Fresh Bites!

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Edvino, 28. mars 2016.

  1. Edvino

    Edvino Flyvende pastamonster

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    8
    Til tross for at det er sent på kvelden og Fresh Bites har vært tilgjengelig i en evighet, har jeg enda ikke sett noen dyptbitende anmeldelser. Skulle nesten tro at folk ikke flyttet på seg...

    Bilder er alltid skøy!
     
  2. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    Robamu liker dette
  3. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    Da er også hele menyen å finne her: SAS The Menu Spring

    Legg merke til det meget gode tilbudet på Mikkeller + Polarrulle.

    Mikkeller koster 70 kr og Polarrulle 35 kr. Til sammen kun 80 kr. (ca. 25% rabatt)

    Betaler du derimot med Eurobonus-poeng må du ut med 100 poeng MER dersom du velger å kjøpe menyen istedenfor Mikkeller og polarrulle hver for seg. SAS slutter aldri å overraske :rolleyes:
     
    Last edited: 28. mars 2016
  4. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Men jeg kan ikke i min villeste fantasi tenke meg at noen bruker EB poeng til å handle fra menyen!
     
  5. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Åh joda, det gjør folk. Har flere ganger sittet med folk som har benyttet poeng for å betale for muffin, chips eller annet. Vil anta det er folk som reiser ekstremt mye og har evig med poeng, eller folk som har poeng som snart går ut og ikke får benyttet de til annet.
     
  6. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Folk som ikke vet hvilken moro man kan ha for poeng, eller at de benytter poeng for å spare noen kroner.
     
    Larata liker dette
  7. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    Eller idioter.

    Jeg kjenner en som i løpet av ett år (i en midlertidig jobb med en del flyvninger i Go) opptjente 20.000 EuroBonus-poeng. På siste dag i jobben fortalte han meg engasjert om hvor genialt EB-poeng var fordi han stadig fikk "gratis" muffins og cola ombord. Når jeg fortalte at de poengene var nok til 2 t/r Svalbard ble han litt lang i maska.
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Så det som er nytt er polarbrødet, that's it?
     
  9. Edvino

    Edvino Flyvende pastamonster

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    8
    skulle det ikke være sånne små pakker med noe godt også? Må få kartlagt hva som deles ut på hvilke ruter.
     
  10. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    De har vel også med ny sparkling wine i menyen... men ser at Fresh Bites ikke er nevnt annet enn på baksiden under Plus. Kan tyde på at Fresh Bites ikke kommer til å bli solgt, men kun er for Plus kunder.
    Er veldig nysgjerrig på hva som er de forskjellige typene Fresh Bites. Innenriks i Norge blir det vel på turer mellom Sør- og Nord-Norge at det er sjans for å få disse...
     
  11. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    Fresh Bites er kun for Plus, ja.

    Den nye musereende skal visstnok være veldig bra, gleder meg til å prøve :D
     
  12. MathiasH

    MathiasH Nytt Medlem

    Innlegg:
    29
    Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    13
    Drakk de nye boblene på vei hjem fra Firenze på skjærtorsdag og de er absolutt et step up, så det var gledelig å høre at de er på plass fast på menyen (jeg gikk utifra at det var en feillevering/ tomt lager/ et eller annet)! Noen vil kanskje mene den mangler sødme i tørr flyluft, men jeg er fornøyd (forøvrig gjør jo blå etikett seg godt ombord SAS-maksinene også.. Haha!).
     
    tommy777 liker dette
  13. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk to typer bobler fra LPA til OSL her i februar.
    Den ukjente varianten var langt langt bedre enn den gamle. Smakte mye mer sofistikert, begynte å skrive en analyse men følte plutselig at jeg hadde smakt for mye for å gjøre det ordentlig..

    Konklusjonen er uansett at den ukjente varianten var langt bedre. Skal finne bilde av begge i morgen.
     
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
  15. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Polarrullen er helt ålreit - nesten som en slags vestlandslefse med skinke eller ost (uten sukker og kanel, naturligvis). De prøvde seg med å først gi en eller annen salatanordning (?), et eller annet i en liten plastboks, uten å spørre, men samtlige pax i Plus ba om polarrullen i stedet. Gudene vet hva det var i den boksen - mulig det fæle rugbrødet med laksedip.

    Neste gang jeg flyr Plus ut fra CPH skal jeg be om hele beholdningen deres av polarruller som tort og svie for det elendige matutvalget i loungen.
     
    tommy777 and Jan Fredrik like this.
  16. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Minitest?
    Gammel vs ny!
    upload_2016-3-30_21-30-40.png
    (Ja, jeg fikk servert 2 på en gang)

    Begge har skrukork, det i seg selv er nedtur selv på småflasker.
    Finnes nok av de som har ordentlig kork.

    Helles i glasset for å sammenlikne, det var noen som visstnok hadde unloaded alle Orreforsglass i Spania, så plast fikk holde..
    upload_2016-3-30_21-31-45.png

    Den nye er klart mer gyllen i fargen og tillater umiddelbart mer.
    Den har en "gulere" smak, mer over på modne epler mot den gamle som var litt slapp.
    Jeg synes også den nye hadde noe mer delikate bobler, så her har SAS tatt et godt grep og funnet noe bedre enn det gamle.

    Beklager dårlig analyse. Hadde smakt på flere av den gamle før de nye kom :)
     
    Petter B-C, geddi, Edin and 8 others like this.
  17. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    En strålende analyse, IMHO.

    /koffert.
     
    Are liker dette
  18. Torkjell Andersen

    Torkjell Andersen Nytt Medlem

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    61
    Bonuspoeng:
    18
    Fikk testet Fresh bites ikveld i PLUS på SK4122 OSL-BOO. To rugbrødbiter i knekkebrød-konsistens, samt en dæsj laksesalat-diplignende sak. I tillegg hele 2 stk sukkererter. Terningkast: Svak 2'er. Laksegreia smakte faktisk OK, men that's it! Rugbrødbitene holdt på å gi meg et snarlig tannlegebesøk. o_O Ellers er Polarrullen en sterk forbedring fra Wasa-knekkebrødet. Spiste ostevarianten på SK4437 i går, og den var godt spiselig. Er bare å håpe at de tar inn røkt reinkjøtt-varianten som WF har kjørt på med. :cool:
     
    Larata and tommy777 like this.
  19. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Helt utmerket analyse, dette. Den så mer tiltalende ut i fargen den nye. Syns nå jeg vaffal
     
    Are liker dette
  20. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,305
    Likes mottatt:
    5,058
    Bonuspoeng:
    183
    Det var ikke tilgjengelig på TOS->BOO->TRD i ettermiddag
     

Del denne siden