God morgen fra Trondheim Her skilter vi med -3 grader og opphold. Jobb, deretter hytta. 7 dager til LYR Ha en fin-fin fredag
Mornings fra Trondheim Noen timer igjen med sløving på jobb, før det blir ei helg i Åre med ski og det som hører til (les. Øl). Ha ei sporty helg
Syke barn og hjemmekontor. Nedtelling begynner til turen går til Singapore neste fredag. God fredag til alle
Mornings fra Bergen. Fortsetter dokumentasjonen med værbilder fra Bergen, og i går kveld tok jeg dette fra Ulriken: Ellers så booket jeg årets første tur med WF. De herrrrrligste 200 poeng opptjening for t/r BGO-TRF. Når skjedde den devalueringen? God fredag og god helg når den tid kommer.
God morgen Norge! Det er nesten helg! Og det feires med en ekstra kaffe før jobb. I går ble det bestilt ny bil, så nå håper jeg virkelig at Eurojackpot går min vei i dag. (Har ikke spilt, så jeg har ikke så alt for store forhåpninger..) Det blåser, men er jo bare å kle seg godt. Sprengkulda som var meldt i helgen har blitt mindre spreng, og flyttet seg til mandag. Det ser ut til at det blir en ganske så fin helg i hovedstaden. God fredag til alle forumister, og god helg når den tid kommer!
Mornings fra Hilton Gatwick. Frokost på loungen og straks DY hjem til OSL. Avslutter arbeidsdagen med noe så trist som en tur til tannlegen.
God morgen fra Hovedstaden. 1 minus og opphold, hvor blir det av monsterkulda som Dagbladet lovet oss tidligere i uka?
1.september i fjor. Og god morgen! 2 blå på termometeret og is på frontruta gjorde at det vart nokre minutt ekstra med lydbok i bilen før ein kunne ta turen på jobb i dag. Så fikk ein pynta litt på CO2 rekneskapen for i år også. 8 dagar til LHR Ha ein fin dag alle sammen!
God morgen fra officen i Mustache City. Startet fredagen med å sovne av, noe som kanskje er like greit siden dette blir beinhard arbeidsdag. Helga byr på mer jobbing, forhåpentligvis ispedd et glass vin eller tre mellom slagene. Dagens høydepunkt blir nok booking av årets CT-tur i det klokka slår ni. Ha en fantastisk helg flyers!
God formiddag fra Male airport og Moonima Lounge. 4 netters opphold er over i Maldivene og turen går tilbake til Sri Lanka før Dubai og tilslutt norge på søndag. kan bli noen lange reise døgn
God morgen, og et aldri så lite: woohoo, helg allerede! Korte arbeidsuker er absolutt å foretrekke... Én dag unna årets første flight, med Kjos til London i morgen. Kjenner jeg er litt usikker på hvordan OSL vil oppleves uten et beroligende besøk i gullstua... Ha en flott dag der ute!
Det er vel bare å bite tenne sammen og la det stå til, samt håpe på at det ikke blir dyrt... God morgen fra Øst-Finnmark! Nabokatten som innbiller meg [ja, meg] at den har full rett til å bo hos meg når det passer ham, har sjekket tellekantene i skapene mine det siste døgnet. En ekstra kort arbeidsuke fører til at man i dag kanskje kan få testet skiene – i 'dagslys', men det var det å så komme seg ut døra... Om fem uker skal det flys til Argentina. Det varmer! Måtte alle få en fin fredag!
Idag var det jammen travelt på "dagens hilsner", tydelig at folket våkner når det nærmer seg helg! Vi som ikke har en jobb å sove på må være våkne hele uken Minus 6, snø i mengder og i kveld kommer skigjestene. På hytta. Kun 9 dgr. til LHR! Ha en fin dag, alle!
God morgen... En kald dag og Satans uvesen og kommunen gjør at men må ta brodd til jobb. Privatfly ikke i rekkevide ennå. Måtte realisere i dag, at jeg har 4500 CP liggende, men ikke flere feriedager i år til å bruke de til noe morsomt i Trump Land f.eks... *snøffs*... Sjefen min mobber meg allerede at det er bare litt over 20 år til jeg får en "senil uke"
Ikke flere feriedager i år..?? Du er fortsatt i 2017, eller sinnsykt god til å planlegge..? Kjøp flexbilletter som kan flyttes til 2019 da vel?
God formiddag fra Manchester. Litt yr og regn på morgenen, men nå har det klarnet litt opp og er skyet med noe solgløtt og 5 pluss, ilke så ille til å være Nord-England i januar... I kveld skal man på fotballkamp, det blir morsomt får vi tro God helg folkens!
Jeg har allerede planlagt alle ferie i 2018. Da er det 3 uker NZ, 2 uker Tyskland, guttetur til pinse, bryllup på Sørlandet, langhelg i Stockholm - og borte er dagene (unntatt 1 eller 2 avhengig av Stockholmturen). Må skje på timekonto da. 2019 er allerede planlagt med 3 ukers bonustur til Canade (Vancouver) i BIZ (litt USA er da med) og 2 uker i Tyskland. Det er et skikkelig problem. Jeg kan planlegge. CP er ganske fersk, så jeg kommer til å bruke de på en måte... Hvorfor har man 5 ager mindre ferie her enn i Tyskland... #firstworldproblems