det gjelder CBP og oppholdet på kun 24 timer, så lo han bare, så det gikk i alle fall smertefritt.

7. joskje

joskje Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,163
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra BGO! Om alt klaffer lander vi i Punta Cana om 20t :cool: I dag er det nøyaktig to år siden vi dro på forrige tur til utlandet, den gang Barbados. Turen går via Frankfurt-Lisboa-Punta Cana så spent på hva TAP biz kan levere med dagens restriksjoner:p

8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,499
    Bonuspoeng:
    293
    Fredag og flydag!
    Barnedåp i trøndelagen, vi hadde jo selvsagt direktefly til TRD men SAS ville det annerledes og kansellerte selvfølgelig og vi må fly via Oslo.
    På flyet til OSL okkuperer vi 6 seter og etter et strandhogg i Innenlandsloungen på OSL har vi 7 seter til TRD .... rene familieutflukten!
    Fly er fly .!

Norse Atlantic har nå fått sitt 7 langskip (som de kaller 787-ene sine), det siste i rekken er "Jotunheimen". På tide at de begynner å fly snart?

9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,712
    Bonuspoeng:
    293
    God torsdag fra Las Vegas!
    Litt slapp morgen i dag, da vi endte på en eneste åpne baren i Kingman, og hjalp de lokale med å tømme baren for alkohol. (Nei, jeg tror ikke vi tømte baren for alkohol, men vi gjorde alle en god innsats!)

Vi prøver å la være å diskutere politikk har borte, og måtte holde oss hardt i skinnet da en dame mente at vi var veldig heldige som var i Kingman akkurat nå, for Freedom Convoy skille komme gjennom byen, og det var bare helt mega topp stemning. Så i dag kjørte vi litt ufrivillig i denne konvoien på Route 66, sammen med store pickuper med Trump-flagg og Let's go Brandon-flagg. Og sørstatsflagg, selvfølgelig. Vi følte vi passet veldig godt inn. :rolleyes:

Men, vi koser oss på tur, og har ankommet Sin City for morgendagens Metallica-konsert. Det gledes!

Ha en fin fredag!

10. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,141
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen

Sol og CT på morgenkvisten.

Ribbeinsbrudd?

T-7 til neste interkontinentale.

11. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,141
    Bonuspoeng:
    293
    Her må noen ta grep og rydde. @indahla var et helt minutt tidligere ute!

ArthurDent and indahla like this.
  12. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,141
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer med spennende booking. Hvor mang Flyvende blå poeng koster en sånn glede i FørstePremiekabinen?

PS: Du kan bare begynne å forberede reisebrev nå med en gang.....

ArthurDent and Flymunda like this.
  13. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

Imponerende mange verdensvante innlegg i dag. Selv skal jeg bare til Oslo. I morgen. På Nasjonalteateret. Hamlet. Håper jeg blir fornøyd med crewet!

Ha en fin dag, måtte alle reiser gå som smurt,

ArthurDent, holmen, Jeanette and 13 others like this.
  14. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,869
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag. Innspurten på denne runden hyttebygging. Trist vær der ute, men sånn er det.
    T-7, begynner å glede meg.

ArthurDent, holmen, Jeanette and 11 others like this.
  15. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Plutselig var det tre ulike fredags-tråder her, men tror alle skal være samlet i denne nå. Beklager på forhånd om noe forsvant underveis.

RoadKing, ArthurDent, holmen and 6 others like this.
  16. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,960
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Stellenbosch :D

1F9C206A-7C38-426B-BD89-66B568708693.jpeg

17. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,611
    Bonuspoeng:
    183
    Tidlig morgen fra ARN. Veldig bra cc fra EWR hit, bare synd vi måtte til Sverige og ikke Norge. Men er vel ikke lov å klage for høyt når man fanger bonusbilletter i vinterferien.

God helg!

K

RoadKing, ArthurDent, holmen and 11 others like this.
  18. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,132
    Bonuspoeng:
    183
    Så 2 Norse fly stå pent parkert etter hverandre langt ute på tarmac på OSL for noen dager siden, men trodde dette var omtrent så mange fly som de hadde fått levert.

Mulig jeg misforstår deg, men 7 langskip har de vel ikke? :)

ArthurDent and Flyingdutchman like this.
  19. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,499
    Bonuspoeng:
    293
    7 fly er levert, det siste tror jeg kom i går med navnet "Jotunheimen"

ArthurDent liker dette
  20. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,132
    Bonuspoeng:
    183
    Da begynner det virkelig å svinge av størrelsen på "operasjonen" til Norse!

Håper de får maskinene i luften snart. Er meldt på nyhetsbrev og venter varsel så snart de vet når de skal begynne å selge billetter. Men helt stille så langt :(

ArthurDent liker dette

Del denne siden