Frrreeeeedaaag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av anders82, 19. aug 2016.

1. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    god fredag fra toget retning Fnateville og videre oppover jordene på øvre Romerike.
    Chicago er i boks, men var litt for kjapp på hotell da @tommy777 kunne hjulpet, mek ingeniøren hadde allerede bestilt
    Ha en trivelig helg. Det gledes allerede til 15/9

tommy777 liker dette
  2. m.normann

m.normann Bring back the dragon!

Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra 70 grader nord! 18,5 grader i lufta da man rulla seg ut av senga rett over klokken syv - ser ut til at det blir en fin dag idag og. Pulten er tom, så det ligger an til en uproduktiv dag, passer meg ypperlig!

10 arbedsdager pluss dagen idag igjen til ferie!

Ha en fin dag og god helg! :)

3. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    16,5 grader i Sørlandets hovedstad mot 21 i går. Er det høsten som er på vei?
    Enda godt det er fredag. Trøtt som den berømte strømpen. Måtte jo få med meg håndballkampen i natt. Ingenting er som 4 timers deilig nattesøvn......

Ikke kan jeg drikke i dag heller, for jr skal være i Mandal for fotballturnering kl 0800 i morgen. Så må vel kjøre i 7 tida.... Gleder meg stooooooort. Nevnte jeg at det meldes regnvær også, og at det ikke er noe sted å stå under tak? Men i morgen er det sannelig ikke rart at jeg drikker. Skal prøve å drøye den til jeg er tilbake fra Mandal. Så det så!

God helg ønskes!

Last edited: 19. aug 2016
  4. Kjakan

Kjakan Let There Be Dragons!

Likes mottatt:
    951
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Oslo!
    Har hatt noen få timer på øyet grunnet en altfor spennende håndballkamp. Og vanskelig å sove etter det fordi man er så gira. Men man overlever vel dagen når det er stille og rolig på kontoret og ingen møter i sikte.
    Eller skal dagen tilbringes ute med litt graving i hagen og vasking av bil. Artig.
    Ha uansett en super dag inne eller ute!

5. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Du tar altså en lur på kontoret slik at du slipper å ta den når du kommer hjem? Smart!

Kjakan liker dette
  6. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra California. Verden smiler virkelig denne uken, det samme med været. Ikke en sky er observert de siste 3 ukene.

Blir en tur til Napa i morgen for Bouchon lunch. 40 min unna der man bor, sist gang endte vi opp på hotell siden inntaket ble mye høyere enn planlagt. Redd for at det blir casen i morgen også ;)

GOD HELG!

anders82 liker dette
  7. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Trondheim
    Her skal man kose seg i stua med noe forskjellig kjØLig drikke. Har funnet fram disse to til å begynne med :
    image.jpeg

Ha en fortreffelig fredag :):):):)

KatManDu liker dette
  8. KatManDu

KatManDu Senior Medlem

Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Fredag er en fin dag.
    Men på lørdag blir det å bytte batteri i pulsklokka og finne fram treningstøy.
    God grunn til å trøstespise chips.

Ha en fortsatt fin fredag ;)

9. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    Beste dagen i uka er straks over. Ble tid til en litt lengre joggetur i dag pluss investering i nye Copa Mundial fotballsko, lite comeback i morgen. Fotballskoan ska vær svart, sa han Nils Arne.

Artig med mye liv i Trondheim i helga, Pstero, Toppidrettsveka og Nor-fishing. Artig å se at byen lever.
    God helg alle sammen :)

LN-FHU and RoadKing like this.

Del denne siden