Få opptil 10.000 EB-poeng fra Aftenposten Digital

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Upsaker, 13. febr 2018.

  1. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,757
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Aftenposten er igjen ute og frister med Eurobonuspoeng. Nå har de doblet antall poeng ved kjøp av abonnement på 3, 6 og 12 mnd. Jeg klarer ikke å se hvor lenge tilbudet varer, men har du uansett tenkt til å ha Aftenposten Digital kan du like gjerne bestille her.

    Inkludert i abonnementet:
    • Ubegrenset tilgang til aftenposten.no
    • Personlig nyhetsvarsel til mobil
    • Aftenposten+ og Aftenposten eAvis (digitale utgaver)
    • Gode tilbud og rabatter gjennom A-kortet
    NB! For å beholde poengene må du ha abonnement i hele den bestilte perioden.
    • Digital 12 mnd. kr 2.388,- få (5.000 EuroBonus poeng) -> nå 10.000 EB-poeng + 1.200 EB-poeng på fornyelsen!
    • Digital 6 mnd. kr 1.194,- få (2.500 EuroBonus poeng) -> nå 5.000 EB-poeng + 600 EB-poeng på fornyelsen!
    • Digital 3 mnd. kr 597,- få (1.200 EuroBonus poeng) -> nå 2.400 EB-poeng + 300 EB-poeng på fornyelsen!
     
    RoadKing liker dette
  2. netrom84

    netrom84 Medlem

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Upsaker liker dette
  3. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Var vel ikke det mest gunstige poeng for penger tilbud. DN sitt tilbud ifjor var jo 5000 peng for rundt 800 kr altså ca 0,16kr per poen her er det 0,24
     
  4. cooolcatz

    cooolcatz Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    788
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg leste følgende i forumet DN i 3 MND FÅ 5000 POENG

    https://insideflyer.no/forums/threads/dn-i-3-mnd-få-5000-poeng.9483/page-8

    Jeg fulgte linken her og trykket på Digital og som holmen skriver kom det opp ett tilbud om 10k poeng istedenfor 5k poeng som er vanlig kampanje hele året. Prisen var som holmen sier 2388 kr for å binde seg til ett år. I tillegg sto det at man fikk 1200 poeng ved fornyelse (mener jeg å huske).

    Siden jeg allerede hadde abn på Aftenposten digital, står det samtidig

    "Du er allerede abonnent, og trenger derfor ikke bestille dette produktet flere ganger.
    Vil du likevel bestille, vennligst kontakt vårt kundesenter på tlf. 21 89 60 40."

    Indirekte sier Aftenposten: Du har allerede digital tilgang, (hatt det i flere år) Vær grei å ikke foreta deg noe så slipper vi å gi deg EB poeng.

    Jeg kontakter kundeservice på oppgitt nummer siden jeg ikke tidligere har EB avtale med Aftenposten. Kommer i kontakt med en helt fersk kundebehandler som aldri har hørt om EuroBonus 10K kampanjen og heller ikke det normale 5k tilbudet. Etter en del frem og tilbake hvor jeg understreker at jeg gjerne vil bestille ett års abn i henhold til 10k EB poeng kampanjen/tilbudet og betale med kort som allerede ligger inne på schibsted konto, oppgir jeg mitt EB nummer og regner med at alt er i orden.

    Den gang ei, etter å ha ventet på poeng en periode, sjekker jeg "din side" hos Aftenposten og ser til min forskrekkelse at jeg har blitt tvunget over på efaktura betaling uten mulighet til å endre tilbake til kort betaling.

    Kontakter kundeservice igjen på chat, telefon og epost og får intetsigende svar. "har vært en del problemer pga omlegging til ny betalingsformidler" "Bare gå inn på din side og endre tilbake til kort selv" "dette var rart, jeg sender videre til..." osv.

    Rimelig irritert og aldri så lite fortvilet sendte jeg på nytt e-post til Aftenposten for 2 dager siden. Brukte da en annen epost [email protected]. Og tror dere ikke at jeg faktisk kom i kontakt med en hyggelig kundebehandler "Amalie" som kontaktet meg via tlf. 815 11 692 (schibsted kundesenter).

    Hun kunne fortelle at "NEI du er ikke registrert som årsabn med EuroBonus. Ditt EB nummer ligger IKKE inne i våre systemer. I forhold til efaktura, så var det rart, vent litt så skal jeg undersøke. Vårt nye betalingssystem velger automatisk efaktura om det er mulig. Det er ikke noe jeg/vi får gjort noe med. Eneste mulighet er at jeg går inn og endrer til PDF faktura og at du samtidig sletter automatisk opprettet efaktura avtale i din bank."

    Igjen blir jeg rimelig frustrert, understreker at jeg nå kommer til å formidle mangelen på god kundeservice offentlig. Amalie gir uttrykk for at hun skjønner min frustrasjon og sier hun vil sende saken videre til 2 linje og jeg sier jeg avventer svar derfra før jeg formidler min misnøye offentlig.

    Amalie ringer meg tilbake i dag for ca 1 time siden. Forteller at hun har fått tilbakemelding fra 2 linje at NEI Aftenposten har ALDRI kjørt en kampanje med 10k EB poeng istedenfor 5k EB poeng. Dette må være FEIL opplysninger fra meg.

    Altså Aftenposten og schibsted kundeservice sier rett ut at JEG LYVER og at jeg har SETT SYNER og NEKTER for at de noensinne har hatt tilbudet jeg bestilte etter å ha lest om det her inne.

    Så hva sitterj eg igjen med? Jo fortsatt mnd abn uten EuroBonus, fortsatt efaktura (går glipp av EB på kort) INGEN vilje fra Aftenposten til å vedkjenne seg at de faktisk hadde en kampanje/tilbud gående med 10k EB istedenfor 5k EB til kr. 2388.

    Hva har jeg lært? HUSK ALLTID PÅ Å TA SCREENSHOT! Du kommer ingen vei uten. Og aftenposten lyver og kommer med feilinformasjon til meg og sine egne kundebehandlere.

    Om noen av dere fikk opp samme tilbud som "holmen" skriver om og var smartere enn meg og faktisk tok screenshot av tilbudet, hadde jeg satt umåtelig stor pris på om det ble postet her. Samt komme med innspill på hvordan forfølge saken videre.
    Aftenposten din side.jpg e-post aftenposten.jpg
     
    Last edited: 09. okt 2019
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Min kone har også hatt noen forferdelige opplevelser meg AP sin kundebehandling, dobbelfakturering og ignorering av oppsigelse for å nevne noe.
    Ikke rart de mister abonnenter. Jeg vurderte å tegne et abonnement når EB tilbudet kom, men jeg orket ikke tanken på all kranglingen for å komme ut av det igjen.
     
  6. zeala

    zeala zee

    Innlegg:
    155
    Likes mottatt:
    164
    Bonuspoeng:
    43
  7. cooolcatz

    cooolcatz Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    788
    Bonuspoeng:
    93
    Skjønner jeg godt ut i fra det jeg selv har vært i gjennom nå.

    Fant forøvrig denne tråden fra 2018

    https://insideflyer.no/forums/threads/få-opptil-10-000-eb-poeng-fra-aftenposten-digital.10228/

    Som avslører Aftenposten sin LØGNAKTIGHET ift at de ALDR har kjørt kampanje/tilbud ift 10000 EB poeng istedenfor 5000 EB poeng.

    Avventer forøvrig på direkte tilbakemelding fra 2 linje kundeservice og hvilke unnskyldinger de makter å hoste opp.
     
    RoadKing liker dette
  8. cooolcatz

    cooolcatz Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    788
    Bonuspoeng:
    93
  9. Rune

    Rune Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    18
    cooolcatz liker dette
  10. cooolcatz

    cooolcatz Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    788
    Bonuspoeng:
    93
  11. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,441
    Likes mottatt:
    3,273
    Bonuspoeng:
    113
    Sorry, var litt TLDR, så mulig jeg misset noen detaljer. Men til info så har jeg hatt abonnement på Aftenposten digital i årevis. Ringte kundeservice for noen måneder siden da jeg så kampanjen, fikk sagt opp, og tegnet nytt med 10K-kampanje på dagen via linken over, uten avbrudd i tjenesten. Poeng på konto innen 24 timer. Det ser jo forresten ut til at 10K-kampanjen er aktiv fortsatt på denne linken? https://kundeportal.aftenposten.no/eurobonus-aftenposten/

    Aftenposten.png
     
    Last edited: 09. okt 2019
    cooolcatz liker dette
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Man kan fortsatt få 10k poeng, men ikke for digital abonnement, som var spørsmålet. Det var en periode 10k i stedet for 5k for digital abonnement.
     
    Rscott liker dette
  13. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,441
    Likes mottatt:
    3,273
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, ser nå at du har helt rett. Hvem vil vel ha gårsdagens nyheter levert på døde trær? Hadde ikke investert mye i den forretningsmodellen der for å si det sånn :)
     
    bor_i_en_koffert liker dette
  14. cooolcatz

    cooolcatz Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    788
    Bonuspoeng:
    93
    Så bra at det fungerte fint for deg. Det er slik jeg forventer kundeservice fungerer. Ikke på den måten jeg har erfart til nå. Får se om det hjelper å vise til innlegg her og faktiske bildebevis.
     
  15. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Bestilte akkurat Dine penger , men hvor legger jeg inn mitt eurobonus nummer ??
     
  16. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Er denne borte nå?

    har jo fått mine poeng for denne årlignå i 19 og 20…. Men nå finner jeg den ikke lenger ved fonyelse av Aftenposten abbonementet,
     
  17. ChrisTW

    ChrisTW Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Denne ble dessverre avviklet 1. mai i år :(
     
  18. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Kjedelig å begynne å lese tråden, tenke at dette kanskje var en god deal for så å oppdage at den var fra 2018 .. :confused:
     
    Gullars liker dette
  19. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Men som var gyldig frem til mai i år…..;)
     
  20. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    jaja….får avslutte abbonemenet og vente på at de ringer med et tilbud da ;)
     
    RoadKing and ChrisTW like this.

Del denne siden