Vi må vel få en tråd over frokosterfaringer på Scandic siden mange på forumet nå har gratis frokost der uten engang å måtte bo der. Jeg tenker teste ut et hotell i Oslo i morgen, og da kom jeg over denne beskrivelsen av Scandic Lillestrøm. "Welcome to Scandic Lillestrøm, our hotel that won the award for having the regions best hotel breakfast in 2023!" Litt usikker på om jeg gidder å dra helt til Lillestrøm med det første, men stoler på at noen andre fra forumet sjekker om dette stemmer.
Scandic Lillestrøm ser ut til å være drøye hundre meter fra togstasjonen, så kanskje det funker som pitstop på vei til OSL?
Scandic Level 6 (EBD) medlemsnivå gir gratis frokost på Scandic 365 dager i året uavhengig av om du bor der.
Du verden ... Dette har jeg ikke fulgt med på, gå på Hotell Norge og spise frokost! Kan jeg ta mor med?
Hmm, om samtlige diamanter springer ned frokostrestaurantene til Scandic er det vel bare et tidsspørsmål før det blir forbedret bort. Men jeg må nesten få prøvd Scandic Parken her i Ålebyen.
Sant det. En må vel se det fra andre siden også for Scandic sine medlemmer. Har de ikke flystatus fra før er jo gratis diamantkort en vesentlig fordel.
Får ikke tid til å teste dette med det første, men er ferdig matchet i alle fall. Blir kjekt å stoppe innom Scandic Nidelven en dag før jeg drar på jobb.
Kanskje vi får ordne oss eit fast Insideflyer-bord på Parken. So kan vi arrangere månadlege Fly&melk.
Jeg tipper morgendagens tråd åpner med en diamantbonus-nisse som nyter gratis frokost på Grand Hotel , evt Holmenkollen park i Oslo
Mailet med Nidelven nå for å høre om det praktiske + prisen rundt denne 2 for 1 frokosten for L5/EBG. Spent på hvor mange av dere diamanter som må krangle dere til gratis frokost i tiden fremover, når ikke en gang det mest kjente frokoststedet deres vet at 2 for 1 fordelen gjelder hele året, som langt flere har tilgang på enn gratis-fordelen deres... (Når det er sagt gleder jeg meg til å ta med dama på frokost-date selv om jeg må kverulere litt og vise denne
Vulkan Matuvalg: Ordentlig eggerøre som var skikkelig god. Flere typer müsli og granola det stod at var hjemmelagd på. Romslig allergiavdeling. Egen kurv med avokado som kunne kuttes selv. Ganske standard utvalg av pålegg. Drikke: Appelsinjuice og en blandingsjuice, begge fra konsentrat. Smoothie med gårsdagens frukt og en ingefærshot. Kaffemaskin med melkedrikker og en annen maskin med trakterkaffe/varmt vann. Bakst: vaffeljern, ferdigstekte pannekaker, kanlesnurr, mini-croissant og baby-pain-au-chocolate. Lokale: ikke nevneverdig hyggelig. Delvis kjeller, en litt mørk del, og en med utsyn mot Vulkan. Svært langbord i midten og en 7-8 tomannsbord på sidene. Ikke veldig gode stoler. Adkomst via resepsjon, vise app, ned i kjeller. Pris: glemte å spørre om pris for de som ikke er på satsebuss, men skal spørre neste gang og oppdatere. 6/10, eggerøre drar opp.
Prøvde meg på Scandic Ambassadeur Drammen og siterer deg siden de tilsynelatende hadde omtrent akkurat det samme utvalget her. Legger til at de hadde 3-4 forskjellige oppskjærte frukter, og det samme antall oster på ett ostefat. Antagelig mye hyggeligere sitteplasser, siden det ligger i 1. etasje, og det var veldig mye plass. Måtte vise appen, og hun skulle også skrive ned medlemsnummeret mitt i resepsjonen. Så tok litt tid, men var ganske smooth når det ikke var noen andre i kø akkurat da. Gir det 7/10. Ikke noe du tar turen til Drammen for, men perfekt for oss som bor her. Bare 2 min å gå fra togstasjonen.