... på billige billetter. Et bra blogginnlegg om at "enten så er man en god kunde, eller så er man ikke" "Must read" for alle bønnetellere som vil spare seg til fant. http://viewfromthewing.boardingarea...ity-boarding-from-elites-on-the-lowest-fares/
Mye rart i flybransjen nå syns jeg.. Skjønner at det er kamp om pengene, men nå gjør alle selskapene veldig mye rart mot sine "beste kunder". LCC er vinneren?
Meget merkelig fra BA, de uttrykker jo i praksis at deres eget kvalifiseringsskjema ikke er godt nok. Men, det er et tydelig tegn i tiden, jeg tror ærlig talt at FF systemene etterhvert dør ut. Selskapene kutter privilegene jevnt og trutt, og til slutt er det så lite igjen at det til syvende og sist bare blir reiserute/pris som bestemmer hvor man kjøper.
Det er nok heller trenden som heller mer mot å forme og selge produkter i form av blokker, fremfor pakker som tidligere. Litt der hvor ideen til LCCene startet.
Ikkje vel. Sikkert derfor det ikke stod 11 salige engler i BA uniform og spilte på basuner siste jeg landet i London også da