Kjenner mildt sagt en enorm frustrasjon nå på jakt etter bonusbilletter. Joda, det kan jo være litt gøy å prøve å finne leg-for-leg-turer, men det burde jo ikke være så vanskelig å finne ferdige turer OSL-MIA heller. Det føles virkelig som at tilgangen ble strupet etter den første uken hvor jeg fant mange alternativer. Her er awardfares sin oversikt (er betalende kunde) for resten av året: (Disclaimer: Søk etter 2 pax. Noen måneder er litt klippet på grunn av timelime-visningen, men det var tomt de dagene som mangler også). September har jo en del fly, men da møter man problem 2: å finne returfly. Fant noen som kunne passe, men generelt sett er utvalget helt elendig. Til og med 1 år frem i tid, i januar 2026, er det kun 1 fly med 2 plasser. For å legge til litt frustrasjon så er mange av de få reisene som finnes OSL-MIA typ 25 timer, med overnatting underveis. SAS gjør det ikke så mye bedre de heller, jeg finner en del billetter nå i mars for OSL-MIA i plus, men INGEN returbilletter i mars eller april. Så da sitter man her og brenner inne med både companion tickets og fly premium-fordel som man ikke får brukt dit man vil - selv om man er aldri så fleksibel på dato. Kan det være at en agent klarer å finne noe som ikke er på awardfares?
Du vet at Awardfares sin timeline oversikt bare viser "cachede" resultater fra andre sine søk? For å få oversikten må du søke hver dag
Virgin har mye ledig fra MAN og LHR til MIA og MCO, og det meste av dette virker å være tilgjengelig for SAS. Gode muligheter for tilslutning fra OSL om du ringer inn. https://seats.aero/search?min_seats...=MAN,LHR&destinations=MIA,MCO&maxPoints=99000
PartnerSøket på SAS.no er katastrofe for menigmann som ikke kjenner til alle triksene i ludo. Bekjent forsøkte å finne Oslo - Seoul i september dette året, null forslag i noen klasser over to uker. Før fikk man i det minste opp noen forslag som viste eco eller elendig routing. Ingen tvil om at tilbudet nå er vesentlig dårligere.
Ja det vet jeg. Derfor er jeg betalende bruker for å kunne søke mer selv Men hvis svaret var 0 for <12 timer siden så er det sannsynligvis ikke dukket opp noen nye magiske billetter i mellomtiden. Jeg fyllte selv inn mange dager med mitt eget søk før jeg tok screenshots.
Oh, så det kan trylles frem tilslutninger? Det er jo isåfall kjekt å vite. Tidligere brukte jeg av og til triks med å finne fly fra Frankfurt, og deretter finne et tilslutningsfly selv fra Oslo dagen før. Ble noen hotellnetter av det Hvor langt frem i tid kan man se Virgin-seter? Hva er det seneste du kan se til MCO f.eks?
Virgin legger ut 330 dager frem tid. Antydning til blackout fra uken før jul, men ellers ser hele året nokså åpent ut.
Like tomt til Asia og 330/359 dager frem. Både med KL og AF. Finner ett og annet med GA til CGK men å fly via CGK for å komme seg til Vietnam feks føles ut som en omvei
Merkbart mindre ledig på retur, men finnes absolutt muligheter. Generelt er det høyere betalingsvilje for business på nattflyvninger, noe som betyr færre bonusseter.