God fredag, og straks helg! Ingen flights for meg idag, men CPH i morgen. Fritidstur, så det er et avbrekk Slenger med et flybilde som er noen få dager gammelt, bare for å være "on topic" (IST-HEL tidlig i uken):
God morgen fra et regntungt Oslo. Husk Sas mastercard kampanjen fra i dag og ut helgen. Timet godt med Oslo byfestival. Ha en strålende poengjakt alle IF-ere og en god fredag
God morgen fra solkysten! Skal ikke fly i dag heller, men må jo innom awardfares bare for å sjekke .. Jetlag er noe dritt ..
God morgen fra Holme ! Det ser ut som om det skal være opplett akkurat lenge nok til å få lagt ferdig taket på vedskjulet i dag
God morgen fra Tromsø. Blir hjemmekontor herfra i dag før jeg håper å komme meg opp sherpatrappene før det blir mørkt. Ikke noe fly før i morgen.
God fredag fra Oslo! I kveld kommer ungene hjem igjen fra en uke på leirskole, så da vender husstanden tilbake til normalen. Mens de har bært på skolesupportert barnevakt har vi imidlertid brukt tiden godt. I går hadde vi en nydelig middag på À L’aise. Her hadde de en tralle som burde være benchmark for midtgangsservering i de høyere luftlag! (Og før noen spør, nei vi tømte den ikke)
God formiddag fra hjemmekontoret. Har vært ute og tømt takrenner for løv og annet ræl, så nå kan det regne så mye det vil. Jeg skal uansett ut og fly i dag, til et annet sted hvor det skal regne. Prøver å finne ut hva jeg skal gjøre etter TG F til BKK, men sliter litt med å finne gode alternativer videre. Men, men. F er jo det viktigste. Får vel booke litt hoteller og fly i dag, siden det er doble poeng på SAS MC. Slik går no dagan!
God formiddag fra Grenland. Natthelg på jobb, grill og parasoll er pakka vekk, så greit nok. Får ta en husvask og podcast, mens jeg venter .. T-11 til høstens vakreste eventyr starter. trf-cph-lax-las Ha en striglet dag
God fredag frå eit heimekontor i Sunnfjord. Snart går turen til Florø for eit møte. Etterpå skal eg innom Statens Helsekostforretning sitt lokale utsal og kjøpe @ValdresBjarne sine førebyggande medisinar, samt anna godt dei måtte ha. Rai rai!
God morgen (tidlig formiddag) fra kontoret i Sandefjord! Guttungen ønsket seg basketstativ og far var "lur" og fant et brukt på Finn.no til 200,- Ser helt OK ut i mine øyne, men han var ikke enig.. Så da ble det en liten leksjon i at vi ikke alltid kan kjøpe alt nytt, iallfall noe som ikke nødvendigvis blir brukt mer enn noen få ganger før interessen falmer .. Tror han tok poenget Snart helg! T-21 Liverpool - City T-34 Vietnam T-48 F1 Interlagos @spacecosmos !
God formiddag fra riksstaden. Som påpekt, det regner. Tilbake fra noen dager i BER med lite søvn, men nye oppdagelser. The Bell boy bar, mulig kjent for mange, var et artig sted, men ok påslag på Champagne. Snart helg, som skal bli behagelig.
God formiddag fra 6A på SK4164. Hyttetur i Sogn står for tur og vi har allerede helt innpå en morgenpils. Vertskapet var i går å bunkret i klirreling-butikken og han står også klar på BGO for videre transport. Første som skal skje er utsetting av teiner, så blir det skryt, mat og drikke. Ha en nydelig helg
Tja, med en pris på 300 pr glass og oppover, samt at det var plenty med vin (8 glass underveis i menyen) så hadde nok tømming av trallen medfør en smell i opptil flere dimensjoner
God morgen/formiddag fra Boston. Arriverte på rutetid med UA025 i går kveld. 35 minutter senere var vi ute i taxien. Vår første tur med United på ørten år. De leverte gode seter og mat som smakte bra, dog ikke klasseledende i stil og innhold forøvrig. Men ingen grunn til å unngå dem heller. Et par bilder av fiskemiddag, ostetallerken og " snack" før landing. I dag blir det symfonimusikk og nabolagsutforsking. Ha en fin dag!
God kveld folkens! Endelig er en godt planta i sofaen og helga kan smyge seg på! Fikk melding om equipment change på turen til MIA i desember. Endret fra A330->A359 begge veiene - det kan en like
Noen som vet hva som skjer dersom man drar i den røde snora? Quality Hotel Ramsalt gir meg muligheten til å teste