God morgen! Endelig fredag og tid for å brenne nok en CT. Prøver egentlig å komme meg til Tahiti, men finner Galapagos som et godt alternativ. Ha en festlig fredag, med eller uten ivrig booking. /koffert
YO fra Oschlo og t-banen retning sentrum. SK over fjellet senere i kveld. Er vel ikke så mye mer å si om det. Nok en helg med de herrrligste flytteesker..
Fredag og frokost på OSL. Turen går til andre siden, Sydney denne gangen. Med en lang stopover i Singapore.
God morgen og god fredag fra en trikk/spårvagn i Göteborg. Registrerer at de kollektive befordringsmidlene er like fulle her som i Oslo, men er et svært effektivt framkomstmiddel da trikken gjerne har en egen trasé... Vel vel, hjem i dag via København selvfølgelig for å samle flights i stedet for direkte med Widerøe. En liten MR betalt av jobben der altså
God morgen fra gullstua på OSL. Liten runde OSL-ARN-CPH-GDN-CPH-OSL, før det blir oktoberfest i kveld. Det var i alle fall planen før SAS kansellerte ARN. Jeg får vel alle legsa tellende uansett, så da er det jo like greit! Fikk sove en time lenger også. Fredagspilsen er inntatt, god helg!
God morgen! Det står minusgrader på termometeret, og jeg kan nesten ikke vente på å ta ferie og reise til varmere strøk om to uker. Hadde store forhåpninger til at LH skulle slippe 2 F-seter i natt med F7 på bookingtallene, men så langt har de bare sluppet ett. Spenningen får med andre ord forstette på om det blir CA eller LH F.
God formiddag fra Trondheim lufthavn! Sitter og gjør unna et siste telefonmøte før turen går videre til Amsterdam via København for SkyTeam MegaDo. Gleder meg som en unge! Håper bare møtet kan bli ferdig snart så jeg rekker en øl før boarding Ha en fantastisk helg alle sammen!
God morgen, mens noen setter nesen til andre siden av jordkloden og noen stikker en snartur til Bayern for en øl eller tre. Så skal vanlige dødelige bare en helgetur til den nordlige delen av riket. I anledning at jeg er på OSL så har jeg tenkt å ta en tur innom en SAS skranke for å få fikset på noen navn på en bestilling som det har vist seg å være en uoverkommelig oppgave for SAS Diamant mail å fikse. Jeg husker ikke om det er fullservice skranke i innenlandsloungen eller om jeg må ut i gata? Noen som husker/vet?
God morgen, rett utenfor OSL. Planen om å komme seg tidlig i kjøringa mot OLA har gått skeis med 2-3 timer allerede. Kunne jo gjort det enkelt å flytt med Leap/DAT direkte eller flydd OSL-TRD og bruk ett gratis weekendleie fra Avis. Men neida, øverstkommanderende har kjøpt hund som fortsatt er for lita for å fly i cargo men altfor stor for cabin. 110km rett ned i helga altså. God helg til alle, med eller uten boardingkort
God morgen fra Makarska, Kroatia. Turen går hjem mot de syv fjell om et par timer fra SPU-VIE-CPH-BGO, og med tanke på været og temperaturen her frister det ikke så veldig mye. Får satse på at noen lounge-besøk på hjemveien hever tilbaketuren noen hakk.
God formiddag fra Lørenskog. Her er straks dagens første transportbølge unnagjort og det er snart tid for litt hamstring av Bacon Gull, Tortilla chips og andre usunne saker på de lokale Joker-butikkene. Ønsker alle en fin fin helg.
Fredag! Trening, check! Tog til Tønsberg, check! Møter.. check! Tog hjem check! 2årsdag til nevøen Øl Sove
Beklager sent svar, fikk ikke nett på flyet. Sikkert pga ombooking. Men yes, var på samme fly. På plass j loungen nå. Si gjerne fra om du er tørst og skal videre og trenger inngjesting
God fredag formiddag fra 2 insideflyers på evig jakt etter de edle metaller! Møtte forøvrig også på en heseblesende @lMartin på vei til megado; «boarding om 2». Håper du rakk både en kjapp drink, og flyet.
Fredag og jobbing på nytt uthus på hytten (andre jobber) ... når de andre er ferdig blir det sikkert arbeid på lørdag også (takk @holmen - ung og lovende)