Fullbooket fly etter eqiupment change?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Fleksnes, 23. sept 2022.

1. Fleksnes

Fleksnes Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    568
    Bonuspoeng:
    93
    Har fått flybytte på min tur til EWR fra A330 til A321LR. Jeg har booket bonusbilletter i plus, men når jeg går inn for å velge sete er alle tatt, det går heller ikke å booke Plus eller Biz for penger på den avgangen.

Noen som har opplevd lignende før?

2. flying_all

flying_all Finnair Platinum Lumo, FB Platinum, EBD

Likes mottatt:
    6,854
    Bonuspoeng:
    183
    Hvor lenge er det til avgang? Er ofte selskaper stenger valg av sete en stund før. At man ikke kan kjøpe flere billetter for penger er pga dere har fått et fly som er mindre enn det som opprinnelig skulle fly, så de jobber nok med ombooking osv.

3. Fleksnes

Fleksnes Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    568
    Bonuspoeng:
    93
    Reisen er ikke før i november, så har ikke panikk helt enda.

4. Nurse82

Nurse82 EBD, Hilton diamond

Likes mottatt:
    638
    Bonuspoeng:
    93
    Hei! Jeg opplevde akkurat det samme før, men da bytte fra A330 til A340 og mine seter i plus forsvant (men de var betalt med penger). Jeg var også veldig bekymret, men de byttet tilbake til A330 dagen før reisen så da ordnet det seg. Om det ikke byttes tilbake så burde du jo få lov til å flyttes over til et annet fly fra EWR, om det er interessant for deg da...

5. PekkaM

PekkaM Nytt Medlem

Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    13
    Samme har skjedd meg med reise fra EWR til OSL. Alle seter er opptatt i Plus. Ringte reisebyrået hvor jeg hadde bestilt reisen, men de kunne ikke gjøre noe. Antar det vil bli ombooking på et tidspunkt da dette er et mindre fly og de har solgt for mange seter i Plus (og sikkert også i C klasse).

6. Fleksnes

Fleksnes Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    568
    Bonuspoeng:
    93
    Bare å stålsette seg da med andre ord. Går fly til EWR frabåde ARN og CPH så havner vel sikkert på en av de.

7. Fleksnes

Fleksnes Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    568
    Bonuspoeng:
    93
    Var innom bookingen idag og da har det dukket opp 2 mulige seter. Bør jeg da kjappe meg å ta ett av de eller sitte rolig i håp om å bli booket om til ARN eller CPH og widebody?

tobeornot999 liker dette
  8. Nurse82

Nurse82 EBD, Hilton diamond

Likes mottatt:
    638
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hadde tatt et sete, heller PLUS i A321 enn å risikere GO

tobeornot999 liker dette
  9. view

view Veteran

Likes mottatt:
    1,638
    Bonuspoeng:
    113
    Det er i lavsesongen og business blir neppe fullt om dagen, så masse bud som kommer til å innvilges og det blir seter tilgjengelig i Plus ettersom folk flyttes frem.

Del denne siden