Gosh Darn It's Friday! Her sitter jeg på terassen, fullstendig smadret etter andre Muay Thai boksetrening. Treneren synes det var så gøy a trene meg, siden jeg enten var fightertryne eller fullstendig idiot, at han tok en halvtime ekstra med dirty-tricks knappen på. Med 200 proffmatcher bak seg, så hadde han et par tricks i ermet. Det er bare å si det - alle ledd verker som syke s****, og jeg har truffet gulvet fra utenkelige vinkler. Dette anbefales virkelig om du er her borte og ikke er redd for en på trynet. Resten av dagen skal det bare kukes rundt, bade og drikkes øl før det bærer opp i jungelen imorra. Ha en fin fredag.
God ettermiddag fra Beijing! I går fikk jeg beskjed at jeg har blitt onkel til en liten gutt i Lillestrøm. Dager som det gjør det litt kjipt å være her borte, da jeg ikke får sett han før i januar. Men det gleder jeg meg til! Dagen ble feiret med god mat og drikke med gode venner her. Denne helgen blir rolig for min del, og jeg kommer nok til å bruke store deler av den til pugging av kinesiske tegn. Ha en bedre helg alle sammen!
Eeeeendelig fredag! Føler jeg har vært gjennom skjærsilden i natt. 28 grader i kåken gjør ikke soving til en lett affære. Men nå er man oppe og har en særdeles casual friday her på jobb med både shorts og sandaler. Skal visst bli varmt i dag også ja. Det ble badetur med ungene i går igjen, og det blir det sikkert i dag også. Været holder seg. Så får vi se hvor lenge. Uansett skal det blir godt med helg nå. Fant nettopp ut at det bare koster 20 000 Eurobonus poeng til Tyskland nå. Det er jo et varp. Sjekket så opp en tur i neste uke, men det var jo nærmest håpløst. KRS-OSL-CPH-GOT-TXL er jo ikke akkurat letteste vei..... Og SAS som skryter av at det skal være bedre tilgjengelighet på bonusseter når man har fått diamantkortet i posten. Ser jommen ikke sånn ut. Er nok derfor jeg drikker......
Glad fredag fra Vasanello. Gårsdagen ble tilbragt rundt Giglio og det var spesielt å se stedet hvor Costa Concordia lå inntil for noen dager siden. I kveld inviterer Gino Vakente gjengen på middag - men før den tid skal det bades, bades og atter bades.
God tåkete fredag fra Bodø Supert jobbvær så holder meg her til tåken letter utpå ettermiddagen en gang. Både SAS og DY divertet til EVE i dag, mens SAS fra TRD (ATR) tok turen tilbake til TRD. 500 m sikt og 100 ft. vertikal er ikke nok for å lande noen av dem. F16 derimot har ingen problemer med å komme seg opp eller ned Dersom tåken letter blir det båt, øl og grillings i ettermiddag dersom den ikke gjør det faller en av de foran bort Ha en super fredag, tåke eller ikke!
En riktig god dag fra et solfylt Tromsø! Jobb, reiseplanlegging, jobb, ut å sykle, pakke litt, se litt på TV akkompagnert av litt hvitvin. Det er mye godt resten av dagen. Har heller ikke sett så mye til økt tilgjengelighet (søkte gjentatte ganger på en spesifikk reise før diamantkortet kom, og har søkt i ettertid uten å finne noe mer enn før). Det kan selvsagt være som noen sier at flyene er fulle, men SAS har vel de siste månedene hatt et sted mellom hvert 5. og hvert 6. sete ledig så noe ledig bør det vel være. Nu vel, da får man bare betale for billettene, og det blir tilfellet for ukesturen til Oslo i morgen.
At man som vanlig kansellerer i hytt og pine i juli, hjelper sikkert heller ikke .. Snart klart for langhelg her i Vestsørøst. Kona truer med at vi må besøke Svigermor. Jeg vil heller sitte foran airconditionvifta med Kindle'n min.
Søkte igjen nå, og fikk opp eneste alternativ KRS-BGO-CPH-TXL. Men når jeg går inn og søker kun KRS-CPH og CPH-TXL så er det ledig både i GO og PLUS på samtlige avganger den ønskede dagen. Forstå det den som kan. Blir vel til jeg ringer og slår i bordet.... Skjål, hikk!