Freeedag...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 04. okt 2019.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    Happy fredag fra Nidaros
    Høstferie starter og turen går til hytta. Der blir det vedarbeid og avslapping mellom s(l)agene...;) Har fått meg ny Stihl må vite ;);)
    Skal vel tro det blir en Fernet eller ti også.

Ha en nydelig dag :D:D:D

Stuttfeiten, Earl, Wiolenze and 10 others like this.
  2. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag alle sammen.

Høsteferien slutter i Oslo denne helgen, så da går det fra rolige til travle dager i på jobb løpet av de neste to dagene. Kanskje like grei å ha helgefri:)
    Noen timer igjen nå bare. God fly og jobb dag alle sammen.

3. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!

Her er gliset (eller kjerra om du vi) no skodd med piggar og sommardekka skal få kvile til slutten av mai. Vi går altså mot den kalde fine tida, for å bruka orda til ein norsk rockar som ikkje lenger er blant oss.

Pandionkatten vekte meg klokka seks og meinte at det var leiketid... Katteleiken vart brutalt myrda ørten gongar. Brått var det slutt og dyret kravde servering av luksusfôr. Westfalerskinke vart trylla fram. Pjuh... Pandionloungeverten treng ferie snart!

God helg, folkens! :)

4. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    God fredags morgen fra Nordens Paris
    2°C og overskyet er det her i nord.
    Idag blir det å jobbe før det senere ikveld bærer seg ned til Norges tredje Største by Trondheim med SK4587
    Etter dagens flyvning vil det bare kreve 40 flyvninger igjen før jeg når EBG, så her skal det flys

Ha en flott fredag og en flott helg når den tid kommer

5. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,985
    Bonuspoeng:
    293
    Gog morgen fra OSL og innenlandsloungen. 30-40% belegg, kanskje. Første gang jeg har opplevd så mange ledige sitteplasser.

Ferden går nordover.

Ha en god fredag, og helg.

6. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,130
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen! Her telles det timer til avreise... ikke greit å ha bonusfeber, altså. Avgang før @Avixlo lander, så du får ta godt vare på Stiftstaden mens jeg er borte :p

Godt valg :D

7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,764
    Bonuspoeng:
    293
    Fikk en mail fra Trumf, det blir poeng av slikt!
    upload_2019-10-4_8-29-3.png

Jorge, Stuttfeiten, Earl and 11 others like this.
  8. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,095
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Grenland.
    Idag blir det nytt pass, slik at jeg står med blanke ark på neste stopp i PEK. Så får heller dragen i transitt skranken stå for fargestiftene.
    Muligens en tur til Sørlandet i helgen, selv om det er mer enn nok som burde gjøres hjemme før vinteren kommer snikende på.
    God helg.

Stuttfeiten, Earl, haifinn and 7 others like this.
  9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,508
    Bonuspoeng:
    293
    En flott morgen på solkysten .. litt kaldt her, 8 grader og det skal bli 12 ..
    8991C5E8-6C12-4224-A6AF-18FC235CDB25.jpeg

Stuttfeiten, Earl, holmen and 8 others like this.
  10. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    Hilser god ettermiddag fra Bali allerede her.

Nok en rolig dag ved bassengkanten på loungen;
    image.jpg

Siden det er avgang 21:00 ved hjemreise på søndag vurderte vi å ta siste natta på Intercontinental, for å være garantert sein utsjekk til 16:00. Hilton kontret med å la oss få utsjekk 18:00 så da blir vi værende her til «the bitter end».

God helg godtfolk

Stuttfeiten, Earl, holmen and 11 others like this.
  11. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Hei bloggen.

Fri i dag, så da blir det å labbe innover marka, før turen går over fjellet til solkysten og opphavet i morgen. Ikke gale med en 3-dagers helg heller.

Ellers kjøpte jeg billetter til Keane i går, noe som innebærer at det blir Keane fredag 7 feb og Testament/Exodus lørdag 8 feb. En perfekt kombo :cool:

Stuttfeiten, Earl, holmen and 7 others like this.
  12. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra VIP LOUNGEN ALC.

Kaos i morgen timene!

Kjørte først feil for å lever leiebilen! Måte betale 0,5 euro for å slippe ut! Så kjapp sjekk av bilen OK, nå var det do tid, Så tax free! Opp i2 etasje sjekke stempel på automaten, 2 røde anmerkninger! Feil stempel, nei så ned i kjellern og til en hyggelig assistent som ordnet opp! Deretter løp en til check in, bis/ Gull sjekking ingen i kø, den andre køen var ikke så kaotiske likevel, totalt tid tapt 17min.

Yes i rute tenkte jeg, 1,5timer i loungen!
    Plutselig ut av det blå:
    Madammen hadde glemt mobilen!!!!!!!KRISE!

Ringte Hertz mens drev å sjekket inn bagasjen! Madammen kom på at den var på doen og løp til toalettet, heldigvis fant hun den før jeg fikk tak i Hertz! Krise avverget! 15 min tapt .

Fast track gikk som en drøm,

Madammen shoppet litt og som en liten tradisjon en kjøleskapmagnet fra landet vi har besøkt, deretter vandret fram til VIP loungen. Fikk en pp tryne da de sa *A har sagt opp lounge avtalen! Nei må jeg betale for sete plassene tenkte jeg for et nedtur!

Kikket rådvill, med dådyr øyen og spurte hvem de hadde avtaler med. JO AmEx redda meg og kidz. Madammen satt fast! Vent litt spurte om Key lounge til MasterCard og YES hjemme seier, gjennomvåt av svette og nå sipper bobler.........kun 37min til rådighet
    18E526ED-CAEF-40FD-B023-34F4002EB2B3.jpeg B6A8F378-3020-473F-9CE9-09057CBC15E6.jpeg C5967452-5DBB-4E8B-8211-0B39DFEB7B2D.jpeg BD36434F-4AD5-4D3E-ACD7-B4B8273BED34.jpeg 551BCA36-97E6-43FC-A04B-DCA6E1209961.jpeg 58189849-49D0-4F1A-8471-E8272646466F.jpeg 418FCB04-CE28-48E0-995C-C8F757B152F4.jpeg 6B33F3FF-E32D-46C7-B129-99F70812A30B.jpeg

God helg fra ALC VIP Loungen! Boblene var helt OK!

Stuttfeiten, Earl, holmen and 16 others like this.
  13. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Ny Stihl OG Fernet..... !?. Ikke la det bli som de her: (Jeg må lett rødmende bekjenne at det høres ut som de er fra det sørlandske). God ferie !

Last edited: 04. okt 2019
    Stuttfeiten, Earl, dahlmath and 5 others like this.
  14. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Bobler nr 3 og gjett hva en fant, da er det tid for sjokolade iskrem med bobler:rolleyes:
    (Drakk opp halvparten av boblen før skjønte måte ta bilde først) :p

Doktorn likte denne loungen !
    D607D124-80BF-449F-ACD4-380D63C7AF3A.jpeg 4E4DD509-1552-4AA4-8700-C98370A144C2.jpeg

Stuttfeiten, Earl, Sikiduck and 9 others like this.
  15. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    3,674
    Bonuspoeng:
    93
    Ingen flytur for meg i dag heller - men i det minste skal helgen tilbringes på en flyplass! Dog blir det en behagelig kontrast til varme sommerdager hvor det går fly opp og ned hele dagen.
    Ingen lounge som er åpen, og det kommer ikke til å være andre mennesker enn konemor, datter og meg til stede! :eek: Lounge-mangelen blir kompensert for ved å nyte et par flasker Montecillo Gran Reserva 1998 sammen med lammesteken mm. Kanskje man får ta med en flaske boblevann for å føle at verden er som den skal?

Stuttfeiten, Earl, jgroneng and 8 others like this.
  16. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    SK4676 klar for sikkerhets instruksjoner og Pushback! Flyet er mer enn nok stappfullt! Plus er flyttet t.o.m. Rad 10:eek:

Her hadde en kalkulert ifra sete 10a, barn, madammen,barn og doktorn fri på andre side, meget dårlig kalkulert odds!

Ingen blokkert midt sete som EBG, derimot på kg på BMI skalaen som er sprengt og valkene henger utover sete 10d.

Enda mer spennende saker er Loungeløse pluss flyvende, som ete baggis når rullen eller Kuba vente:rolleyes:

Tavla til VIP skjønte doktorn nada av! Må være kun SAS som har sagt opp avtalen?

BBE84443-91C6-4C3B-9957-86206810EC51.jpeg 77EDA02B-2DB5-4038-8CD0-0DF77D9AA82C.jpeg

Da taxer vi mot avreise, ingen kø og forsatt etter spanske rutiner, ca 5 min etter oppdatert rute tid.

Farvel ALC! Takk for denne gang, det har vært en super tur, vi sees nok igjen!

17. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,637
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Her skin sola og alle er glade og fornøgde. Madammen vurderer London-tur med systra neste år. Er det lov å håpe at det vert opning for deltaking på IF-tur i 2020? Dette vert spennande.

Stuttfeiten, Earl, oleredv and 4 others like this.
  18. Satyv

Satyv Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,275
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Mexico City!

Jeg ankom standsmessig sammen med min kjæreste i F med LH i «går». Fantastisk bra tur i den nydelige 747’en fra Frankfurt. Veldig bra crew! 4 av 8 seter tatt. Det viste seg at de to andre i kabinen også var to hyggelige nordmenn på CT tur.

Våknet kl 02:00 lokal tid uten å få sove igjen, klokka er nå 04:48 og vi stikker snart en tur til gamlebyen for en kjapp sightseeing før vi må til flyplassen og rekke flyet til Panama City.

19. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    Kun SK av *A som ikke har lounge i ALC ja, forbedret bort for noen år siden. FT kom tilbake for en liten stund siden. Seinest i august var SK infoskrivet enda på skranken i loungen.

20. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    Dagens lille sjokk fra Jessheim... Ikke godkjent stempel på EU kontroll :eek:. Ikke akkurat det man forventer på en 3 år gammel bil fra Dr. Ing i Stuttgart. Det viste seg å være feil i kontakten til bremselys for tilhenger. Føltes ikke som den helt store dramatikken, men altså nok til at bilen ikke blir godkjent... WTF :confused:. Satser på garantisak (og heldigvis mer enn nok tid til å fikse det).

Ingen reiseplaner i helga, noe som føles helt ok etter å ha tilbragt uka i UK, men neste helg derimot så blir det weekend i Paris med madammen så da har man det å se fram til.

Ha en fortsatt strålende dag alle sammen og en ikke avskiltet helg!

drsyk, Stuttfeiten, Kristian and 4 others like this.
  21. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    No worries....
    Fernet og Stihl er en dårlig kombo så det skjer ikke.
    Kan heller ta med litt Fernet når du inviterer til hummerfest på det sørlandske :D:D

drsyk and ArthurDent like this.

Del denne siden