Ina. Jeg er journalist for Dine Penger og lager en reportasje på bonuspoeng. Tore Dyrseth som driver Inside flyer i Norge sier du er en av svært få jenter/kvinner som er aktive her. Kan jeg få ta en prat med deg? Har du et nummer jeg kan ringe deg på? Eller kan du ringe meg på xxxxxxxx?
Mvh Geir Røed, journalist for Dine Penger.
OK.
Hvor samler du bonuspoeng?
I flere hotell programmer og SAS Eurobonus.
(Reiser også en del med Norwegian og samler på
Norwegian Reward).
Hvorfor gjør du det?
Jeg fant dette forumet helt tilfeldig fordi jeg søkte etter reiseråd på nett, og etter at jeg hadde lest flere innlegg og fått svar på mine spørsmål, fikk jeg inntrykk av at det var mulig for meg å følge rådene her, og at jeg reiser mye nok til at fordelene vil være verdt det.
Dette utviklet seg til en hobby fordi jeg liker å reise , og lære om bonus programmer gjør reisene morsommere og behageligere, jeg kan meddele fordeler med familie og venner som også har fått glede av min interesse. Det er også mange morsomme og lærerike innlegg her om reiseskildringer med mer, som er hyggelig tidsfordriv.
Hva tenker du om at det er få jenter/kvinner som gjør det?
Muligehs fordi det har vært flest menn som har reist i jobbsammenheng og som har hatt mulighetene til å tjene mye bonus uten å måtte betale mye selv.
Hvilke fordeler ved bonusprogrammene er viktig for deg?
De gir meg muligheter og tilgang til fordeler og oppgraderinger i forbindelse med reiser som jeg ikke ville ha hatt råd til ellers.
Hva synes du generelt om bonusprogrammene?
Det som overrasket meg mest er at de gir så mye, og at det likevel er så få som benytter seg av bonus programmene, men det er kanskje derfor de kan gi så mye til de få som gjør.
Det andre som overrasker meg er at det ikke koster så mye som jeg trodde, det krever mer motivasjon og kunnskap enn penger, og derfor er dette forumet verdifullt , fordi medlemme her er usedvanlig tålmodige og generøse med å gi råd og svare på spørsmål.
Vis alt...