Fremdeles 2/1 kofferter på Go Light med EBG/EBS?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av TRD_Lars, 12. juni 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TRD_Lars

TRD_Lars Medlem

Likes mottatt:
    85
    Bonuspoeng:
    28
    Er det fremdeles slik at man får de ekstra koffertene fra EBG/EBS på Go Light med SAS? Så bare en diskusjon på et annet forum som hevdet at dette var tatt bort?

2. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Se hva som er inkludert i SAS Go Light
    • Håndbagasje (8 kg) + liten håndveske eller PC-veske. Mer om håndbagasje
    • Kaffe og te om bord.

• Velg sete når du sjekker inn uten kostnad. 22 timer før avgang på mobiltelefonen eller Internett. Mer om innsjekking

• SomEuroBonus-medlem opptjener du poeng på reisene dine. Hvis du er Sølv-, Gull- eller Diamantmedlem, har du dine ordinære fordeler, slik som innsjekket bagasje.

Link

TRD_Lars and braathens safe like this.
  3. Icarus

Icarus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    858
    Bonuspoeng:
    93
    Og om du synes eksempler fra virkeligheten er betryggende hadde jeg med meg 2 stykk bagasje på Go Light fra ABZ senest forrige uke. Mailen SAS sendte ut i forkant av reisen hadde også disse to kolliene lagt inn som tillatt bagasje.

Misterix and TRD_Lars like this.
  4. TRD_Lars

TRD_Lars Medlem

Likes mottatt:
    85
    Bonuspoeng:
    28
    Flott, takk. Ble bare bekymret da jeg leste på et annet forum om folk som hevdet at billettene ikke hadde disse kolliene inkludert. Men da går jeg for light! :)

5. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Ta en screenshot av siden til SAS og hvis du må betale ber du om refund i ettertid. Eventuelt print det ut og ta med på tur :p

6. Man skal generelt ta sutring på internett med en klype salt, for ofte er det ikke så gæli som det skal ha det til å være. Hverken beinplass ombord hos Ryanair, dittenogdatten med SAS, eller turbulensen på veg inn til Værnes :)

Kristian, Fredrik81, kiev and 2 others like this.
  7. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,895
    Bonuspoeng:
    183

Touche. Fornuftig innstilling. Gjelder det også FR, DY, QR etc generelt også (og en hel rekke andre emner)?

8. grisefod

grisefod Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Det gælder vel alt på internettet (altså med undtagelse af ham den afrikanske oberst der kan hjælpe med en million millard).

milehigh liker dette
  9. Ja helt klart, om du oppfatter surkete klaging og spredning av falsk informasjon "jeg opplevde dette en gang på en flyplass, så nå er dette den nye trenden til det bedritne selskapet xyz" på internettfora som sidestilt med beviste menneskerettighetsbrudd hos flyselskap og sosial dumping, så bekrefter det utelukkende en ting. Min tidligere mening om ditt kverulantnivå ;)

milehigh liker dette
  10. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,895
    Bonuspoeng:
    183
    Ja vi skjønner at reglene du lager ikke gjelder deg selv;);););) (la på noen smileys, for da kan man vel si hva man vil?)

Det som er så morsomt er at det er du som bestemmer hva som er relevant sutring og hva som ikke er det (aka 3341 poster).

Last edited: 13. juni 2017
    kalleballer liker dette
  11. Lenge siden det har vært noe Ryanair på veg fra ibiza til london på deg altså? Kjipt.

milehigh liker dette
  12. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Konklusjon på tråden:
    Du kan fortsatt ha med deg ekstra bagasje på SAS Go Light billetter.

Det går ikke på Lufthansa eller Swiss light.

Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne siden