Freeeeeedag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 06. april 2018.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Her har byen igjen blitt hvit....vår my a**...:mad: Heldigvis ser det lovende ut til neste uke i Berlin , der avdelingen min på jobb kommer til å ha tilhold fom 12. april :):) Der BØR det bli t-skjortevær for å si det sånn.... :D:D

Ha en snøfri dag :):):)

ArthurDent, Kristian and funkenstein like this.
  2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag frå Aust-Finnmark!

Her er det tre blå ute og nokre små snøfjon i lufta, men det gjer ingenting. Her er eg førebudd på at det er ei stund til våren kjem. I fjor snødde til og med femte juni (pinsehelga) og bjørka vart ikkje grøn før til St. Hans. Ikkje at eg klager, langrenssesongen er den beste av alle sesongar :)

Det som er meir bekymringsfullt er at neste planlagte flyreise ikkje er før i slutten av mai. Det er veldig lenge til! Vel, ein må vel i gang med dagens dont og på søndag kjem opphavet på besøk, så eg må vel fli huset :rolleyes:

Ha ein fin-fin fredag alle saman!

ArthurDent, Earl and LN-FHU like this.
  3. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Hovedstaden. Sola skinner og det ser ut til å bli en fantastisk dag. :)

Helgen (som allerede er påbegynt) skal benyttes til å sortere et par tusen LP-plater. (For den uopplyste ungdommen her inne kan jeg fortelle at det er sånne (stort sett) svarte, runde vinylplater med hull i midten og riller på hver side som man kan legge på en såkalt platespiller som igjen er koblet til en forsterker med 2 (eller fler) høyttalere, og så kan man lytte til musikk.)

ArthurDent, Earl, LN-FHU and 2 others like this.
  4. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,960
    Bonuspoeng:
    293
    God «morgen» fra SK939. Oppgraderte fra Plus for poeng og venter på første servering. Internett er upåklagelig enn så lenge, men hva de har drevet med på toalettet er ikke godt å si.

CFA8A7E8-C687-4831-B278-A46083A02096.jpeg
    Nice try, SAS.

Edvard, kjeeli, LN-FHU and 6 others like this.
  5. Adritri

Adritri Nytt Medlem

Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    13
    God Formiddag fra Arlanda og SK571

LN-FHU liker dette
  6. Satyv

Satyv Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,275
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag!

Sitter fortsatt på jobb, men om ikke så lenge setter jeg kursen mot OSL og SK0273 til BGO deretter bytte til SK3072 som går til ABZ.

I morgen er det "generalforsamling" hos Brewdog: https://www.brewdog.com/lowdown/blog/agm-announcement

Kan ligge an til mye godt øl. :)

LN-FHU, geddi, animals and 2 others like this.
  7. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra hovedstaden.

Her er det sommer stemning (kanskje ikke akkurat temperaturen), men sola skinner hvert fall for fult. Snakker vi ute pils?

ArthurDent, kjeeli, Upsaker and 3 others like this.
  8. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Heim frå jobb, springe gjennom dusjen, pusse sko og med ein time igjen til avgang er det akkurat tid til å forebygge litt malaria før ein spaserar til flyplassen for den fyrste av 20 flights denne månaden.

Helga skal tilbringast i Stockholm i godt og kjært lag der vi skal feire 50-årsdagen til tanta mi. "Men sitter ni här och stäkar?"

Sola skin, eg er bustete på håret og humøret er på topp. Eg er klar til å møte vektarane i sikkerhetskontrollen.

Ha ein fin dag alle sammen! :)

ArthurDent, NoLimit, RoadKing and 5 others like this.
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,701
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra hovedstaden.
    Solen skinner, og snøen som falt i natt smelter fort.

Dagen benyttes til å få et par nye tatoveringer. Helgen har egentlig allerede begynt, da jeg ikke jobber i dag.

Endelig er det bare en uke til neste flytur. Da skal jeg fly til AMS, ta toget til Utrecht, og bruke helgen på verdens(?) største platemesse. Det skal brukes (alt for) mye penger på LP-plater, drikkes øl, og spises mat. Stas! Før det må jeg gjøre som @jvsandem og rydde litt i samlingen, så jeg ikke kjøper noe jeg allerede har. Og finner ut hva jeg skal lete etter i Utrecht.

God helg, folkens!

ArthurDent, kjeeli, Upsaker and 3 others like this.
  10. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Pass på! Det der kan være en Trifide! Du får være glad du slapp ut igjen :D For øvrig en gang way back when ( da jeg lå mange herlige år ved et universitet) var jeg ute og spiste med noe studiekolleger. En av dem hadde nettopp fått seg ny kjæreste, en dame med utpreget ADHD. Hun dominerte måltid og samtalen, men toppet det hele med å påkalle kelneren for å fortelle at fikenbusken hun satt ved hadde skjoldlus. Han bemerket tørt at i så fall var det plast-skjoldlus, for de hadde kun plastimitasjoner i restauranten. Det jekket henne i det minste ned i 10 min eller så.....o_O

DanH, Stuttfeiten and Upsaker like this.
  11. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    Det er regnet som verdens største platemesse. Texas var vel større for noen år siden, men Utrecht har vokst de siste 10 årene mens Texas har krympet. Messa, ikke staten...

Har selv vært der 23 ganger, i hovedsak som selger mens jeg bodde i Tyskland. Det er en herlig følelse å vandre rundt der, bla i plater og finne noen godbiter. Det anbefales også å ta en tur gjennom de andre hallene der det selges alt mulig annet, det er også der mulig å finne bra plater blandt alt "skrotet" de selger der. :)

ArthurDent, jgroneng and holmen like this.
  12. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,960
    Bonuspoeng:
    293
    Livet går sin vante gang her i SAS Business. Faktisk tror jeg dette er den beste servicen noen gang. På babord side av midtgangen er det to unge svensker som holder fortet, styrt av en hyggelig svensk purser. Jeg har ikke hatt behov for å plinge på noe, i motsetning til @chberge som sitter i Plus. Hjelp-knappen hans virker tydeligvis ikke, så jeg har nå blitt midlertidig ansatt for å servere 20A med IPA.

F9657FE2-5EA9-41BA-AD10-33C61A1F3F72.jpeg

Prøvde meg på do litt tidligere, men måtte gi opp. Er det et slags filter?

13. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,580
    Bonuspoeng:
    183
    Smartfilter

14. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,521
    Bonuspoeng:
    183
    Endelig Helg :D
    Svippa Junior til togstasjonen med retning OSL, hvor han skal ta DY326 til ALF alene.
    Mor dro i går og står i andre enden, så det er ikke snakk om ego trip for 14 åringen :)
    Sikkert ikke så mange som sender en 14 åring alene med tog til flyplassen en fredagsettermiddag, men dette har han stålkontroll på :D
    Med Konemor og Junior i Finnmark, er Senior alene hjemme i helgen :cool:
    Så nå skal helgevasken gjøres unna før kompisgjengen kommer på pokerkveld i morgen, så det blir nok noen glass med sprudlevin i helgen.

God Helg Folkens :)

Kristian, ArthurDent and Eddie47 like this.
  15. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,069
    Bonuspoeng:
    113
    SAS prøver å ta et steg mot LH F med denne potteplanta på dassen eller? Nice try, indeed.

ArthurDent liker dette
  16. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    12477164-47E1-46D2-8761-D8C08AFBA90C.jpeg God fredag formiddag/ettermiddag fra Fort Lauderdale Beach Park.

Tortugafestivalen er i ferd med å begynne.

Kristian, Upsaker, kjeeli and 3 others like this.
  17. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Alt for mye sol og varme, men øl er allerede betalt for

ArthurDent liker dette
  18. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,487
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg bare nevner det:
    73D235CE-8199-4CFC-9906-3B123D2F6D3D.jpeg 149A9271-7F20-4421-AFCD-96B0BE9A1339.jpeg

19. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,869
    Bonuspoeng:
    293
    Eddie47 liker dette
  20. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,487
    Bonuspoeng:
    293
    Nei
    Her er det jo vår!
    Etter 12 mnd høst i 2017 og 3 mnd vinter i 2018 er det endelig blitt vår og blomstene titter frem.
    For første gang som jeg kan huske så er det tele i marken langt ut i april og vi får ikke spaden ned ...

Last edited: 08. april 2018
    RoadKing liker dette

Del denne siden